💜 EMERGENCY LOVE💜
🧡KIM SEOK-JIN FF🧡
CHAPTER EIGHT
______________
Hawi let leh chu ka duh tawhlo alawm...kha in ah khan kal leh pawh ka duh tawh lo...mi zawng² hma ah chuan nise ka tuar a zia awm mahna mahse khawvel a ka mi zah ber leh hmangaih ber hma ah tih zah in ka awm ani.
.
.
Jin minlo zawng hauh suh ang che...tikhan in hriat chak em2 ka nun chawk buai tu leh nangmah nen a vawi tamtak min pawt then tu chu i hre tawh em...hei vang hian asin ka kiang ah awm velo tur che a ka duh che...i tan nat na mai2 bak ka thlen ngai dawn lo che tih ka chiang ani.
.
.
Ka tello hringnun ka awm ve loh na khawvel ah awm la ka ti ani...i him nan chuan vawi sing sawm pawh ka kalsan ngei ang che...hmeichhe tha tak inchhuang pui tlak i phu ani...kei ang hmeichhe nikhua lo leh dukdak lo tak nilo in...i hmangaih na hi ka tam damna ni mahse...ka hmangaih na che hian ati chhe zawk si che ani.
.
.
Keimah leh keimah chu ka inbe mawlh2 a...ka lungngaih lai a min pui tu ka Jin kha ka ngai ani..mahse chu ka phu silo a nu thusawi rual a mak a tih zia a hawi hai hmel kha ka hmuh hmaih thei lo ani.
.
.
Ka lungngaih na ka sawi chhuah ngam na awm chhun leh...khawvel hi nunrawng ka tih chang apiang a ka kal ziah na thin...Jin in ka nun a chhan na leh ka hmangaih na hmun ka tan engkim hmun khat a a awm na hmun ah ngei ah chuan ka kal leh a..JIN P.O.V
Daphne hi ka hrethiam theilo...engtik lai pawh hian a hlauthawng a eng buaina mah min hrilh duh bawk silo...ka hre chak ani mahse chu² ka tan a that dawn leh dawn loh ka hre silo...a mitmeng mawi tak leh a heh vam hiam te chuan a vun no nalh tak chu a chawi em2 a.
.
.
Mahse a hmel mawi tak kar a..khawhar na leh beidawng na awm kha a thup thei biklo chu2 a mitmeng in a sawi chiang em ani...keimah ang chiah a nun khawhar ani a khami zan khan ani hi tawng lo ni ila he khawvel ah hian ka awm tawhlo ang...kawng lehlam ah chuan ka chhanhim khan ka nun a chhanhim ani.
.
.
Kapa in kanu ngaihzawng dang a neih san reng a...kanu lah in min ngaihtuah na hun a neilo...thian pawh ka neilo kanu hian kei min kawm tur hian tling tawk niin tumah hi a hrelo ani...he chhungkua ah hian piang lo in nun hlim tak leh chhungkaw pangai tak ah piang ila nuam zawk ang.
.
.
Mahse ka hriatthiam loh chu min hmangaih ve siin engvang in nge min chhan let hauh loh...a nun ah hian eng buaina nge awm ang le ka hrethiam lo...mi lian tak2 a zui lai ka hmu fo a...nun nuam tak hmang tur ah ka ngai a mahse chutiang chu ani hauh bawk silo...a mittui lah a tla awl bawk silo ka lainat ani.
.
.
Kanu in khatia call girl ati mai kha ka awi thei lo...hmeichhe fel tak leh nun uluk tak a nih ka ring teh lul nen...mahse ka awih lo thei lo a ti chiang tur in khami zan a khut thlak tu pa kha a awm ve bawk si...mi thusawi chu nise thih tha nen ka tang ang...mahse thudik leh dawt inkar hi a zim em ani.
.
.
Ka mit in ka hmu a...a chiang bawk si em ani mahse pawi kati lo. A nun hlui te chu engmah ani lo tun ah chuan ka hmangaih ani he khawvel awm tirh ata ka hmangaih awm chhun ani tlat...kanu chuan min dang tum nasa hle mahse ka hmangaih rilru na tak a a tlan chhuk chu ka hmuh kan thei biklo ani.
.
.
Kanu min kaih na chu ka paih thla hlawk a..zah pawh sawi thei lo in ka umzui nghal vat a.
.
.
Mahse khawi lah ah mah ka hmu bawk silo... Daphne khawnge maw i awm le ka call lah in a phone a off tlat bawk si...kei tal a kiang ah ka awm a ngai ani a natna leh a buai na chhawk tur in leh hmachhawn pui tur in.
.
.
Khang hun zozai ah khan amah chauh in a bei thin a mahse tun ah chuan a kiang ah ka ding tawh ang...ka hmangaih hi harsat na nasa tak a tawh lai in ka bihruk san theilo ani...khawtthler vel ah lah a hmel hmuh tur a awm bawk silo..kanu lah in min lo call reng bawk nen..ngaihtuah na fim pawh ka hmang tha theilo.
.
.
Heivang hian ani maw ka kiang atang khan alo hlat tlat ni...mawl leh lutuk mai...keimah chuan ka phun sep2 reng a...ni tak tuipui kam...zawisam chuan ka han ti a... Daphne khan harsatna a tawh chang in a kal thin tak e...hmanhmoh tak in ka pan ve nghal vat aDAPHNE P.O.V
"Daphne helai hmun ah hian i awm ka ring reng asin"...ka hnung lam atang chuan tu emaw hian min lo ko a ..Jin aw ni ngei in ka hria..mahse ka ring ngamlo ani helai hmun ah Jin a lo kal chu...muangchang in ka hawi phei a.
.
.
"Jin nang maw...helai hmun ah nang maw engtin nge ka awm na i hriat a"...ka mittui chu ka hru fap a mahse ka tap tih a hai bik ka ring lo...ka theih tawp chuan insum ka tum. ve ngar2 a.
.
.
"i awmna ka hre lo ngai ami...engtik in nge ka zawng hmuh theih loh che i hriat...ka thinlung in puih i ngai tih min hrilh alawm"...a kun deuh lap a...ka lam ah alo phei a en pawh ka en ngam tawhlo hrim2...ka zah ani..ka hlau te pawh ni in ka hria.
.
.
"Jin min kalsan rawh....i tan a tha zawk i hlim zawk ang...ka nih na ka thuruk chu zanin khan hriat chhuah ani tawh...zahawm na i neih hi um zui la ka tih mualpho hma che hian min kalsan zawk rawh...ka tello in i hlim zawk ang"...ka mittui chu a far fap2 a...ka kun deuh lap bawk
.
.
"hmangaih te tello in tunge hlim ngai...ka nunna min pe let tu i ni a ka nunna hi i tan hlan ka huam asin...luhlul chhuah lo la i in ah haw ang..zan pawh a rei tawh"...a ban ah chuan min chelh a.
.
.
"nilo...ka chanchin i hria a min khawngaih mai2 ani..heihi hmangaih na ani lo khawngaih na chauh ani i hrethiam lo a nih kha...chuan he khawngaih na hi thlak tum hek suh...a chhan chu hmangaih na hi ka chak loh na ani a...min ti chak lo tu leh ka nun khawchhuah na min dal tu ani"...ka ban chu ka pawt thut a...ka kalsan nghal vang2 bawk.
.
.
Kawngpui lam chu ka pan chho zel a...Jin in min au lawm2 bawk.
.
.
"nilo hei hi hmangaih na ani...chuan nangpawn min hmangaih tih ka hria...he hmangaih na hi tlansan tum mahla i thei lo...a chhan chu i thinlung in a duh ani i nat hma hian min chhang let zawk rawh"...ka hnung atang chuan min au lawm2 a..mahse ka hawi let duh lo.
.
.
"Jin kha.en rawh"...a au tuarh a...a eng pup a kawngsir ah ka per nghal dawrh a...Jin chu a vir nghal nawk a..ka hawi let leh a Jin chu a thi nuaih a...khawlai ah chuan a mu thla hat a...hmanhmoh tak in ka pan nghal thuai a...a su tu car lah a tlan leh nghal hmiah bawk.
.
.
"Jin i tha em...min chhang rawh i tha em min chhang rawh...a thaw dep2 a a thi hnuang bawk...Jin min chhang rawh Jin...tah aw tiau in ka ti a mahse engmah a sawt lo...pui na ka zawng a zan a rei tawh bawk nen kan awmna lah khawpui chhung ani bawk silo.
.
.
Jin min hre thei tiraw...min kalsan suh aw Jin min kalsan chuan maw ka in ngaidam thei ngailo ang min chhang rawh Jin...ka mittui a tla zawih2 a motor veivak an tlem bawk si.
.
.
"Jin lo harh leh rawh aw...ilo harh leh phawt chuan ka hmangaih ang che i duhthusam chu ka thlen tir ang"...ka mittui ka dang zolo...car pakhat hi alo tlan a minlo pui nghal vat a....damdawi in lam kan pan nghal thuai a.
.
.
Jin chu a rang thei ang ber in OT ah an nawr lut nghal a...ka phi cheng a ka awm a nuam theilo...ka vei sek a ka sa chhuak vek bawk...ka mittui a tla a ka thlan fim in min bual reng bawk...Jin hian min kalsan ka hlau em ani..a hmangaih na pawh ka chhang let silo.
.
.
Rei vaklo hnu ah anu alo thleng a..ka hlauthawng lutuk chu ka sa chuak vek hial ani...nichin lawk ah khati khan an in la chhauhsan a..tun ah helai hmun ah kan inhmu leh bawk si...hlauthawng lo thei kani biklo.
.
.
Mualpho tak leh zahthlak tak in ka chhuak a...tun ah keimah vang in helai hmun ah Jin a awm phah tasi..engtik ah mah min ngaidam hauh lo ang helai hmun ah alo kal na chhan pawh keimah vang vek ani si...min auh lai kan lo ding ila hetiang hmun hi kan thleng lo tur.
.
.
Anu chuan min hmuh rual2 chuan ka lam ah alo phei nghal chat2 a..Cont....
YOU ARE READING
💜 EMERGENCY LOVE💜(Mizo Vers)
FanfictionHmeichhe pakhat chu a pa hrawn in tih luihna in a sual lui a, hmeichhe naupang tak a nih laiin, a. taksa na leh a rilru na pawh au chhuahpui ngam loin a awm a, hun a lo rei a, a lo hausak a, nula puitling a lo nih ve takah chuan phuba lak chakna in...