Pohled Sama
,,CRRRR" někdo zazvonil na zvonek a já sebou leknutím trhl. To bude nejspíš Katush, měla dneska přijet, vzpomněl jsem si a sešel po schodech až do malé předsíně. Otevřel jsem dveře a uviděl jsem před sebou hubenou dívku s tmavými vlasy. ,,Nikol? Co ty tady sakra děláš?" udiveně jsem se zeptal a ona bez pozvání vešla dovnitř. ,,Katush na poslední chvilku nemůže, musí pohlídat svou mladší sestru. Poprosila mě, abych sem zašla já, protože si u tebe prý zapomněla nabíječku." řekla Nikol klidným hlasem. ,,To mi nemohla Katush ani napsat? No nic o to lepší pro mě. Měl jsem se ji v plánu zeptat na Nikol číslo, ale koukám, že mi nic nebrání v tom, abych to udělal sám." pomyslel jsem si. Doběhl jsem nahoru pro přebývající nabíječku a podal ji Nikol, která se chystala k odchodu. Zarazil jsem ji. Můžeš mi dát prosím svoje číslo? Čistě jen ze známosti. Neměla s tím žádný problém a tak jsem si pečlivě zapsal devíti místný "kód" k pomstě.
Zabouchly se za ní dveře a já znova zůstal doma úplně sám. Od Katush mi přišlo pár omluvných SMS které jsem rychle odbyl a šel se věnovat stříhání videí.
O týden později
Otevřel jsem na mobilu kalendář, abych si na úterý zapsal, že točíme s Matym nový gigantický strom. V tom mi však přistál pohled na datumu 19.4. u kterého byla připsaná poznámka ,,Katush - narozeniny". To je přesně za týden. Do frasa a já pro ní nic nemám. Netrvalo mi dlouho a vzpomněl jsem si na Nikol. ,,Když ji poprosím o pomoc s výběrem dárku, mohl bych z toho vytěžit i něco já." pousmál jsem se a pomyslel na Vitu. Vytočil jsem její číslo a netrpělivě čekal, až mi to zvedne...
Pohled Nikol
,,Ahoj Samo", přivítala jsem ho vřele. Moc nadšeně se netvářil. Bylo z jeho výrazu snadno pochopitelné, že to procházení krámů a hledání dárku pro Katush chce mít rychle za sebou. ,,Co má Katush ráda?" zeptal se mě. ,,Něco mě napadlo, mohli by jste si koupit třeba stejná trička." neodpověděla jsem sice na otázku, ale Samovi se to zdálo jako dobrý nápad.
Naposledy jsme se ujistili, že máme doufejme vše, co jsme pro Katush chtěli a vydali se na autobusové nádraží. ,,Jaký byl Vita ještě předtím, než jsme se všichni poznali? zeptala jsem se náhle Sama a on si mě pohledem změřil.
Pohled Sama
,,Na tuhle otázku jsem čekal celý den. Moje dopředu naplánovaná pomsta se mi konečně pořádně rozjíždí." zaradoval jsem se v duchu. ,,Víš, Vita nikdy nebyl takový, že by u nějaké holky zůstal déle než měsíc. Pokaždé je odkopl." dořekl jsem a Nikol se na mě zamyšleně podívala. ,,Dokonce se vyspal i s jeho fanynkami" odpověděl jsem dopředu naplánovanými frázemi. ,,Kdy naposled to udělal?" zeptala se mě už trošku nesvá. ,,Není to dlouho." vypadlo ze mě, ale ona se nenechala odbít. ,,No tak kdy?". ,,V tu dobu, když už jste byli spolu." řekl jsem rychle a pozoroval její reakci. Celá ztuhla. ,,Když už jsme byli spolu?" zeptala se a oči měla celé skleněné. Na tohle už jsem však odpovědět nestihl, protože mi přijel můj autobus. Nastoupil jsem s našel si místo v zadní části autobusu. Dosedl jsem a padl na mě zvláštní tlak. ,,Proč se sakra cítím špatně za to, co sem udělal? Nechtěl jsem na to moc myslet , abych si to dokonce nezačal vyčítat, takže jsem si nasadil sluchátka a pustil si na spotify svůj playlist.
V neděli
Katush konečně dorazila. Dohodli jsem se, že ke mě na její narozeniny přijede. Dal jsem jí všechny dárky, které jsem pro ni měl a s úsměvem na tváři mi poděkovala,,Mám rád když je šťastná, ale ne, nelíbí se mi. Nebo spíš se mi líbit nemůže. Chtěl sem ji jenom využít. Třeba potom zůstaneme kamarádi." pokládal jsem si sám sebě otázky, a v tom mě Katush přerušila. ,,Tak nepůjdeme se teď koukat na nějaký film?" zeptala se. ,,No vlastně mám pro tebe jedno takové menší překvapení" dořekl jsem a ona se na mě zamyšleně podívala. Prozvonil jsem nenápadně Matyho na znamení, že můžou dovnitř. PŘEKVAPENÍ!!! Ozvalo se z druhé půlky pokoje. Katush se obrátila a celá šťastná vpadla Nikol do náruče. ,,Vy jste taky dorazili!" vykřikla nadšeně.
Bavili jsme se, snědli skoro celý dort, vypili jsme snad tucet dětských šampáň, ale všiml jsem si jedné věci. Nikol celý večer s Vitou neprohodila ani slovo. Vypadalo to, jak kdyby ho dočista ignorovala. ,,Lidi mám dost. Je půl druhý a zítra mě ke všemu čeká brigáda." řekl Vita a my ho vyprovodili před dům. ,,Děje se něco Vito? Připadáš mi celý večer takový nesvůj" zeptal se Dominik ustaraně Vity. ,,A sakra. Snad mu Nikol nic neřekla." obával jsem se naštěstí zbytečně, protože ho Vita odbyl jen přátelským obětím na rozloučenou.
Zašli jsme zpátky dovnitř a jako další se rozhodla odejít Nikol. Dominik se nabídl, že půjde s ní, aby na ní někdo nevyskočil z křovíčka. ,,Ahahah jak vtipné" pomyslel jsem si. Zůstali jsem tu už jen my tři. Katush si odskočila pro něco ke mě nahoru do pokoje a já zůstal s Matyášem v obýváku osamotě. ,,Všiml sis Nikol a Vity? Nějak se asi pohádali." řekl Maty. ,,S něčím se ti svěřím." odpověděl jsem bez váhání. Nechtěl jsem to v sobě dusit. ,,Řekl jsem Nikol, že se Vita s někým vyspal v tu dobu když už byli spolu". ,,Jako vážně? Proč si to sakra udě-". ,,Co to tady řešíte?" Přerušila ho Katush. ,,Jen to, že už taky půjdu" odpověděl ji Matyáš a já byl rád, že nic neprozdaril.
Rozloučili jsme se i s Matym a šli si sednout na gauč, protože jsme si mysleli, že zkoukneme ještě nějaký ten film. Tak se bohužel nestalo, protože Katush spadla hlava na moje rameno a usnula. ,,Možná, že ji budu mít nakonec taky rád." řekl jsem nahlas a pak upadl do hlubokého spánku taky.
Pohled Nicol
,,Jsi hodnej, že mě nenecháš jít samotnou." řekla jsem vesele Dominikovi, ale ten se na mě jen zamyšleně podíval a řekl. ,,Stalo se mezi vámi něco? Dnes jste se vůbec nebavili.". ,,Nevím jestli o tom chci úplně mluvit." řekla jsem. ,,Třeba se ti potom uleví" odpověděl mi vřele. ,,Tak dobře, ale slib mi, že to pro zatím nikomu neřekneš. Ani Vitovi." vypadlo ze mě a on souhlasil. ,,Samo mi řekl, že spal Vita s jinou i v tu dobu, co už jsme byli spolu. Myslíš, že je to možný?" zeptala jsem se ho a on mlčel. ,,Já to věděla." řekla jsem a nahrnuli se mi slzy do očí. Dominik mě objal a jen řekl. ,,Jestli to Vita doopravdy udělal, tak to lituje nejvíc na světě a bude se tě snažit získat zpátky."
Je to psané z pohledu Sama, tak snad vám to nevadí. :D VI. díl bude zase převážně z pohledu Vity. A mám tady malou otázečku 😄 Líbí se vám jména Nikol a Katush? ❤
-nemamezivot
ČTEŠ
Nudle s kečupem (Moon + Vitaa) || SMTV - FF
RomanceFakt GOLDEN fanfikce o Moonovi a Vitovi 😎 Jo a bráško, když už to čteš, tak dej hvězdu, díky! 😏 Jinak skapeš dorana a to nechceš, takže bejt tebou to raději neriskuju 🙏🏻