Pohled Vity
Vešli jsme dovnitř. Vypadalo to jako nová a čistá budova. No ještě že tak, kdo by si taky pod názvem hotelu u Jezdců představil něco novodobého? Já teda rozhodně ne.. Přistoupili jsme všichni čtyři k paní recepční a Domča ji poprosil o pokoj se čtyřmi lůžky. Týpčice mu odpověděla něco ve stylu že tu mají jen dva takto prostorné pokoje, ale už obsazené, takže tu mají jen po dvou. Dominik se obrátil zpátky k nám a já se přímo modlil abych nemusel se Samem zůstat sám na pokoji, kdo ví jak by to skončilo. ,,Vito a Same budete spolu? My máme s Matym dohodnuté ještě jedno video, které jsme chtěli dotočit." řekl Domča.
Bylo by asi hodně blbý říct, že s ním být nechci. Klukům by to určitě připadalo divný a nenechali by to jen tak být. Pohlédl jsem tedy na Sama, který se koukal do země a byl stejně tak v rozpacích jako já a řekl jsem jen ,,Jo určitě, pohoda".Přesunuli jsme se šouravým krokem do našeho pokoje s číslem 107. Postel byla manželská. NE! JEN TO NE! znělo mi hlavou. Samo šel mezi tím na záchod takže naši "skvělou" postel ještě neviděl, ale já jsem musel odvést myšlenky někam jinam, než jen na to, že spolu budeme spát v jedné posteli, stejně jako ten den. Posadil jsem se na svoji půlku postele a zapl si mobil. Koukl jsem na hodiny. Do koncertu nám zbývají tři hodiny.
V tom Samo vyšel ze záchoda a hluboce se mi zadíval do očí. Celý jsem se napjal. ,,Je na čase si to nějak vyjasnit." řekl. Neodpověděl jsem a jen čekal na to, co řekne dál. ,,Myslím na to co se stalo každým dnem a musím říct, že to z mojí strany byla hrozná chyba. Nejsem si jistý, jestli k tobě něco opravdu cítím, ale vím určitě, že jsem stále více na holky.". Když to dořekl celý se chvěl a já nemohl uvěřit, co to právě řekl. Byl jsem naštvaný ale jak to? Vždycky jsem věřil tomu, že buzerant nejsem. ,,Pomůžu ti to zjistit." řekl jsem a svalil jsem ho k sobě na postel. Neprotestoval, takže jsem ho začal líbat. Nejprve jen na pusu, ale později i na krk. ,, Svlékni si tričko" přikázal jsem mu, ale on se zarazil. ,,Ne Vito promiň já, já nemůžu znova.". ,,Nic neříkej." odpověděl jsem a zmáčkl mu jeho kamaráda dole. Rozepl jsem mu poklopec. Nejprve jsem jen pohyboval rukou, ale později jsem se přinutil si ho strčit do pusy. Samo si to očividně užíval a neodporoval.
Pohled Sama
,,Do Frasa! Nějaký zaprděný český hotel no paráda." pomyslel jsem si. Koukl jsem na recepční, která vypadala tak staře jako ten hotel a začala Dominikovi něco říkat. Moc jsem nevnímal. Jediný, co mi v tu chvíli znělo hlavou bylo to, abych s Vitou neskončil na pokoji sám. Ohlédl jsem se po něm. Pozoroval Dominika jak se na nás otáčí. ,,Vito a Same budete spolu? My máme s Matym dohodnuté ještě jedno video, které jsme chtěli dotočit." vypadlo z Dominika. Propaloval jsem očima podlahu a nevěděl co mám říct, ale v hlavě mi bleskla původní myšlenka proč sem jedu. V tom však Vita odpověděl za mě. ,,Jo určitě, pohoda." nic jsem nenamítal, protože už i tak na nás Matyáš zamyšleně koukal a jen jsem přikývl.
Pomalým krokem jsme došli do našeho pokoje ve 3. patře a já jako první vpadl dveřmi do koupelny. Opřel jsem se o umyvadlo a zahleděl jsem se na sebe v mohutném zrcadle. ,,Když s tím neudělám něco teď, tak už lepší příležitost nebude." pomyslel jsem si. Vyšel jsem opatrně z koupelny a uviděl Vitu jak sedí na posteli a kouká do mobilu. ,,Je na čase si to nějak vyjasnit." řekl jsem a on na mě koukal jak kdyby mě viděl poprvý. ,, Myslím na to co se stalo každým dnem a musím říct, že to z mojí strany byla hrozná chyba. Nejsem si jistý, jestli k tobě něco opravdu cítím, ale vím určitě, že jsem stále více na holky." vypadlo ze mě. Nahnula se mi krev do tváří a stále jsem čekal na Vitovu odpověď. Zanedlouho jen řekl, že mi pomůže to vyjasnit a už jsem ležel na posteli obsypaný jeho polibky. ,,Ne Vito tohle znova udělat nemůžeme." Neposlechl mě a už mi bral mého kamaráda do ruky. Poté si ho strčil i do pusy a já začal vzdychat. Udělal jsem se mu do pusy a konečně si pořádně uvědomil co dělám.
Okamžitě jsem se odtrhl. Mám na sebe strašný vztek. ,,Jak jsem se mohl dopustit toho, aby se to stalo znova? Teď jsem zmatený ještě víc." Vita na mě z druhé půlky postele jen zíral. Vstal jsem, zapnul si poklopec, obul jsem si boty a vyrazil ven z hotelu na čerstvý vzduch.
V hlavě se mi točily miliony myšlenek. Mám zlost na Vitu, ale nejvíc mám zlost na sebe. Koukl jsem na mobil. Dvě hodiny do koncertu!? Nemám chuť se tam ani ukázat a znova se podívat na Vitu s tou myšlenkou, že na sobě ležíme a užíváme si to? Dojdu tam jen kvůli Dominikovi a Matymu. Ale teď se potřebuju nějak odreagovat a v hod mi přišla sámoška naproti hotelu.
Pohled Vity
Práskly za ním dveře. On vážně odešel. Nevím proč jsem měl takovou chuť to udělat znova. Je na něm něco co mi nedá spát, ale teď jsem se na sebe strašně naštvanej. Chtěl si se mnou o tom normálně promluvit a já z toho udělal něco co nechtěl. Zbývají dvě hodiny do koncertu. Snad se tam objeví, kluky by nezklamal na to ho znám až moc dobře. Tam se mu omluvím. Musím se omluvit.
Doufám, že vás to baví, protože pro mě je minimálně zábava to psát 😆 III. díl je hotov, takže pokud vás to baví, můžete na něj pokračovat 😏
ČTEŠ
Nudle s kečupem (Moon + Vitaa) || SMTV - FF
RomanceFakt GOLDEN fanfikce o Moonovi a Vitovi 😎 Jo a bráško, když už to čteš, tak dej hvězdu, díky! 😏 Jinak skapeš dorana a to nechceš, takže bejt tebou to raději neriskuju 🙏🏻