EPISODE 2

158 19 2
                                    

💜 EMERGENCY LOVE💜

🦋KIM SEOK-JIN FF🦋

CHAPTER TWO

_______________


Ka car keng lo chuan taxi ka la a...ka thawn na ten min kauh na lam pan chuan ka kal ta a...ka duh vang leh nuam ka tih vang a he hna hi thawk kani biklo...a hun kal tawh in a zirlo a...a rilru leh ka thinlung in duhlo mahse ka taksa in a duh bawk si.
.
.
He ka buaina hian eng thleng nge a daih dawn erawh ka hrelo..mahse tal chhuak tur chuan keimah in chakna ka nei tawh bawk silo...ka chhungril ah he tur hian min fan zel a..ka duh loh thleng2 in ka kal chang a tam bawk...
.
.
Thian leh ka thuruk hrilh na tur..he thil lak atang a min hruai chhuak tu tur tumah ka neilo..beisei pawh ka beisei bawklo...he thil phen ah hian dan phalloh tamtak kati bawk hna pangai dil tur in ka tet lai a thil thleng vang in lehkha la zir mumal lo a...hna pangai ka thawk pha bawk silo.
.
.
Khawpui lian tak ah chuan poisa mamawh na a tam bawk nen chu mai pawh nilo in drugs leh silai te pawh a ruk a mi ka pek chang a tam a..mahse vanneih thil thu a ka tla chhuak leh mai thin...politician lian tak2 ten min support a min man pawn ka tang rei ngailo.
.
.
Mahse tunge ka pa hi ni ang...chu thu chu khawvel a ka zawhna neih zing a chhang tur a ka duh ber leh a chhanna ka zawn ruk reng chu ani...tunge ka pa chu ka mitthla a han suangtuah dan tur takngial pawh ka hrelo..pa tih thu mal hi thumal a zawng a ka thumal huat ber ani hial ang.
.
.
Pa pakhat zawk chuan fahrah ni turin min siam a..pa pakhat zawk chuan ka nun ka hmalam hun ka taksa leh rilru thleng in min hliam sak ani...he thil ka ngaihtuah chhuah apiang hian ka thinrim a...phuba lak na rilru ka pu leh thin...mahse chu2 ka tih theih ani lo...khawih chu sawi loh an awm na pawh ka hre silo.
.
.
Kapa tak2 zawk hian a fanu hi min zawng ve thin angem..
.
.
"kapi kan thleng e"...ka in ngaituah nasat luat ah engmah kalo hrelo a..ka kal tum na ka thleng tih reng2 ka hrelo..ka mittui chu ka hru zauh a..driver pa chu poisa pe in hotel lam pan chuan ka kal hnak2 a...room nb. An sawi ah chuan ka lut nghal thuai a.
.
.
"kapu he thil hi tih ka duh tawhlo"..aw khur deuh dar2 chuan ka han ti a..awmzia a neih thui vak ka ring chuanglo na in sawi hrim2 chu tha in ka hria.
.
.
"haha...a nih leh kal tache mahse ruihlo tawlh ru thin i nih leh call girl i nih thu hi naktuk news headline tur ani ang...keimah vang chauh a him i nih kha inhre rawh ka hman tangkai duh vang mai che a la zuah che ka ni"...ka ban ah chuan na tak in a hmer a...ka tal ve faih2 bawk mahse a thawk nep kher mai.

Ka kal na tur room lam pan chuan ka kal ta hnak2 a.
Room a luh chu ka hreh kher mai..mahse duhthlan tur ka neilo mualpho ai chuan hetia awm hi katan a tha zawk ang..mahse a van harsa tak em..kawngka chu ka dawm a ka mittuina tling pam bawk.
.
.
Hawng tur in huaisen na ka nei thlawt lo..kir leh ila kha pa khan news reporter ho ka chanchin a hrilh ngei ang...a hma pawn heti hian hmeichhe pakhat a tih a..mualpho tak in a chhuah a...a hnu ah ani pawh a inti hlum nge2 a nih kha...khanu chung ah khan a tih chuan engvang in nge min zuah bik ang.
.
.
Kanu khum a mu bam mai chu ka mit thla ah alo lang a...a enkawl nan pawisa ka mamawh bawk si..ka nau zirna tur nen engkim ka kut ah a awm tawh a..a hmalam hun atan  mawhphurh na ka ngah tawh bawk si..ka in ngaituah ve nasa kher mai.
.
.
"heihi kati tur ani..ka chhungkaw tan"..kanthaw hak a inchhug lam ah chuan ka lut ta a.
.
.
Ka drugs ken chu pe in...ka thil duh loh ber kati leh ta hun kan hmang chhung zawng in kanu ka mitthla ah a awm a..a ruk in ka mittui ka hru leh fap thin...min hmuh ka hlau si.
.
.
Ka hun tawng chu zan dang ai zawng in a hrehawm zual..ni dang ah chuan keimah chauh kani a..mahse tun ah chuan kanu leh ka nau..mawhphurh na zawng2 ka ko ah a tla ta vek bawk si...rilru tih zangkhai nan tiin ka bul dawhkan a whisky chu ka tlak pap2 a...ka rin ai daih in alo la chak zui.
.
.
Engmah pawh hre manlo chuan ka chat thla nghal hmiah a.
.
.
Ka harh leh chuan dar 12 alo ri tawh..darkar engzat chiah nge ka mut pawh ka hrelo...ka bul a pawisa chu la in ka inti fel sawk2 a...rang tak in ka haw nghal vat.
.
.
Mahse in a haw leh chu ka huphurh kher mai..dam pawh chu ka thlahlel tawhlo...ka rui lah ala reh theilo..khawlai ah chuan keimah chuan ka vei hnak2 a..a chang leh ka tlu leh thin...ka pheikhawk chu ka khai a...footpath ah chuan ka thu hnawk a...ka piah lawk a lui ah chuan zuan thlak mai pawh ka hnial tawhlo khawp.
.

Ka duh ang leh ka duh dan a ka nun theih dawn loh chuan enge ka dam reng a tul na

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
Ka duh ang leh ka duh dan a ka nun theih dawn loh chuan enge ka dam reng a tul na...lui lam chu ka pan hnak2 a...ngaituah na fim pawh ka hmang thei tawhlo lui bul ka thleng chuan a ring thei angber in ka tap a..ka au tuarh2 bawk.
.
.
Hetiang teh hrep a nun ai chuan enge ka tan dam ve a tul na...eng thil nge beisei tur ka hmuh mite hmuhsit  bak enge ka hlawh chuah..hetiang teh hrep turin engvang in nge minlo hrin...lui reh dup kiang ah chuan ding in ka au tuarh2 a...ka in hrosa val2 bawk.
.
.
Lui reh thiap te chuan ka thin ati rim zual tel² a..engvang a reh em² nge a nih pawh ka hrelo...khawpui lah a ri dur2 a ruah a tla chep2 bawk..

"min chhang rawh"...lui pui lian zet chu ka hau turh² a..mahse chhan na reng² dawn tur a awmlo.

Ka pheikhawk chu dah in lui thuk lam chu ka pan phei ta a...lui lian zet ah chuan ka in hnim ta a...ka mitthla ah kanu alo lang nghal zawk a..hun reilo te chhung kan awm dun a khang hun kha a hlu takzet.
.
.
Kanu vang tal pawn kati theilo..Bak ah kha pa lak ah khan phuba ka lak a ngai...ka in ngaituah harh zawk a ka thei tawk in vaukam lam ah ka in hai ka tum bawk..mahse ka tha a zawi chu sawi loh...tui hleuh thiam thalo bawk nen lui lian thuk tak atang a chhuah chu thil theih loh ang tluk ani.
.
.
Ka mit ka chhing a..ka pil hun nghah tawp mai loh chu tih theih ka nei talo..."kanu min ngaidam rawh aw"...ka rilru chuan thupha ka chawi mawlh2 a...
.
.
Thawk leh khat ah tu emaw hian ka kawng ah tak minlo kuah chat a...mahse engmah ka hre chiang thei tawh meuhlo...vaukam lam ah chuan min hruai chhuak ta a..tunge a nih pawh ka hrelo...ka khaw hmuh a fiah lo nghal ruai a...a thim nghal mup a hriat engmah ka nei ta lo.
.
.
Zing ka tho chu ka lu a na kher mai...a hnar a ping deuh bawk..ka hahchhiau bur2 a ka lu ka dawm vang2 bawk..ka harh chian chuan ka phu deuh zawk mai...nizan a ka kawr engmah kalo ha tawhlo...pawn balcony ah chuan alo in pho that bawk.
.
.
Ka awm na hmun chu ka hre thawh thaklo..ka hawi kual ha2 a...hotel ni ngeiin ka hria mahse tuin nge min hruai ta ang.. Nizan a ka hriat hnuhnung ber kha chu lui kham ah khan ani a...tunge helai hmun a min hruai duh tu hi ni ang..tuin emaw kawng kam ah min hmu in helai hmun ah hian min hruai tihna em ni ang.
.
.
Ka phone chu la in balcony lam ah chuan ka phei a..ka thawmhnaw vel chu lak ka han tum a...mahse ala ro tlat lo nghah deuh pah chuan ka phone ka khawih mial2 a.
.
.
"awi lalpa"..ka au tuarh a...mipa pakhat hian uluk tak hian ka phone chu alo en ve a...ka phut nasat luat ah a coffee ken min tih buak a...a sa lutuk chu sawi ngaihna pawh ka hrelo...ka ke chu a ser ang tih ka hlau kher mai.
.
.
Puan a la vat a min hruk sak nghal vat...ka ngei rilru kher mai...engvang a khatia ti kha nge maw a nih le...a hmel chu chhe zawk2 pawh anilo..heti lai hmun a ah engtin nge a awm ka hre bawk heklo..mahse ka thil tih lai min ti buai tu ai a huat hi ka neilo.

"enge"...ka ke ka hru lai chu uluk zet hian minlo en a...thil hmuhnawm thilr te pawh a ang.
.
.
"ughh..engmah nilo e"...a nui suk a...a tho nghal hmiah.
.
.
"i coffee hi"...coffee mug chu keng in balcony atang chuan chhuak in room chu a chhuahsan ta a.

Conti

💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)Where stories live. Discover now