intro

723 73 93
                                    

TRAILER

seo eun byeol berlari ke arahku dengan muka teruja . entah apa yang dia excited kan sangat pun aku tak tahu .

"berjalan boleh tak? kalau kau tersungkur , tak pasal pasal muka kau jadi hodoh , kau dah lah memang sedia hodoh " omellku di mulut padahal gadis ini lah yang paling comel dan cantik di mata ku .

seon eunbyeol? dialah kawan baik aku dari sekolah rendah . aku tak tahu sejak bila aku sukakan dia tapi yang pasti , hari ni aku akan confess pada dia .

tepat tarikh 12.09.2010

"aku nak story something kat kau ni hyunjae . dengarlaaaaaaaaaaaaaaaaaah" mula dah dia nak mengada .

Hentak kaki banyak kali . Kau ingat kau comel ke ?

Okay sebenarnya kau comel bila buat macam tu .

"Yelah yelah . Aku pun ada something nak cakap kat kau ni . " Kataku dengan rasa penuh debaran di dada .

Fuh , aku nak confess dekat dia . Lama dah aku tunggu saat ni .

"Bagi aku cakap dulu!" Minta eunbyeol .

Gelojoh betullah budak ni .

"AKU NAK CAKAP DULU!" marahku .

Apa yang aku nak cakap ni lagi penting .

"Alaaaa bagilah aku cakap dulu pleaseeeee" pintanya terlalu comel untuk aku tolak .

"Yelah yelah kau cakap dulu" aku mengalah dengannya .

"Kau ingat tak jaehyun kelas sebelah yang aku pernah cerita kat kau tu?" Bersinar sinar matanya waktu dia bertanya soalan itu .

Aku mula tak sedap hati .

"Budak yang sama nama dengan aku tu? Ingat . Kenapa?" Soalku semula .

Eunbyeol terkinja kinja sebelum menjawab soalan ku .

"Dia minta ajak aku dating . Aaaa aku ingatkan aku je yang suka kat dia . Rupanya dia pun sukakan aku duh . Aku bahagia gila sekarang ni" jelasnya sambil menepuk nepuk lengan ku .

Terasa seperti rohku telah meninggalkan jasad ku . Aku terkedu seketika .

"YA LEE JAEHYUN ! hyunjae-ah pahal kau senyap ni? Kau tak happy untuk aku? Patutnya kau happy lah sekali untuk kawan baik kau ni!" Marahnya .

Aku memandangnya dan hanya mampu memberi senyuman palsu .

"Ha . Baguslah untuk kau . Tahniah" kataku seperti tak ikhlas .

Eunbyeol menjelingku .

"Tak ikhlas betullah dia ni . Mujur kau kawan aku tau ! Kalau tak dah lama aku terajang kau jatuh dari bangunan ni . " Omelnya sambil menyilangkan tangannya .

best / boy friend × Hyunjae ×Where stories live. Discover now