Кожний народ має свою міфологію, а також відомих і не дуже створінь. Ось і українці з прадавніх часів знають про створінь, що захищають їх і тих, хто може налякати до смерті. Вони і є найчастішими героями легенд та страшилок для дітей. Найвідоміші з них це русалки, Водяник, Вій, Домовик, Лісовик. Однак є і ті, про яких не так вже й часто говорять. Деякі забуті історією. Інші винищенні ще за часів Київської Русі та Галицько-Волинського князівства.
У берегів Криму, біля містечка на ім'я Кафа, ще у 4 століття нашої ери, опісля розграблення й зруйнування його гунами, на опустошені землі і прибережні води приплила зграя русалок. Вони мирно жили, аж до 13 століття, адже навідмінну від їх Батьківщини, Сітонії, тут їх ніхто не чіпав. Русалки не лише плавали біля берегів, сиділи на скалах, а й у Молодик могли отримати ноги та спокійно блукати по Таврії. Але менш ніж за три доби вони знов перетворювались у русалок.
Отже, коли у 13 столітті генуезькі купці виторгували у татарського хана Оран-Тімура руїни Кафи, тому водним створінням довелось тікати із тих земель. Залишилась лише одна русалка, яка настільки полюбила ці місцини, що не змогла їх залишити. Ох як, їх прийшлось не солодко, адже одного разу купець перепливаючи Чорне море побачив русалку та разом зі всім населенням Кафи оголосив полювання на дівчину. У результаті єдиним місцем, де вона могла сховатись було підземне озеро під вулканом Кара-Даг.
Коли ж запорожці під проводом Петра Сагайдачного знищили османський флот і захопили Кафу, то у місті знову стало проживати багато українських парубків. Грецькій русалці вони усі були до вподоби, тому у Молодик вона ходила по місту та зачаровувала юнаків своєю неземною красою. На одній з таких вилазок вона познайомилась зі запорожцем на ім'я Тимон. Юнак і дівчина закохались один у одного. Однак він не знав її таємниці, аж доки вона однієї ночі не приплила до нього із дочкою на руках. Тимон був у повному шоці, адже дівчинка виглядала зовсім нормальною (окрім синього відтінку шкіри). У результаті, він відмовився не тільки від дитини, а й від закоханої русалки. Вона ще довго з'являлась, коли Тимон був наодинці і біля води, у благала хоча б забрати дочку до себе, але запорожець був неприклонний. Вже через кілька років він залишив Кафу та повернувся на Батьківщину. Коли ж через кілька років русалка взнала про те, що Тимона вбили османи в одному з походів, то вчинила самогубство.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Містична історія Кара-Дагу
ФентезіУ лісах і водах Криму ховається щось надприроднє. Лише у певні дні воно приходить на людську землю і не знаєш - чекати лиха чи добра. Пориньте в яскраві заходи сонця на Кафі та прекрасну легенду по трьох дівчат.