Medya: Marky (yakışıklı demi?)
Satır arası yorumlar çok hoşuma gidiyor ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
HATIRLATMA
Eve geldigimizde ben ikinci şokumu geçirdim...---------------- --------------
-----------Önümde bir kız vardı ve düzenli nefes alışverişinden uyuduğunu az çok tahmin edebildiğim şekilde merdivenlere uzanıyordu.
Kızın önünde durduğumda, başında şapka olduğu ve yüzünü göremediğim için, sapkanın önünden tutup hafif kaldırınca 3. Şokum da online oldu. Bu ne ya! Birazdan iyiki doğdun deseler şaşırmam yani o kadar. Doğum günü tamam ama,
Yani suzy'nin geleceğini hiç düşünmememiştim. Ama babası nasıl buraya gelmesine izin verir?"Suzu? Sen bi dakika baban? nasıl yaa? Ve ya ay yani şey almanya? Yani sen? Yani baban? Hhhh yoksa senn? KAÇTIN MI!?" Ben artık ne diyeceğimi şaşırdım. Babası bırak Almanyadan başka bir ülkeye gitmesini, evden dışarı çıkmasına bile çok zor izin veriyo oda zaten bahçeye. Ben şok içerisinde düşüncelerleyken; marky beni sırtına atmış salona götürüyordu.
Tam ağzımı açtım birşey diyeceğim sırada beni koltuga firlattiğı an, dilimi ısırmıştım. Ağzımdan çıkan acı dolu inlemeyle herkes bana dönmüştü, ben ise sinirle Marky'e bağırdım "seni aptal öyle koltuğa atılırmı insan? Senin yüzünden dilimi ısırdım yahh" Marky ise bana ilk önce şaşırmış bir şekilde sonra gülerek bakmıştı. Herkes birden gülmeye başlamıştı sonra bende "komik mi?" Dedim. Herkes bir ağızdan "EVET!" Demişti. Daha sonra bende dayanamayıp gülmeye başladım. Beraber güldükten sonra aklıma gelen şeyle hemen kalkıp suzy'nin yanına gittim.
"Suzu'm nasıl geldin buraya?" Diye yanına otururken sordum.
Bana doğru dönüp "kaçtım" dedi çok normal birşeymiş gibi. Ona "kafan güzel mi knk?" Bakışımı yollayıp "çook güzel birşey yapmışsın kardeşim(!)" Dedim imayla. Bana bakıp "şiddet görmekten bıktım artık! Ne yapmamı bekliyordun benden 10 yaş büyük biriyle evlenmemi mi? Dayanamayıp bende kaçtım. Ne yapmalıyım bilmiyordum birden aklıma sen gelince bende sana geldim işte" dedi. Ona bakıp "peki~ sen benim evime nasıl girdin?" Diye bir soru yònelttim.
Birazcık bana safça baktı sonra elini alnına vurdu ve "sen herzaman yedek anahtar saklarsın. İste bende salıncağın minderinin altını açıp anahtarı aldım ve eve girdim" ona anlamaz gözlerle baktım. İyide benim anahtarı salıncağın minderinin altına koyduğumu nerden biliyordu? Sorar gözlerle bakınca aklımdaki düşüncenin cevabını vermişti.
"Seni çok yakından tanıyan biri için bu hiçbir şey seni küçüklükten berri tanıyorum" diyip gülümsedi. Gülümsemesine karşılık verip 'gerçekten beni en yakından tanıyan sayılı kişilerden di' diye düşündüm...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Aradan üç buçuk saat geçmişti. Bu süre içerisinde;
Film izledik, oyun oynadık, koklaştık zaten birbirimizi öpmemiz, sarılmamız yarım saatimizi almıştı bella yanıma gelerek gözlerini ovuşturdu ve "biz bir ev bulana kadar kalsak olur mu?" Demişti. Ona bakıp tebessüm ettim ve "tabii ki~" dedim ve ayağa kalktım "yorulmadınız mı siz yaa?" Dedim ve devam ettim "ben odaları hazırlayıp geliyorum" dedim ve tam ilerliyordum ki
Kolumdan tutularak durdurulmuştum kolumu tutan kişiye bakmama gerek yoktu zaten kalın ellerinden Marky olduğu anlaşılıyordu. Marky'e bakıp "bir sorun mu var?" Dedim. Bana bakıp elini ensesine attı ve utanarak "lavabo nerde diycektim de?" Dedi. Ona bakıp gülümseyip, zorda olsa kolumu omuzuna ttım ve "gel gösteriyim küçük bebek" dedim. Bana baktı ve seslice güldü. Ben ona anlamaz anlamaz bakarken kolunu omuzumdan hafifçe atıp önüme geçti kafamı hafif kaldırdım; yakındık, bana hafifçe gülüp "sence buradaki küçük kim?" Diye sordu. Ona bakıp sinsice güldüm ve "sanırım~" dedim ve elimi karnına koyup gıdıkladım. Böyle birşey beklemiyor olacak ki hemen öne doğru eğildi ve gulmeye başladı eğilince benim boyuma geldi ve kafasını bastırarak biraz daha eğdim o hala o pozisyondayken "sanırım küçük sensin diyip" hafif kıkırdadım.Cümlemi duyduğu gibi kalkıp bana baktı. Upsss! Tabi ya cümlemi söyledikten sonra; elimi çekip boy hizamda sallamıştım.
(Bir dakika burada aklıma tabut dansı geldi :D)
Bana gözlerini kısarak bakıp "canına susamadıysan kaç!" Der demez. Yukarı doğru koşmaya başladım. Son bir basamak kala arkama bakıyım dedim. Arkama bakınca direk dibimde gördüm 3-4 basamak birden çıkarsa tabi dibimde olurdu.
Hemen 1 basamak yukarı çıktığımda, kolunu ensemden geçirip kolunun altına aldı ve sol eliylede saçımı karıştırmaya başladı ki; bu benim en sevmediğim seydi.kolunun altında aynı şekilde tutarak zor da olsa aşağıya indirdi.
Salona varınca kızların uyuduğunu gördük ve birbirimize bakıp "hadi yapalım şu işi" dedik (ne kadar fesatsınız yaa jsbddj) ben yukarı kosarken o mutfağa girdi. Yukarı çıkınca bluetooth lu mikrafonumu alıp aşağı indim. Marky'nin yanına gidince bütün dolapları karıştırdığını gördüm. Onun bu haline gülüp; "hey koca bebek napıyorsun orada?" Diye soru yöneltince önceden geldiğimi fark etmemiş olacakki ilk önce ürktü sonra bana bakarak "kafan mı güzel kızım öyle pat diye gelip korkutulur mu insan?" Dedi. Bende hafifce kıkırdayıp "bağırma lan bizimkileri uyandıracaksın," diyip devam ettim "hem sen Napiyon burda?" Diyip elim ile onu baştan aşağı hızlıca iki kere göstererek.
Benim bu hareketimin üzerine acele ile elini kendisine tutarak "ben mi?" Dedi.
Onun bu haline gülerek "yok ya ben hera'ya dedim" diyerek farkına varmadığı herayı gösterdim şaşkınca arkasına bakarak korkak bir sesle "sen ne ara geldin ya... herhalde bu bulaşıcı birşey" dedi. Ben onun dediği şeyle daha fazla gülerken bana bakıp; "herhalde bende pat diye cıkıp birisini korkutcam!" Dedi. Onun yanına ilerleyerek sahte bir kızgınlıkla kafasına vurdum ve "sen onu bunu boşver napıyordun burda?" Dedim. O ise bana alınarak bakıp "kova arıyordum" dedi. Tahminimce su dolduracaktı. Bende onun elinden tutarak kaldırdım ve zorda olsa elimle saçını karıştırdım ve elini bırakmadan ilerlemeye başladım. Kafamı aynanın yanından geçerken aynaya çevirdim Marky'e baktim ve ellerimize baktığını gördüm.
TANRIM ÇOK TATLI!!Kiler gibi bir yere geldiğimizde yüzümdeki aptal sırıtmayı kesip Marky'e döndüm. Saf saf etrafa bakıyordu.
Ona anlam veremediğim hisler hissediyordum ilk defa böyle oluyordu bilmiyorum yani son 3-4 aydır ona garip şeyler hissediyorum.Seni aptal aşık~
Gözlerimi pörtlettim ve "NEĞ HAYIR HİÇTE BİLE!!" Diye bağırınca marky anlamadığı bir şekilde bana bakıp "neye neğ hayır hiçte bile" dedi sorarmışcasına. Ona bakıp korkarak baktım ve "sanirim yanlış duymuşsun ben 'hadi kova arayalım' demiştim" diyip zorla güldüm. O da bana bakıp güldü. Oh be ilk defa bir yalanım tuttu.&&&&&&&&
15 dakikadır kova arıyorduk ne güzel demi!?
Bir dakika şuan gördüğüm kova demi evet evet kova dur bir dakikaa ama oraya nasil yetişcem ben yaa öffff.
Hemen etrafıma bakınmaya-hah buldum hemen tekerlekli sandalyeye çıktım kova ya uzandım tam kovayı aldığımda gürültülü bir şekilde kapı açılınca dengemi kaybedip düşüyordum ki belime sarılan büyük ellerle korkup tam bağıracaktım ama ondan tarafa donülmemle hem küçük çaplı bir şok geçirdim hem de heyecanlandım sanırım kalbim korktugum icin mi böyle hızlı.
Keşke düşüncelerimi okuyup bana yardım edecek birileri olsa o zaman belki hayatım dahada kolaylaşırdı..Ben Marky'e bakmadan masumca gülümsedim kafamı kaldırıp ona baktığımda ise dikkatle dudağıma bakıyordu
Biraz daha baktıktan sonra ellerini yanaklarima getirdi dudağımda bir şey mi vardı acaba doğru vanilyalı dondurma yemiştik belki fark etmemişim dir hemen dudağımı yaladım. Marky ise gözlerimin içine bakıp o meşhur çapkın gülümsemesini sundu. Yardım edin kaynar kazana attılar sanırım yanıyorum. Ciddiyim ben yaniyorum ateşim mi çıktı acaba ellerimi yanağıma götürünce Marky'nin elinin yanagimda olduğunu unuttuğum icin kendime lanet ettim.Tam ellerimi çekicekken ellerimizi birleştirip ikimizin arasına aldı.
Titrek ve anlamaz gözlerle ona baktı bana yaklastıkca yaklaştı aramızda milimler varken beni öptüğünü düşünüyordum tanrımm bir dakika tanrım olamaz ben ne zamandan berridir böyle birşey düşünüyordum tam biraz daha yaklaşacakken hıçkırdım hadi ama bir insanın yüzüne hiç mi gülmez bu şans . Marky bana ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi bakıyordu ne diycem şimdi utandığımda hıçkırık tutuyor mu? Tanrım yardım et.BİLİYORUM CANLARIM ÇOK GEÇ ATTIM AMA SİZİN İÇİN OLDUKÇA UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM ❤💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK DEATHS!
Teen FictionHayatım yanlışlarla doluydu... taki onu görene kadar. Sanırım hayatimdaki tek doğru şey "o" ve "ona" olan sevgim. Black Deaths'e hoş geldiniz Lütfen Black Deaths'e bolca sevgi gösterin♡