4 глава

22 1 0
                                    


Момчетата забраха всяка от нас и тръгнахме към училище . Всички се събирахме отвън на класове. Качихме се в автобусите и тръгнахме.

Аз седнах до Мат . Ема и Кати до Зак и Тайлър. По време на пътуването слушахме музика и си говорихме. Легнах на рамото на Мати . От силния му и приятен аромат съм заспала. Той ме целуна но се направих че не усетих. Устните му са толкова вкусни. След около час се събудих . Тогава другите бяха заспали дори и Мат . Оставих го да легне на краката ми , а аз си гледах в телефона.
Тъкмо оставих телефона на страни и някой ми писа. Беше Итън. Чудех се дали да му отговоря и само му помахах. Той продължи да пише .
- Надявам се че ще бъде много забавно. - каза той.
Той не знаеше че с Мат сме гаджета . И мисля че знаех какво щеше да направи . Мат се събуди . Надвесих се над него и се целунахме . Събудихме и другите влюбени. Доста беше скучно в автобуса . След час пристигнахме пред хотела. Изглеждаше великолепно.

Външния басейн беше отзад .

Вътрешния басейн е много приятен.

Разгледахме ги набързо . Изчакахме да ни дадат ключовете за стаите . Нашата с Мати е тази:

На Катрин и Тайлър е ето тази:

На Зак и Ема е тази.:

Настанихме се , казаха ни да се оправим за вечеря.

Сложих си тази рокля и тези токчета. Оставаше ми грима и прическата и бях готова.

Сътворих това:

Вече бях готова . Мат беше в черен костюм с бяла риза и червена вратовръзка. Много е сладък.
Слязохме доло. Видяхме и другите и се събрахме на една маса . Момчетата точеха лиги по нас . В средата на вечерта пуснаха бавна музика .
- Може ли един танц ? -попита ме Мат.
- Как мога да откажа . - отговорих му аз .
Хвана ме за ръка и застанахме в средата на залата . Сложих ръце на врата му , а той си сложи едната ръка на врата ми а другата на бедрата ми. След малко и другите започнаха да танцуват . Не видях къде е Итън. Но това не ме интересува толкова. Песента свърши . Всички седнахме по масите. Мат ме погледна и ме целуна. Гореше от желание да го направи. Зак и Ема също се целунаха . Кати и Тайлър също . Трябваше да се качваме по стаите си . Приготвих си пижамата , но не си намерих потника .
- Бел ще ти дам моя тениска . - каза Мат .
- Добре . - казах аз.
Влязох да се изкъпя . Бях готова след 30 мин. Мат беше легнал в леглото и търсеше филм. Облякох се и легнах до него. Той ме прегърна и продължихме да гледаме . Филма беше доста дълъг. Изгасихме телевизора аз бях полу заспала . Мат ме зави аз го целунах и се сгуших още повече в него .

Anything is possible Where stories live. Discover now