CHAPTER 14

93 14 1
                                    

💜EMERGENCY LOVE💜

🧡KIM SEOK-JIN FF🧡

CHAPTER 14

______________

.
Nilo elly khan minlo call khan eng thil diklo emaw tak a awm tih ka hria mahse..han ngaihbel dan tur ka hrelo...
.
.
"Min-ju"...zawi sap chuan kati a ka ding chat bawk..nilo min-ju kha ka duh theilo...a rang thei ang ber a ka haw a ngai..mahse in atang lah in ka thleng hla tawh bawk si.
.
.
Rei fe ka kal hnu chuan engtin tin emaw ka thleng ve thei hram a..mahse ka hawng ngam tlat lo...engvang in nge thil thalo tak thleng tur ah ka ngaih tlat mai le.
.
.
Inchhung ah chuan ka huaisen na zawng2 sawm khawm in ka lut a..mahse beisei ang ani hauh lo in a reh thap a..elly hmuh tur reng a awmlo.
.
.
Bati pakhat coka lam a lo in chi teng2 bak chu eng pakhat mah a awmlo...choka lam ka phei lai tak chuan thawk leh khat ah light a eng nghal tuarh a...karei ka duh theilo.
.
.
Elly chu anlo man bet a..couch ah chuan duhdah zet hian min-ju alo thu a...ka hlau lutuk chu sawi ngaihna pawh ka hrelo...coat sut ha pa2 hi an awm bawk a...chu2 elly man tu te chu an ni.
.
.
"Min-ju nang maw...enge hetah i tih"...mak tih hmel tak chuan ka en ha a.
.
.
"ka koh na hmun ah che ilo kal duhlo a...hei kalo kal a nih hi kan tih thin dan i hriat kha"...dawhkan ah chuan a silai ken lai chu a dah a ngeiawm tak in a nui sak bawk.
.
.
"i nau hi ani tiraw i hna lak atang a la sawn tu che"..elly chu an phuar a couch ah chuan an thut tir a...coat sute ha te pahnih khan min chhuahsan nghal hmiah bawk.
.
.
Motor ri deuh vawng ka hriat chuan an kalsawn tih chu ka hre nghal mai a...mahse min-ju ber hi engtin nge ka tih ang.
.
.
"Min-ju khawngaih in elly in engmah a tilo...engmah a hrelo chhuah rawh i duh chuan kei hi min sawisa rawh mahse elly hi chu chhuah hram rawh"...ka mittui chu ka hru fap a.
.
.
Silai pakhat chu a la chhuak leh a...elly chu a tin ta ran mai...khawngaih ka dil lawm2 a..mahse eng ah mah a ngai duh bawk silo.
.
.
Silai chu a lawt ri khap a...han chuh ve ngawt dawn mah inla min man leh awm tho2 bawk si..engtin nge ka tih tak ang elly hi heti ngawt chu ka thlah theilo.
.
.
Silai hmeh a tum rual chiah chuan dawkan a awm silai chu ka la a...min-ju chu ka kap nghal pawp a...a ri thuai bak chu engmah ka hre hmanlo.
.
.
Chu veleh min-ju chu chhuat ah a tlu nghal thlawp a..thisen namen lo a chhuak nghal thuai...ka silai ken lai chu chhuat ah ka thlauh nghal thlawp a...tih hmasak ber tur pawh ka hrelo.
.
.
Min-ju chu ke en reng a...elly lah in mak ti tak leh hlauthawng tak in minlo en bawk..ka kut chu ka en tlawk2 tawp a tih nghaihna dang ka hrelo.
.
.
Hriat pawh ka hriat mang loh lai a chutiang thleng chu...a rang em ani..tual ka that maw..ka kut chu ka en leh rih tih chhuat ah lah thisen a baw nuaih bawk.
.
.
Hlauthawn chu sawi loh ka â nghal ve ni hian ka hria ani.
"Daphne eng thil nge ni ta"...ka hawi leh thuai a...Jin ani engtik in nge alo kal ni ka hlau lutuk chu ka â vek ani.
.
.
Kan lam ah chuan alo phei a..elly pawh alo chhuah nghal thuai bawk..mahse kei chu ka awm pangai in kala awm char2 a ...chete mah in ka che sawn theilo.
.
.
police alo kal nghal thuai min-ju ruang chu an la sawn nghal thuai bawk...media ho anlo pung khawm nghal thuai bawk.
.
.
A rang thei ang ber in police station lam ah min hruai phei nghal thuai a...diktak chuan ka hlauthawng ani.
.
.
Ka sal tan na atang chuan ka chhuak phawt a mahse engtin nge ka hun kal zel tur hi ni ang..nakin lawk ah elly in fa a nei anga tu in nge enkawl anga tuin nge pui ang.
.
.
Nilo elly mal in i awmlo ang...police siali chu ka la a..ka tin nghal hmaih bawk
.
.
Elly lak atang hian tuman min la hrang lo ang...a theih loh elly lak atang hian ka hrang thei lo ani lo tumah neih ka neilo...a tan hian engkim ka huam.
.
.
Ka au tuarh2 a...tun ah tak phei hi chuan tupawh mai chu kah pawp2 pawh pawi kati lo khawp mai..mahse jin alo lang chiah chu ka zawi chhuak nghal vek in ka hria.
.
.
Silai chu ka thlauh tawp a..chhuat ah ka thu nghal hnawk bawk...a rang thei ang ber in police te chuan min hnung khirh nghal thuau bawk..Jin lah in engmah sawi belh tur a hre biklo.
.
.
Police station kan thleng a...thu min zawh fiah pawh chuan ka chhang lo...ka chiang a ka thiam loh na ah chuan min hrem mahse pawi kati hauhlo..mahse keimah ka in chhan duh vang ani.
.
.
Khati khan tilo ila..kha in ah khan ruang pahnih a chhuak ngei ang...chu mai nilo in nakin lawk a lo piang tur note chu a thi bawk ang.
.
.
Ka thiam loh na a awm lo..kap lo ila ka thi ngei ang keimah leh keimah in chhan ka duh vang ani...ka in hnem lui hram2 a...station ah Jin in minlo zui zel a thil tul ang2 a buaipui bawk a.
Min awmpui tu police nu lah chu a chhuak hmiah a thil engmah a sawi der silo...ka hlau lutuk chu sawi ngaihna ka hrelo chuti lai hmun a han awm chu.
.
.
A reh em2 a tukverh pakhat ah a awmlo a light pakhat bak a awm bawk heklo a reh em2 bawk si...a thim em2 bawk.
.
.
Ka piah deuh hlek ah chuan in sawisak na ni awm tak thil tamtak hmuh tur a awm a...indawp na hmun an tih ngei kha ani tih chu ka hre chiang tawh hle.
.
.
Ka thlan fim in min bual zawih2 a...ka chil ka lem khalh2 bawk..engti tur in nge maw kha nu kha a chhuah dawn le...ka ngaihtuah nasat zual poh leh ka hlau zual ani ber mai.
.
.
Rei vak lo hnu chuan alo lut a...chiang tak in kalo en ha bawk...ka hlau tih a hai bik ka ringlo.
.
.
"kal rawh le bale i ni tawh"...mak kati lutuk chu sawi ngaihna ka hrelo zawk...engtin nge a nih theih tual ka that si a.
.
.
He ram ah hi chuan tual that chu an khai hlum loh vek pawn an lu tan sak emaw dam chhung lung in tan na ani si a...engtin nge a nih thei.
.
.
Ka lawm na ai mah chuan mak ka tih na chu a tam fe zawk...police nu chuan min phelh sawk2 a...officer ho awm na lam ah chuan ka phei thuai a.
.
.
Jin ka hmuh chuan ka phu deuh zawk mai..min lo zui lai awm reng2 ka hre hauh lo...nelawm tak chuan minlo nuih sang a..ani hi min bail chhuak tu chu a nih ka ring.
.
.
Ani hi chu a tan a van hlu tak em...tun tum ah pawh ka nunna a chhan him leh ta..ka tan hi chuan min venghim tu chu ani ngei alawm...tui vaklo chuan ka nuih let ve a.
.
.
Officer table lam chu ka pan a..sign ngai te ka sing zawh chuan in lam pan tur in kan kal nghal vat a..elly kha engtin tak lo awm ang maw.
.
.
Car a kan tlan lai te pawh chuan nichin lawk a thil thleng kha ka ngaihtuah let a...ka kut ka en leh rih thin..ka ngaihtuah zawng ringawt pawh hian kala tim uai2 thei hial ani.
.
.
"Daphne...i sal tan na atang chuan i chhuak ta"...Jin chu min en chung in a nui sang a..keipawh chu ka lawm ani.
.
.
"Jin tinge jail ah ka tan loh a"..bawng deuh tak a kan ti chu Jin chu a rawn nui deuh hak a..mak kati zawk a kher mai..chutia han nuih daih chu.
.
.
"tinge i tang chak viau ami"..min en pah chuan a nui hak a.
.
.
"nilo e...tual ka that si a...hremna ka tawk leh bawk silo a..mak kati ve lawm"...en deuh ha chuan ka han ti a.
.
.
"Daphne i duh vang reng ani lo alawm..duh thlan tur dang i neilo ani...chu2 an pawm a an hrethiam alawm...chuan hei vang hian ka hmangaih na che hi a zual phah zawk asin".
.
.
"maw...Jin i â ta ami..tual ka that chung hian minla hmangaih thei ang maw"..mak tih hmel tak chuan a en ha a.
.
.
"he thil thleng vang hian ka rilru a inthlak lo a..ka hmangaih zawk che i hmangaih te lak a heti tak a i inhuam ka hmuh hian ka chhuang che asin..i huaisen kati bawk khatiang dinhmun ah lehnghal..ka hmanhaih na che hi silaimu pakhat mai2 chu sawi loh sang chuang pawn an kap chhe thei ngai lo ang"...ka hmuh ah tak chuan min fawp vawng2 a.

Cont

💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)Where stories live. Discover now