💜 EMERGENCY LOVE💜
🧡KIM SEOK-JIN FF🧡
CHAPTER SEVEN
____________
Car ka chuang chhung zawng chuan ka in ngaihtuah a..ka kal dawn nge dawnlo ka rilru chu a in khap reng mai...kal ta ila kati sual angem nge ka kal lo hi ka in chhir zawk ang...ka tan eng kawng hi nge dik ang a eng kawng hi nge diklo.
.
.
Khawi zawk nge ka thlan ang...ka tan khawi kawng hi nge tha ang ka kawng tur pawh ka thlang thiam tawhlo chu a nih hi..mahse vawi khat tal ka nun ah risk lak chu a pawi dawn em ni...ni e tun chiah a bak a ngailo ang.
.
.
"lo tlai suh aw..kalo lam ang che"...ka hmui ah chuan a fawp zauh a...min fawh chiah chuan ka hik chhuak vek ni hian ka hria...chet chang na chang reng2 ka hrelo a...milim ang mai in ka ngawi reng ringawt...engvang a hetiang a che hi nge maw a nih le...mahse ka thlah phal biklo ani.
.
.
Mipa tamtak chu kalo fawp tawh tin mahse tun tum hi chu a danglam ani...ka rilru leh ka thinlung zawng2 chu a khang vek ni in ka hria...engmah ka ngaihtuah na ah a lut thei tlat lo...ka meng kawk a ka tum loh lutuk in a chet vang pawh ani mahna...ka inring hman ngang lo ani...ka harh chhuak thut a ka in la hrang nghal vat.
.
.
"min hnial pumhlum thak biklo chu a nih hi mawle"...a nui deuh suk a...inchhung ah ka lut nghal thuai a hawi pawh la hawi let lo...ka hmai ka hup thawk a ka zak nge ka zam pawm ka hrethiam lo...a dang ani...midang ka fawh ang ani tlat lo...ka thinlung zawng2 hian a pawm tlat ani...ka awmdan pawh ka hrethiam lo.
.
.
Kawngka an rawn kik dawt2 a...hawng tur in ka phei nghal thuai a...ka duh theilo Jin bawk chu enge maw alo tih leh dawn le.
.
.
"enge ni"...a mit ah chuan ka en kar a...ka zam lutuk chu sawi ngaihna pawh ka hrelo.
.
.
"heihi i theihnghilh a"...a present min pek chu lo ni in...ka zam luat ah ka theihnghilh ani ngei2 ang..van tih chi loh thei tak em aw...kei tak hi chu...present chu ka la a..kawngka ka khar nghal hmiah leng a sawm chu khawi lam ah ani ringawt.
.
.
Inchung lam ah ka chho vat a...ka khum ah ka thu hnawk a, Jin chet dan vel ka ngaihtuah a .ka ngaihtuah zawng pawh chuan ka mur chem2 thei hial ani...ka hmangaih ani ka pha lo ka hai bawk lo mahse ka thei lo ani...nilo Daphne in ngaihtuah harh rawh..Jin chu i tan a tha mahse a tan i thalo..ka hmai chu ka beng thak2 a.
.
.
Present vel min pek leh chu ka rem fel a...ka pian tirh ata ka thil dawn to ber ala ni hial ang...ka nui suk a...inbual tur in bathroom ah ka lut a...tui vawt tak in ka taksa a han tawh chuan ka hahdam huai2 mai...ka ngaihtuah chhuak thut a nizan ah hna ah ka kal miah lo...karei leh engtin nge ka hriat loh thei zawk le.
.
.
Ka inbual sawk2 a...pawn ah ka chhuak vat a hmanhmoh tak in ka inthlak sawk2 bawk.
.
.
Ka phone alo ri ral2 a...kan hotupa ani engtin nge ka tih tak ang...call chu ka la dawn nge dawn lo ka en reng a...ka bing mup2 mai...mahse ka lak hma in a dah hman hlauh...alo call let leh ka ring a mhase ka reh nghal vang2 ka thaw deuh huai in ka hria.
.
.
Pawn lam ah mamawh vel lei tur in ka chhuak vat a...ka thawveng deuh huai mai khua lah a nuam tawk in ni a sa a...duhthusam ani ringawt.
.
.
Dawr pakhat ah luh ka tum chiah tih ah chuan tu emaw hian ka hmui hi a hup thut a van dum lian zet ah chuan min pawm kang nghal lawp a...ka theitawp in ka tal a, mahse min chelh hneh em avang in eng teh ual mah ani chuang lo...van chhung ah chuan pa lian zet mai pa 2 hi an awm ve bawk a...min chelh hneh kher mai.
.
.
"min pui ru"...ka au tuarh a..mahse an zing a hotu awm ber chuan silai a phawrh lawk a...ka chal ah min tin ran mai ka au leh chuan min kah a tum tih chu sawi leh zawh pawh ngailo in ka chiang khawp...ka hlau lutuk chu ka chil ka lem khawlh a...ka melh ngai ka melh run2 bawk.
.
.
Engvang a chutia ka chung a che nge ani nih tih pawh ka hrelo...rin dan tur pawh ka hre lo...car chu an ti ding a khawi lai hmun ah emaw hian min hruai a...khawi lai nge anih tih pawh ka hrelo a thim em2 a wearhouse hlui deuh ni awm tak ani...min kai dawr2 a...thutthleng ah chuan min thut tir bawk.
.
.
A hnu lawk chuan tu emaw hi alo kal a..alo kal hnaih chuan Kim Jisoo niin ka hria...ka hlau lutuk chu sawi ngaihna pawh ka hrelo....Jisoo hi kan hna thawh na a kan pu ber kut dinglam ani a...an hnuai atang a tlan chhuah tum te man tu ber leh a tul chuan that mai thin tu ani.
.
.
Engvang in nge Jisoo hian hetah hian min hruai...min thah a duh tih na em ni...mahse chutiang eng thu mah tihsual ka nei bawl silo ka hlauthawng takzet ani...minlo pan hnai zel a ka thin phu chu rang tak ani ringawt ka pian tirh ata ka thin phu rang ber tum ni hial in ka ring.
Jisoo lo phei chu kalo en reng a...ka hlauthawng ani...tumah in hetah ka awm tih hi an hre silo a...ngawireng in min that hmak thei awm bawk si...chu2 an tan thil harsa tak ani lo.
.
.
Jin ka ngaihtuah chhuak nghal vat a...minl hruai chhuak se ka van duh tak em..buai na leh harsatna ka tawh chang in ka hnen ah a awm reng thin a..minlo zawng hmu vat thin a ni si a...Jin khawnge i awm min pui teh ka hlau em ani...ka rilru chuan Jin ka ko mawlh2 a..mahse a sawt lo khawp mai.
.
.
"Daphne nizan ah engvanga khapa kha kalsan nge i nih...chuan tunge lo hruai tu che kha"...chiang fel fek fawk tak chuan min zawt a...ka mit ah chiang fe in min melh kak bawk...ka thlan fim in min bual huh nghak vek bawk.
.
.
"tu...tumah ani lo min hmu fuh mai2 a nih kha"...aw khur deuh der2 chuan ka chhang a...Jin hming ka sawi chhuah chuan an tih buai ka hlau ani...heng buaina zozai vang hian alawm ka kiang atang a hla tak a awm tir ka duh ni.
.
.
"dawt sawi hauh suh..tunge"...vin zet chuan a han ti a...a silai ken chuan ka chal ah min tin ran a...a hmet ri khap bawk ka thih ngei ka ring nghet tlat tawh...ka mitthla ah kanu leh elly-i anlo ang nghal chuai2 a.
.
.
Ka mit ka meng eih ngam tawh lo...a silai a han ri leh khap a...ka sa chhuak nghal vek a min kap ni ngei in ka hria...zawimuang chuan ka meng a mahse a silai chu a dah thla zawk chu lo ni in...ka thaw hawk a ka rilru tak chuan lawmthu ka sawi mawlh2 bawk.
.
.
"ka ring hram ang che a vawi khat na ani a...mahse a lehpek a awm tawh tur ani lo"...chiang fek fawk chuan a han sawi a...min rawn hmuh na hmun nghai ah chuan min dah kir leh bawk..thi hnu dam leh ni mai in ka in hria..khatiang em2 khan thih kala hnaih ngailo.
.
.
Khua lah a tlai tawh bawk si..a thim tan tawh a ka lei tum pawh lei chuanglo chuan ka haw hnak2 a...Jin chu hmu tawh lo tawp ila..ka tan leh atan that na tur ni in ka hria...ni dawn tak Jin...zawi sap chuan ka han ti a...zanin kha a b.day a ni tak.
.
.
Dar zat ka en vat a kan hun tiam a thleng tep tawh...kalo lam ang che ati bawk si engtin nge ka theihnghilh theih zawk le...ni e zanin chiah a tawp nan tak2 ka hmu tawh ang a lehpek chu a awm tawh lo ang...chu2 tu tan pawn a tha zawk.
.
.
Ani a kawng a kei pawh chuti bawk in...ani nen hian engmah in zawm na kan neilo...kan intawng kha tihpalh ani a..tun thleng hian tihpalh ani engkim hi a diklo vek.
YOU ARE READING
💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)
FanfictionHmeichhe pakhat chu a pa hrawn in tih luihna in a sual lui a, hmeichhe naupang tak a nih laiin, a. taksa na leh a rilru na pawh au chhuahpui ngam loin a awm a, hun a lo rei a, a lo hausak a, nula puitling a lo nih ve takah chuan phuba lak chakna in...