💜 EMERGENCY LOVE💜
🧡KIM SEOK-JIN FF🧡
CHAPTER FIVE
_____________________
"thlah rawh"...a kut chu a chelh a...a phih thla hlawk a..min hruai chhuak nghal hmiah a...ka hmui a thisen kai chu ka hru fai a...ka lawm takzet ani.
.
.
Car ah min luh tih a...min thlah haw a tum ani ngei ang..
"hmeichhe mak tak zawng i ni...buaina i ngah em2 a chu ti chung pawh chuan puih duh miah lo in..nangmah in i in la hrang tlat a..khawvel hi tlanbosan i tum nge a tlanbosan che tih pawh ka hrethiam lo"...a nui suk a.
.
.
Chhang lem lo chuan ka melh ngai ka melh tlawk2 a...ka mittui ka hru reng bawk..ka theih ang tawh chuan insum ka tum a..mahse keimah leh keimah ka in khawngaih a...ka tap leh thin...ka bul a thu reng pa chu ka zah ve bawk si...ka hmui ka pet fan2 a ka tah chhuak a ziaawm takin tih thu hla vang mai ani.
.
.
Ka thawh na ah buaina ka tawk angem??..khapa khan min hek tase tih mualpho in ka awm dawn bawk si..mahse ka zahawmna ka neih chhun min venhim sak tu tlangval lak ah hi chuan thinlung tak in lawmthu ka sawi ani...engvang a ka tan ding nge a nih ka hrethiam lo...ngaihtuah dan pawh ka hrelo...a hming pawh ka hre heklo...thawk chu ka la leh hrawk thin.
.
.
"lo kal rawh"...hepa hian khawi lai ah nge ni min hruai ni..car atang chuan ka chhuk a...lui kam ah hian min chhuk thlak pui a.
.
.
"i duhtawk in tap rawh..kalo nghak ang che i thinrim na..i rilru tawt lutuk chu phawrh chhuak vek rawh..ka hriat tur a i duh loh thil a awm a nih pawn ka beng kalo hup mai ang..khatia i rilru nat na i hmui a hri thla lo khan tap rawh...i hmui pawh a thi leh tawh kha..i pet vak2 a"...ka hmui chu min hruk fai sak a.
.
.
"A mizia leh awmdan vel hi ka hrethiam lo engvang a hetia awm hi nge i nih...min ngaihtuah em2 a buaina ka tawh in min pui reng bawk..ka mamawh hun apiang che in ka hnen ah ilo awm a...zanin ah pawh ani leh chiah...enge a chhan ka hrelo mahse ka zawt lo ang che..i hming pawh ka hrelo".
.
.
"ka hming chu Kim Seok-Jin a ni..kanu leh pa in min la dampui a..an fapa mal ka ni...chuan kan chhungkua hian lunghlu lam sumdawn na kan khawih a...kapa in a lei leh hralh lam a khawih a..kanu in a design lam a khawih ber chuan diamond jewellary lam a buaipui bawk".
.
.
Ka awih theilo zawk..mi hausa tak fapa a nih ka pawm a mahse hetiang em2 a nih ka lo ring ngailo asin...buaina ka tawh hma in a lak atang hian hla tak ah ka awm a ngai ani.
.
.
"Kan company chu i hriat zawng ani em"...min en deuh ha a..."umm hria e..engtin nge ka hriat loh theih tehlul ang...company lar tak in ni a Europe ram pumpui a company tha dinhmun pawh vawi tamtak in luah tawh alawm"...ka nui lui sak a.
.
.
"keichu Daphne"...ka kun deuh lap a..chu bak chu min zawh chhunzawm tawhlo se kati kher mai...ka chanchin zawng2 engkim a hriat ka duhlo..hmeichhe pangailo leh mi khawlo tak ang in min ngaih ka duhlo ani...bak ah ka canchin sawi hi nuam kati hauhlo.
.
.
"zanin khan engvang in nge min pui ngawt a"....ka melh deuh zuk a...."khatia ka chhan loh che in...i buaina tawk lai ka thlir mai2 ang maw..hmeichhe dang pawh nise kati ve tho ang...bak ah puih i ngai tlat ni hian keimah ah hriat na ka nei tlat zel...a awmzia ka hre biklo"...a nui hak a.
.
.
"Daphne ka ngaih dan chuan ka hmangaih che in ka hria"...a thaw hak a...phawk fe in ka melh bawk..."khami zan ka chhan zan che khan keipoh i tih ang tho kha tih ka tum asin..kapa nen kan inhau a thih mai kha pawi kati lo...mahse khatia i tla buai ka hmuh a ka chhan che khan..ka duhthlan na chu ka sawn leh a..ka nunna chhan tu ini asin..kei in ka chhan ang bawk che khan"...a tawp leh deuh chawt a."Daphne tun ah kher chhan na ka phut lo mahse he hmun kan nun bul kan tan na hmun thi mai tur dinhmun a kan ding lai a..kan nun ka neih let leh na hmun ngei ah hian ka ta nila chu2 ka duhthusam ani...engtik in nge ka hmangaih che ka hrelo i mizia i awmdan i tawngkam te hian min hneh em ani"....
.
.
"i hriat miah loh in vawi tamtak ka zui ru thin che a...mahse i hre kher lo ang..tinge engmah i sawi loh a"...ka kut ah chuan a vuan vang2 a.
.
.
Jin ka nunna chhan tu in a mahse ka theilo ani..ka tan hmangaih neih ve hi a thiang lo..tunge ka nih a enge ka tih thin tih i hriat hun ah chuan maw i hmangaih na hi a tawp ngei ang...ka bum duhlo che ani mi tha tak chu ini ngei a..mahse kei ang hmeichhia vang mai2 a i nun chhe tur hi ka hmu theilo ani...ka hmangih che ti a chhan che ka chak asin mahse ka nun ka thil tih engkim hian a phu lo che...ka rilru chuan ka in ngaihtuah chet2 a.
.
.
A vawi khat na a tan ka nun ah hmangaih ka tawng a mahse ka hmangaih tih ka hrilh theilo amah in minlo pawm pawh nise a nu leh pa engtin nge ni ang...ka nau leh kanu chawm nan poisa ka thawh chhuah a ngai a...ka tan chuan hmangaih na hi min ti chaklo tu mai ani...zantin midang nen...ka thei ngang lo ani.
.
.
"Daphne... Daphne...tinge i ngawih reng a" ...ka in ngaihtuah luat ah Jin pawh kalo ngaihtuah tawhlo...mak tih hmel zet in min lo en ha a.
.
.
"min chhang dawnlo ami"...ka kut chu a hum vawng2 a..."Jin min hrethiam rawh"..ka kun lap a...."tun ah kher kati lo..ka nghak thei alawm i inpeih hun chu kalo nghak mai ang..mahse minti beidawng suh aw"...thil in ka sam a chhem hnawk chul mam pah chuan a han ti a.
.
.
"nilo Jin tun kher nilo...nidang hun dang..kum dang ah pawh nise kei nen chuan a theih loh"...ka mittui chu ka hru fap a..."pasal i nei tawh ami..nge min hua"....
"nilo ka neilo..chuan ka ngaina takzet che i bul a awm pawh nuam kati..ka tan chuan i hlu mahse a theilo ani"...ka kun lap a.
.
.
"Daphne thil awmzia sawi chiang teh"...min en ha a..."a theih loh...Jin min hrechiang anga min hmangaih dawn chuang lo..mi hausa tak ini a kei lah hetiang mai...Jin eng thil nge ka tih thin i hrelo...hmangaih tlak kani lo...ka tih nat hma che hian min kalsan zawk rawh..i tan chuan i nat na thlen tu mai bak kani lo ang...chuan inhmu tawhlo ang aw zanin hi a tawp na ni rawh se"...ka inher a...chu hmun atang chuan ka kalsawn ta a.
.
.
Theih nise a kut vuan a...ka harsat na zawng2 hrilh a hmachhawn ka duh ani...mahse ani nen chuan a theih loh ani...Jin ka ngaina che ka tan i hlu ani..mahse maw he ka nun tenawm tak leh ka bawlhhawh hi i kai ve ka duhlo ani...ka hming rual a i hming a nuihzat a..an deusawh tur hi ka theilo ani.
.
.
Kal chhuah nikhua leh thil tih nikhua a i kiang a ding tur...nula fel leh hmeltha hausa si i phu ani...kei ang mai2 chu nilo e...mi zing a inchhung tak a i sawi theih tur...mahse ka kiang ah i din chuan nuihzat leh tenawm ah bak an ngailo ang che...ka sual vang a i mualpho tur hi ka hmu theilo che ani.
.
.
Ka mittui chu ka hru fap a...ka nun a kan hlimawm ber leh lungaihthlak tak mai chu zanin hi ani ngei ang...ka hmangaih tak pawh a hlim nan ka kalsan a ngai si...ka hnung lam chu ka hawi let zauh a...Jin chuan minlo la en zui reng vang in ka hawi let leh nghal vat...hrilh hai tak in a car chu a ngheng a...a lu a dawm vang2 bawk...ka mittui chu ka dang zo lo.
.
.
Taxi ka phar a...tlai tawh hle mahse kanu tlawh ka duh avang in hospital lam ah ka kal hmasa thung...ka rilru ah Jin bak a awn theilo...kawng tluan chuan ka ngaihtuah a..mahse chuti mai a kalsan chu ka tan pawn a harsa takzet ani..mahse ka tih ngei a ngai si.
.
.
Hospital ka thleng a...kanu awmna lam ka pan ding nghal vat a...a hmai te chu tui vawt in ka hruk sak a..ka hriat loh hlan in ka mittui alo far fap bawk.
.
.
Kanu a vawi khat na atan...mi tha tak ka hmangaih ve a ani min hmangaih lutuk mahse kanu ka hmangaih thu ka hrilh theilo ani...ka nun ka awmdan ka tih thin engkim a hriat chhuah hun ah a nat ka hlau ani...kanu katan engvang in nge hmangaih neih hi a theih loh.
.
.
Harsa tak in ka nun ka hmang chho a...a tawp ah ka hmangaih tak chu ka tawng a...mahse kan awm dun thei bawk silo...pathian rorel dan hi a fair lo nge ka nun hian a phu ve reng zawk...engvang in nge ka hmangaih chu ka neih theih loh bik...mahse kanu i tan engkim kati zel ang...ka mittui chu ka hru a...kanu khum a mu bam mai khawl hmang a la nung ve tawk2 lak ah chuan ka inhnem a.
.
.
Tiang hian awmlo se..ka lungaihna zawng2 chu a hnen ah hrilh a duat tak in min kuah se ka duh ani..mahse ka nun ah hian engmah hi ka duhthu sam in a thleng ve theilo...piang lo tur zawk ka nih te pawh ka ring.
Ka phone alo ri ral2 a...ka pick nghal vat a...elly ngei ani..naktuk hi a kal hun tur kha ani a..pawisa vel leh thil pawimoh vel buaipui a ngai tak...kalo theihngilh daih a...kanu chu kalsan in ka haw a.
.
.
Ka hmel bui deuh chak leh ka hmui kak deuh chu ka theih ang2 in thup ka tum a...a bul ah insum hram2 ka tum bawk..naupang te ala ni a..a upa zawk hetiang a min hmuh chuan naktuk ah mai a kal dawn a..a rilru a buai ka hlau ani.
.
.
In ka thleng a...kawngka hawn ka tum chuan ka mit ka chhing a..ka thaw hak2 a...door bell chu ka hmet a..rei vaklo hnu chuan alo hawng ve mai bawk.
.
.
"ka u bialpa i van nei tha ve...a thil phal bawk si"...a nui vur2 a...ice-cream a ei bawk a sawi awmzia chu ka man lo kher mai...inchhung ka luh chuan Jin chuan engmah thleng lo ang mai hian couch ah alo thu a..min lo nuih ver2 bawk...engtik lai khan nge ni alo thlen hman ni...hospital a ka awm chhung khan ani ngei ang.
.
.
"enge hetah ilo tih dawn"...bawng deuh nghat chuan ka bia a...ka lak ah beisei na a neih chu paih thla tur in la duh ani...a nelawm lo thei ang ber in ka awm lui a..mahse ka tan pawn a harsa ve kawp mai..ka tih ngei erawh a ngai ani.
.
.
"ka lo leng chu a pawi vak ami"...a nui suk a...elly a signal zauh bawk..eng thil tak nge an ngaihtuah ni..."haw rawh a tlai tawh tun ah len a hun tawhlo"..room ah ka chhoh san nghal nal2 a...ka chhuah leh hun ah a awm tawh loh ngei ka beisei.
.
.
Ka chhuah leh pawn ala awm cheu nia..hepa hi chu mi mak ve tak chu ani..."ka u a fel em hi"...a nui suk a..."elly i room ah kal la han in pack rawh"...a room ah chuan a chho a ka tih ang chuan a awm ve mai bawk...ka thu a awih ta lutuk hi mak kati lek2 zawk.
.
.
"khawngaih in Jin..naktuk tih tur ka nei bawk si"...min hnial lem lo chuan chhuah a tum ve mai bawk...ka in her a choka lam ah ka kal san hmiah.
.
.
"Daphne a na"...Jin au tuarh ka hriat avang in hmanhmoh tak in ka kal nghal vat a...ka duh theilo Jin chu kawngka bul ah alo mu a...ka phei nghal vat a ka thu hnawk a ka kuah nghal thlawp bawk...
.
.
"jin khawi lai nge na...i tha tiraw Jin min chhang teh...i tha em"...hlauhtawn na in ka khat a...ka thlan fim in min bual zawih2 bawk..."Jin khawi lai nge na"...ka kuah nghal chung2 a.
.
.
"Daphne dawt sawi suh"...thei leh theilo chuan a han ti tawk2 a..."min ngaihtuah lo amaw kati a...dawt sawi tawh suh tun a i awmdan leh engkim hian min ngaihtuah ve ani tih ka hre vek"...a then leh tlawk2 thin.
.
.
Kim Seok-Jin eng ang chiah a mawl nge maw i nih le..tun ang dinhmun ah pawh khatiang kha ila sawi amaw.
.
.
Elly chu ka au tuarh2 a..hmanhmoh tak in damdawi in lam kan panpui nghal vat a..."min hmangaih tiraw"...thei leh theilo chuan ala ti tawk2 a...mahse ka chhang duh hran lem lo... hospital kan thleng a hmanhmoh tak in an buaipui nghal thuai a...ka mangang lutuk chu ka phi cheng ani ber.
.
.
Jin chu a nu te ka hrilh angem..an fapa hetiang hian a awm si a..mahse thil pawi zawk ah ka in ham buai ka hlau bawk si...kan in ah enge alo tih ti a min zawh chuan engtin nge ka chhan ang..mahse Jin tan ka tih ngei a ngai ani...a phone atang chuan anu chu ka phone ta tawp a.Cont
YOU ARE READING
💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)
FanfictionHmeichhe pakhat chu a pa hrawn in tih luihna in a sual lui a, hmeichhe naupang tak a nih laiin, a. taksa na leh a rilru na pawh au chhuahpui ngam loin a awm a, hun a lo rei a, a lo hausak a, nula puitling a lo nih ve takah chuan phuba lak chakna in...