What are we doing?! +18

440 18 3
                                    

Cheryl's pov
Hej nocy szybko zasnęłam. Nie byłam pewna czy mogę i co najważniejsze chcę przytulić się do Toni. Nie wiedziałam jak moje ciało zareaguje na jakikolwiek dotyk po tym co spotkało mnie u sióstr. W napływie emocji jednak, A dokładniej kiedy moja współlokatorka łóżka nagle zaczęła parę razy wydawać z siebie jęki przez sen musiałam ja przytulić. Poczuć jej ciepło. Nie, nie jestem w niej zakochana- chyba, ale potrzebuje czyjejś czułości.

Toni's pov
Tej nocy miałam chyba aż 4 sny erotyczne z Cher. Wiem, teraz już na 100% że moje uczucia do niej są prawdziwe. Nie wiem tylko jak ona zareagowała by na jakikolwiek kroki z mojej strony.  Moje przemyślenia przerwała jednak rudo włosa. Właśnie się obudziła i zaraz po tym mocno przyciągnęła moje ciało do swojego. Zdziwiłam się, ale nie przeszkadzało mi to nawet trochę. Wszystkie  moje myśli  były o tej pięknej postaci. Miałam wielką ochotę na pocałowanie jej, i gdyby nie to że nie wiem co ona do mnie czuję już dawno bym to uczyniła.
Minęło już dość dużo minut od czasu kiedy zaczęłyśmy leżeć w tej pozycji . Czułam jak Cheryl chce wyplątać się z między moich nóg. Byłam jednak silna i nie mogłam odpuścić tak szybko. Za bardzo mi się podobała. Przyciągnęłam ją do mojej klatki piersiowej jeszcze mocniej i jedyne co robiłam to czekanie na jej reakcje. Wystarczył mi mały uśmiech lub wygięcie się jej ciała w moją stronę, a  posunełabym się jeszcze o krok dalej. W moich  majtkach było już naprawdę mokro. Potrzebowałam jej dotyku a za razem nie mogłam pozwolić jej na odkrycie mojej mokrej tajemnicy. Musiałam to zrobić. Pocałowałam ją delikatnie i subtelnie myśląc jedynie o jej uczuciach wobec mnie i czy zaraz nie wyrzuci mnie z łóżka. Ta jednak oddała mi pocałunek drugim już troszkę bardziej wyrazistym. Miałam wielką ochotę na więcej.  Postanowiłam włożyć jej rękę w swoją bieliznę aby poczuła jak na mnie działa. Nie opierała się ani trochę. Powoli zaczęłam ruszać jej ręką z pod mojego podbrzusza. Kiedy miałam położyć jej delikatne palce na mojej łechtaczce dziewczyna gwałtownie się odsuneła. Nie wiedziałam jak zareagować. Przecież musiała wiedzieć co będę robić z jej ręką w moich majtkach.

Cheryl's pov
Miałam ochotę na dotyk. Nie zależało mi na tym czyi on będzie. Byle nie chłopaka. Toni była w tym momencie tak seksowna że cała się w środku skrecałam. Wsunęłam się od niej jedynie aby zobaczyć jej reakcję i zdjąć koszulkę. TT gdy zauważyła co robię wykonała ten sam ruch. Zbliżylam się do dziewczyny i odpiełam jej stanik. Ściągnęłam z tych pięknych nóg dawno spadające majtki. Przejechała mi językiem po piersiach robiąc na brzuchu malinki. Moją jedyną reakcją był uśmiech. Wiedziałam co dzieje się w ciele Toni, ale w moim było jeszcze bardziej mokro. Musiała mi pomóc. Też chciałbym sprawić tej dziewczynie przyjemność ale teraz nie dałabym rady.
Reszta poranka pewnie domyślacie się jak minęła. Południe i wieczór pewnie podobnie by się skończył gdyby nie to że około południa do domu Toni wparowała moja kuzynka. Kiedy nas zauważyła rumieńce zagościły na jej policzkach. My nieco skrępowane tym iż leżymy nago bez żadnego okrycia A przed nami stoi Betty wpatrując się w moje cycki. Toni to zauważyła. Wstała bez najmniejszych emocji i podała mi stringi i koronkowy prześwitujacy stanik.
- I tak Betty nas zauważyła, nie ma sensu się krępować!- oznajmiła. Siedziałam jak wryta. Co ona sobie myśli? Betty to moja kuzynka.  Krzyknęłam i w tym momencie się... ...obudziłam. Wiedziałam że sytuacja z Toni miała miejsce bo leżałam   nago w jej łóżku,  ale sytuacja z Betty nigdy się nie wydarzyła. To na szczęście był tylko sen. Zauważyłam  że Toni śpi więc postanowiłam uczynić to samo. Zasnęłam w objęciach dziewczyny.

FOREVER AND EVER •Choni•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz