×2×

30 4 0
                                    

O gece beni bakışları ile öldürür gibiydi.
Karanlığın ela gözlerinde kayboluyordum.
Sabah uyandığımda evin kapısı kırılıyordu sanki. Hemen ayağa kalktım . Ve merdivenlerden inip kapıyı açtım . Kapıda kuzenlerim vardı. Kuzenlerimden iki tanesi beni duvara yapıştırdı. Beni tekmelediler . Uyandığımda Eray ile hastaneydik. Ona baktım ve " ne işin var burada" dedim .

O bana baktı ve sert bakışlarıma rağmen bana meyve suyunu uzattı. Elinden alıp içerken " seni fena dövmüşler. " dedi. Ve " birkaç gün seninle kalacağım , lütfen hayır deme " dedi. Ve bana sarıldı. " Beni hiç affetmeyeceksin biliyorum... ama inan seni çok seviyorum. " dedi.
Hiç birşey demedim ve eve gidene kadar konuşmadık. Eve geldiğimizde kapıyı açtı beni kucağına almak istedi ama ona engel olup ayağı kalktım .
Ama ne yapıp edip beni kucağına aldı. Beni koltuğa bıraktı.

Kapıyı kapattı. Ona " ben tek kalabilirim , gidersen sevinirim " dedim . O bana uzunca baktı ve " hayır ... olmaz" dedi.
Sonra bir anda bahçe kapısının cami kırıldı . Oraya baktığımda İrem oradaydı.
Eray ona " Dur ! " dedi ve onu kolundan tutup arkaya götürdü. Ayağa zorla kalkıp zorda olsa arkaya gittim. Konuşmalarını dinlemeye başladım. İrem ağlıyordu.
" Eray , sende biliyorsun ! Beni ve onu üzmemen gerek " dedi.

Ne demek istediğini anlamadım. Eray, İremi öptü ve ona sarıldı .

" Mucize ölecek ve herşey bitecek " dedi .

Onun göz yaşlarını silerken " o ölünce parası, evi bizim olacak ve çocuğumuz büyüteceğiz . " dedi.
Ben o an daha fazla dinleyemedim ve hemen içeri gittim. Odama çıktım.
Duş aldım ve hava kararana kadar odamda bekledim. Odamdan çıktığımda saat 1 di.
Yavaş adımlarla merdivenlerden inerken etrafı süzdüm. Eray çay içiyordu. Bana güldü ve elinde birşey olduğunu fark ettim.

Birden durdum ve iki adım geriledim. Yutkundum ve ona baktım.
Sonra bana yaklaşarak elindeki bıçağı gösterirken
" Yıllardır mutluluğu aradığım sende sonunda İrem ile buldum . Şimdi bu ev ve paralar benim olacak . Bizi duyduğunu gördüm. " dedi .
Ve merdivenlere koştum. Tuvalete kilitlendim ama anlamadığım bir sebeb ile kapıyı açtı . Üstüme gelirken yanımda duran törbüyü gördüm ve onun boğazına sapladım . Bıçak elinden düşerken bana baktı. Yere yığıldı. Elime bıçağı aldım. Onu geri alma ihtimali vardı. Nabzını kontrol ederken saçlarımı geri attım.

Ben katıl olmuştum. Ağlamaya başladım. Bir anda canlandı ve boğazımı sıkmaya başladı. Gözlerini açabildiği kadar açtı . Yeter diye bağırarak bıçağı ağzına, sonra gozlerine sapladım . Bunu yapar yapmaz kendimi dışarı attım. Ellerim titreme başladı. Ellerime baktım. Kanlı ellerimde artık birinin hayatını katleden birini görüyordum. Geri baktım . Merdivenlerden sesler gelmeye başladı. Bir bana bir Eray' a bakan İrem , elindeki silahı bana yöneltti. Merdivenlere yaslanabildiğim kadar yaslandım.

İrem" Artık öleceksin! " silahı kontrol etti ve göz yaşları ile göz ucuyla Eray' ı bir daha kontrol etti.
Bunu yapamayacağını anladığımda tüm cesaretimi toplayıp ona doğru koştum. Onunla birlikte merdivenlerden yere doğru kötü bir iniş yaptık.

Üzerinden kalktıgımda bayılmıştı ama karnından kan akıyordu. Derim bir nefes aldım ve başımı ellerimin arasına aldım. Silâhı ayağım ile oradan uzaklaştırdım. Eray' ı da aşağı almam gerekiyordu . Üste çıkacakken İrem beni arkadan boğazladı ve yere yığıldım .

Bana " bebeğimin katili yaşayamaz diye bağırmaya başladı. Cebinden çakı çıkardı . Ve bana tam saplayacakken kolunu hareket ettirip kendi kolunu bıçaklattım. Acı ile bıçağı çıkardı. Ve saçlarını kesmeye başladı. Bir silahı aldım ve ona sarıldım . Silâhı kafasına getirip altı kurşun sıktım. O an sabaha kadar ağladım . Odama koştum. Ve karanlık oradaydı.

Beni inceledi ve " ne oldu sana ? " dedi gülerek.

Ona kapıyı göstererek " ben onları öldürdüm , beni.. öldürecekler . " dedim.
Bana bakarken güldü ve
" kapıyı aç ve sabaha kadar odandan kal." dedi. Titreyerek yattım. Sabah kalktıgımda korku ile odamdan çıktım . Merdivenlerin yanında İrem yoktu. Yukarı çıktım. Ne kan lekesi nede koku vardı. Onlar yoktu burada...
Evde kaldım . Hemen gece olması için bekledigim anlarda kaldım ben . Sonra stres olmaktan bütün gün titredim.
Ne olmuştu?
Hava kararmaya başlayınca hemen odaya gittim . O gece 2 de geldi .

" beni mi bekliyordun?" dedi.
Ona "evet "dedim .

" sen onları değil , ölümünü unutma .." dedi.
Ona ağlayarak " herşey bitti değil mi ? Beni şimdi hapise atacaklar." dedim .

Bana " ağlamayı kes " dedi.
Geceyi ağlayarak o da beni izleyerek bitirdik.

Katil kurbanını sever ama ona acımaz ...

Gecelerin içinden merhaba
YB ile ilgili yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum .
Kendinize iyi bakın ..

❤❤

#LŞY

AYNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin