Part 3

354 61 5
                                    

Tanpa membuang masa seseorang mengambil kesempatan untuk merampas telefon y/n. Disebabkan ketangkasan org itu akhirnya telefon itu berjaya dirampas.

"Bagi balik phone saya!!!" jerit y/n sambil cuba mencapai telefonnya yg dirampas oleh Yunho.

"Wae nak bagi phone ni kat kau. Menyusahkan je dah lah bising.Aq nak rehat pun x tenang. " kata Yunho sambil memandang rendah ke arah y/n. Lol maklumlah member yg Tinggi kalau nak tengok org mestilah padang bawah x kan nak padang atas.

"Y/n ape bising2 ni? Mak Su baru keluar sekejap nak beli barang dah buat hal." kata seorang wanita yg muncul dari pintu masuk.

Pov y/n

Mak Su yg baru masuk ni adik ayah aq dia merupakan pemandu pelancong dan tukang alih bahasa something mcm tu. Well don't judge people x semestinya perempuan x boleh jadi pemandu pelancong. Sebab mak cik aq ni kekadang cam jantan buat Kerja. 😜😜😜😜😜

Tapi apasal dia org kat rumah aq???

End pov

"Mak Su buat ape kat sini? Nape dia org semua ade dlm rumah y/n ni? Mama & papa tau ke? Sejak bilmmmmmmm!!!!" belum sempat y/n menghabuskan ayatnya Mak Su menyumbat sebiji karipap ke dlm mulut y/n.

"Haa budak 2 ni saya ada bawak makanan. Makan dulu jgn layan sangat budak sekor ni." kata Mak Su sambil menjeling y/n.

Setelah y/n habis mengunyah karipap tadi dia menyilangkan tangannya menghadap mak cik karipap tu.

"Apa lah kamu ni y/n belum tua dah pelupa. Kan mak cik dah ckp homestay yg dia org patut duduk tu terbakar. Kalau nak cari hotel pun dah penuh ni kan time cuti sekolah. Kalau yg ade pon jauh sangat dari Bandar. And of course lah Mama & Papa dah tau Mak Su siap bayar lagi cos dia org duduk kat sini. Lagipun rumah kamu ni dekat, besar, dan kamu pun sorang 2 je time cuti ni. " terang Mak Su dgn panjang lebar.

"Serius ah. Tapi asal dia org faham ape yg
Y/n ckp?" tanya y/n sambil buat muka blur 🤔🤔🤔🤔.

Mak Su pon hanya memandang y/n dgn panda ngan yg (What the heck)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mak Su pon hanya memandang y/n dgn panda ngan yg (What the heck).

"Y/n kamu ni kan ade habit ckp bahasa korea bila duduk kat rumah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Y/n kamu ni kan ade habit ckp bahasa korea bila duduk kat rumah." kata Mak Su.

Ps:kalau ade tulis yg cam ni (Ateez) tu characters ckp dlm bahasa melayu. Kalau (Ateez) ni characters ckp dlm bahasa korea.
Well saje supaya ada beza. Author pon mane tau ckp dlm bahasa korea.

"Haah lah pabonya aq ni." kata y/n sambil tersengih sengih.

"Hahaha mengaku pun kau tu pabo hahahhah uhukuhuk." tekcecik Wooyoung dibuatnya tulaah makan karipap pastu gelak kan org.

"Lain kali makan tu jgn bercakap. Nah minum air ni." kata Seonghwa sambil menhulurkan segelas air kepada Wooyoung.

"Baik omma" balas Wooyoung.

______________________________________________

Jgn lupa like, share & komen story.

Sorry kalau ade typo, salah tatabahasa & sebagainya.

Gambar anime tu saje je nak menunjukan emotion characters x de kena mengena dgn Rupa characters sebenar.

😁😁😁😁😁

𝓐𝓽𝓮𝓮𝔃 & 𝓜𝓮 @ 𝓜𝓮 & 𝓐𝓽𝓮𝓮𝔃  ( 🅲🅾🅼🅿🅻🅴🆃🅴) Where stories live. Discover now