EPISODE ONE

318 28 1
                                    

💜 EMERGENCY LOVE💜

🦋KIM SEOK-JIN FF🦋

CHAPTER ONE

_____________

"ka duhlo min thlah rawh"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ka duhlo min thlah rawh"..ka au tuarh2 a ka mumang lam atang in ka harh chhuak nghal hlawl a
.
.
ka thlan fim in min bawh a ka thaw nghal hrawk2 bawk...kha zan ket khan chu ka tan zan hrehawm leh ka nun engkim a in thlak danglam na ni ani...kapa(kapa hrawn ) chuan tihluih na in min khawih a..ka au tuarh2 pawn min pui tu tur ka hmu silo.
.
.
Khan zan khat tun thleng in ka nun ala nghawng a...theihnghil ka duh takzet ani theih se khapa kha a phu tawk hremna pek ka duh kher mai..naupang pawi soilo it a..a nun tiche tu khapa ngei kha ka haw takzet ani..khan hun lai khan nopang mai kani a..thudik sawi turin huaisen na ka nei silo..tlem in lo huaisen ve deuh ila tiang em2 chu kani lo tur..ka mittui chu ka hru fap a..

Ka duh leh chak vang pawh nilo in ka tisa duh zawng ka zawm fo a ngai bawk si...tunge ka nu pawh ka hre bawklo...khang hun lai khan lo tlanbo lo ila ka nun hi a nuam zawk angem...ka taksa mai nilo ka thinlung leh ka rilru thleng a hliam tu kha pa kha hmuh leh a phuba lak ve ka duh kher mai...
.
.
Tek tla chuan min ti harh nghal zawk a..ruah a tla chep² a tek a tla bur² bawk ka mumang chu ka duhlo kher mai..engtin nge ka nun zel tak ang..ka hmalam hun tur chu ka ngaituah a ngai takzet ani...ka phone chu alo ri ral2 a ka pick nghal vat a.
.
.
"hello.. Daphne kani e...ege sawi rawh"...
.
.
"miss Daphne private detactive kha ka nia..i thil min zawn tir kha ka hre thei tawh e"...chutiang teh tak in a zawng hmuh ka ring lo a..ka rin aiin alo zawng hmu hma kher mai.

"khawilai nge min hrilh rawh"...
.
.
"address kalo thawn che kha ani a..min tih tir ang khan in DNA poh ka test a..a in mil chiah e"...phone chu ka dah a..address minlo thawn na lam pan chuan ka chhuak nghal vat a.
.
.
Kanu chu hmuh ka chak tawh takzet ani...ka zawng ru reng a mahse hmuh mai tur a awm bawk silo..chuvang tak a private detactive kha ruai kani reng ani..kanu ka hmuh hun chuan eng thil nge alo tih ang..eng ang hmel pu nge a nih a..eng ti chi nge a nih ang..ka rilru chuan ka ngaihtuah chet chet a.
.
.
Address awmna ka thleng chuan a reh kher mai in lah an in kalh thiap hlawm a a thim mup a..khawlai ui bauh ri tuarh2 bak hriat tur a awmlo..mahni a han kal nan chuan ka it lo kher mai..ruah lah khaw nuamlo tawk in a tla zel a..tek in a zui zel bawk...ka address ken lam chu ka pan phei a..kawngka a house number lo intar chu ka en phei zel bawk.
.
.
A tawp ah chuan in chhe ve tak mai hi alo awm a..bati a in chhi eng bak engmah eng dang hmuh tur a awmlo..en reng2 pawn in upa tawh tak ani tih a hriat hliah2 ani..kal leh mai ka han tum a mahse an in chuan ka mit a la zak mai...house nb. Leh ka lehkha ken chu ka en tawn a...ka kal tum na hmun ngei chu ani.

Inchhung chu luh tum in ka inher a...varanda ka rah lah chuan a ri thiap2 a tliak mai tur hmel te pawh a pu hial ani...kawngka chu hawn ka tum a..ka mitthla ah kha zan bawk kha alo lang leh a...ka ding nghal Chat a mahse khapa vang khan kanu hi chan ka duhlo ani..keimah leh keimah chu ka infuih ve char² a.
.
.
Kawngka chu ka ban da2 a...a kawngkhar paw hawn pah in a ri deuh tiarh2 bawk..inchhung ka rah chuan engkim lo lo let peh vek niin ka hria..ka tual chai na hmun hlim tak a kalo infiam na ka tualchai na hmun ngei ka rah leh pawh kalo in beisei tawhlo ka rap leh chu ka mittui a tla lo theilo...
.
.
Inchhung thil engkim chu a hlui in a bal kher mai...enkawl loh ve tak ani tih hriat tak in a paw deuh thang bawk...chawei dawhkan a bati in chi eng bak eng dang chu tek tla chauh ani mai..tek a tlak pah chuan bawm nalh zet mai tle deuh vawng thil mawi tak leh thil pawimawh dah na ani tih hriat theih chu a hmuh theih riai2 a..
Enchiang tur chuan ka phei hna2 a..ka bul lawk a bati awm chu la in..sitting room ni awm tak mai lam chu ka pan phei hnak2 a...in lah rah that ngam pawh anilo..rah na lai apiang chu a ri tuarh2 reng mai.
.
.
Sitting roon lam ah chuan ka phei zel a bawm te chu en tum in ka ban da2 a..mahse ka hma lawk a thlalak intar chu ka en chak ta tlat..eng in nge min mawlh ka hrelo mahse en ngei tha in ka hre tlat...a thlak lah hmuh that theih ani bawk silo...khawl phe hnuai ah chuan a lang ciang thei thaklo.
.
.
Bati chu la kang in en ka han tum a mahse a balh deuh avang in hmuh chian theih ani bawk silo...ka rawmawl chu la in hruk fai ka han tum a..ka ban da a ka tawk vel chang2 chauh ang tih vel ah..thlalak chu a tla darh nghal chhuai a...a khai na a nghet lo ani ngei ang.
.
.
Inchhung vel chu ka en kual a...a lian lutuk lo na in thlasik a awm nan chuan duhthusam ani...ka rin aiin in chu a lum nuam reuh angreng khawp mai...tumah an awmlo ani ngei ang chhuah mai a naktuk lam a kal leh zawk chu a tihchi zawk mahna.
.
.
Naktuk ah khaw eng zawk ah kal a tihchi zawk ang...chhuah mai chu ka tum a bati chu a awm na pangai ah chuan ka dah let leh a...pawn ah chhuah tum in kawngkhar chu ka ban da a..mahse ka thawm hriat chuan minti ding chiang kher mai.
.
.
Inchung lam atang atang a ri ni ngeiin ka hria..ka hlau rilru deuh angreng a ka mur deuh chem2 bawk..mahse fiah ngei tha in ka hre tlat..hlau deuh chung chuan inchung lam chu ka bih dak2 a..bati chu la in ka chho ve ta ngei a.
.
.
Inchung ka thlen chuan thawm awm na lam chu ka pan zel a...room piah zawk chu ni ngeiin ka hria..zawi muang chuan ka pan phei zel a..kawngka ka hawng chiah chuan ka phu deuh zawk mai.
.
.
Pitar pakhat chu khum ah hian alo mu bam a...a damlo nasa tih chiang tak in a hriat theih..hna thawk rim tih hriat tak in a cher em2 a..a sam a var deuh vek tawh bawk...a bul lawk a thlalak awm chu ka en a..ka mittui a luang lo theilo.
.
.
Kanu nen kan thlalak...kum5 ka nih lai ami apple kung hnuai a kan lak..kanu in ka chhang a pai lai ami ngei chu ani...khum a mu mek hi kanu maw..ka awih theilo zawk.
.
.
"kanu..ka rei avang in min ngaidam rawh aw"..ka mittui ka dag zo tawhlo.
.
.
"mami tunge i nih a"..min en ha a..chutia hmelhriat loh in kati chu mak ati ve ni ngei tur ani.
.
.
"kanu keimah...keimah Daphne"...ka mittui chu a tla zawih2 a.
.
"bawihte ilo haw tawh ani maw"..min kuah a..ani pawh a tap a kan pahnih chuan tudang kan ngailo kher mai.
.
"kanu ka hruai haw ang che..ka in ah chuan ka enkawl ang che"..ka mittui chu ka hru fap a.
.
.
"tunge i nih a"..la hnung lam atang a minlo be tu hmeichhia chu en tum in ka hawi let a.

Nula pakhat la nopang tak niin ka hria mahse a tawngkam vel atang chuan ka ngaina hauhlo.
.
.
"tunge i nih zawk a"...ka en ha a.
.
.
"helai hmun ah hian enge ilo tih hetah tihtur i nei tawhlo"..vin lek2 lam chuan min chhang a.
.
.
."elly i unaunu a nih hi"..ka nu chuan thei leh theilo in alo ti a...ka unaunu maw ka awih theilo zawk..mi zah na pakhat mah zu han neilo a mawle...rum zet in minlo melh bawk.
.
.
"kei leh kanu min tlanbo san a..tun a lo let a lo in tifel leh vel chuang a ngailo...i puih na hi kan mamawh lo..helai hmun atang hian chhuak nghal vat rawh"...min vin tuarh a..hmeichhe pangai tak anilo toh ka hre nghal vek bawk..eng ang mi nge maw a nih le.
.
.
"tu pawh chu nila..khati khan min tawng khum ngau suh..kanu kha ka duh vang a tlansan che u kanih bik i ring ami..i pa phiangsen vang a nih kha hre rawh..ka unau nu ini pawh ani mahna...mahse i mizia hi ka eilo tih hre rawh"..rum zet chuan ka melh ve bawk...pa leh fanu inang chiah2 an ni...ka vawi khat hmuh na ah ka millo nghal.

Kanu in minlo khap vat a..upa zawk kani bawk a ngawih ka chuh ve hram bawk..kanu chu ka kai a kan in lam pan pui nghal vat a treatment tha zawk pek ka duh ani...kanu chu hun reitak chhung ka hmu tawh lo a...hruai lo a haw ka tum biklo.
.
.
"kalo kal ve dawn chuanglo"...
.
.
"i duh2 dan a awm tur in i zalen alawm..hetah inawm emaw hmun dang ah pawh awm mahla pawi tih na ka neilo..mahse kanu hi chu engti kawng pawn ka hruai dawn..chu2 hre rawh"...
.
.
Chutia ka tih tlat avang chuan min dang lui thei biklo..kanu chu kaiin pawn ah chuan thei leh theilo in kan in kuah chhuak hnak2 a...elly pawh chuan minlo zui ve mai bawl car ah chuan lut in...ka in lam pan in kan chhuak ve ta a.
.
.
Kawng lah ruah a sur nasa bawk si nen..chhum a zing nasa bawk si..ka hlauthawng deuh angreng khawp mai...mahse engtin tin emaw ka tum ram chu ka thleng ve nghal mai bawk kanu chu a room tur ah chuan ka rem fel vel a...elly pawh a room tur lam ka pan pui nghal vat bawk.
.
.
"i in chu...ka rin ai daih in a lian..mahse i zan khat lakluh a tam em alawm tiraw"..ngeiawm zet chuan a nui hak a...min tih dan vel avang chuan ka haw kher mai..mahse han tih vak in awmzia a nei bawk silo...apa in min khawih hnu in a fanu in minlo deusawh amaw...ben nghal thuai mai chu ka duh mahse kanu ril a rah ani bawk bawk si.

Chhang lem lo chuan pawn ah ka chhuak a..ka mittui ka hru zeuh bawk..kanu tan he thil hi ka tih ngei a ngai..ka phone alo ri a..ka pick nghal vat ka hna a koh na ani...zanin chiah he thi hi kati tawh ang...ka chhungkaw tan chauh...hna zahawm tak ka thawk tawh ang ti innka rilru siam mawlh2 chuang chuan in chu ka chhuahsan ta a..

Cont

💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)Where stories live. Discover now