"B:1"

198 31 353
                                    

Yanımda olan betulfatma2122 ye çok teşekkür ediyorum iyki varsın :)

Sabah babamın beni arayıp "yanıma gel" demesiyle "neden?" Diye sormadan kendimi alamadım. Karşı taraftan cevap gelmeyince bir kaç kez "alo" dedim. Yüzüme kapattigina emin olmak için telefonu kulağimdan çekip ekrana baktığımda kapattığını anlamıştım. Zorda olsa kalkıp paytak paytak adimlar atıp odamdaki ebeveyn banyosuna gidip rutin işlerimi hallettim ve aynadaki görüntüme baktım dün baya içtiğimin farkina şimdi vardım. Gerçekten şuan başım çatlıyacak gibi hissediyorum, niye bu kadar çok "iç" diye tutturdular anlamıyorum. Şuan aşırı derecede içki korkuyorum acilen duş alsam iyi olacak.

(~,~)(~,~)(~,~)(~,~)

20 dakikalık bir duş ardından sarı saçlarımı tarayıp, mavi gözlerimi daha belli etmek içinde çok hafif bir göz makyajı yaptım daha sonra dudak kremimi sürüp üstümü ve spor ayakkabımı giyip arabamın anahtarınıda alıp çıktım.

......

Şirketin önüne geldiğimde arabadan inip anahtarı kapının onünde duran korumaya verip içeri girdim.

Asansöre binip en üst kata bastım. Asansör en üst katta durunca asansörden indim ve babamın ofis kapısının önünde durup kapıyı tıklattım aradan 2-3 saniye geçtikten sonra "gel" komutunu alınca yavaşça içeri girdim. Babam gözüyle önündeki koltuğu işaret etti. Birşey demeden koltuğa oturdum.

Odayı sessizlik doldururken yarım saattir sormak istediğim soruyu sordum.

"Birşey mi oldu baba?"

Dedim. Babam oturuşunu düzeltip derin bir nefes aldı. Bunu genellikle önemli konuları konuşurken yapıyordu. O yüzden biraz gerilmiştim. Babama soru sorar gözlerle baktım.

"........" 

Babamın söylediği şeylere inanamazken sadece ağzımdan şu kelimeler dökülmüştü  "o varken neden ben?" Diyebilmiştim...

BLACK DEATHS!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin