Pohled Sama
V sámošce mi přišla pod ruku láhev s tvrdým alkoholem. Sedl jsem si na polorozpadlou dřevěnou lavičku nedaleko našeho hotelu. Pil jsem rychle, abych zahnal myšlenky na Vitu.
Pohled Vity
Kluci mi zaklepali na dveře. Šel jsem otevřít a Matyáš mi vběhl do pokoje. ,,Už je čas jít hoši" řekl Maty, ,,Počkat, kde je Samo?" udiveně se zeptal. ,,Udělalo se mu blbě a šel se ven jen vyvětrat. Na koncert dorazí nebojte." odpověděl jsem, ale musel jsem lhát. ,,No raději mu pošlu lokalitu toho klubu aby se tady sám neztratil." řekl Dominik. Potom jsme vyšli z hotelu a započali naší půl kilometrovou trasu až do klubu.
Pohled Sama
Pípla mi zpráva. Už celý v náladě jsem se pokusil vyluštit písmenka, která se mi míhala přes celou obrazovku. Aahh koncert a mám u toho i souřadniceee pousmál jsem se.
Dorazil jsem před vchod a vešel dovnitř. Tam už bylo vše v plném proudu a všichni se bavili. Zahlédl jsem Matyáše s Dominikem jak uprostřed volného plácku klubu postávají. Zavolal jsem na ně už z dálky ,,Ahooj vy moji kulíšci!" Otočili se na mě. Došoural jsem se až k nim a začal je objímat. ,,Tak se mi po vás stýskalo vy moje zlatíčka." vlepil jsem Matymu pusu na tvář. Samo ty jsi pil? zeptal se mě Dominik a změřil si mě pohledem. ,,Jo? Proč se ptáš? Však tu jsou všichni v dobré náladě!" odpověděl jsem mu a začal jsem se na plné kolo smát. V tu ránu se mi však začala motat hlava a já se skácel na někoho, kdo za mnou zrovna procházel.
Pohled Vity
Vracel jsem se ze záchoda a uviděl jsem Sama. Dorazil! Ale proč se tak nahlas směje? Najednou ztratil rovnováhu a spadl na holčinu, která za ním se svou kamarádkou procházela. Druhá holčina jen vykřikla ,,Aaa Katush!!!" A podívala se na Matyho s Dominikem. Její kamarádka ztratila pod Samovou vahou a prudkým dopadem na zem vědomí stejně tak jako on.
Přišel jsem k nim. Tmavě hnědovlasá holčina na mě obrátila její čokoládové oči a se strachem ve chvějícím se hlase se zeptala ,,Co teď budeme dělat?!". ,,Rozhodně je tady takhle nemůžeme nechat" opáčil Dominik. ,,Máme tady nedaleko hotel, mohli bychom je donést tam." odpověděl Matyáš. ,,Holčina se trošku zděsila, ale nakonec souhlasila. Popadl jsem její kamarádku na zemi a kluci vzali Sama. Zeptal jsem se naší "spolu-zachránkyně" na její jméno. Něčím mě okouzlila a já z ní nemohl spustit oči. ,,Jsem Nikol" odpověděla s úsměvem. ,, Jo a tohle je moje kamarádka Katush" řekla a pobaveně se na ní podívala. Jak se jmenujete vy? zeptala se. Já jsem Vita, takovej ten krtek to je Dominik a ten dvojmetrovej je Matyáš. A náš kamarád který ti zalehl kamarádku se jmenuje Samo." odpověděl jsem a usmál jsem se na ní.
Do hotelu jsme dozazili asi za 15 minut. Vešli jsme do mého pokoje kde už na nás čekala manželská postel, gauč a další vybavení. Dva naše skolabovalce jsme na ni položili. ,,Teď bych mohl využít situace a s Nikol se trošku sblížit." napadlo mě. ,,Dominiku, Maty jděte se v klidu vyspat, my tady zůstaneme s našema bezvědomcema." prohodil jsem. Nikol se na mě pobaveně podívala. ,,Kdyby se něco dělo, zavolejte nás, odpověděli kluci a já už jen slyšel, jak si Domča na odchodu stěžuje, že z Protivi nic nemá. Sedli jsme si na gauč. ,,Kolik je vůbec hodin? Jsem celkem unavená." zeptala se mě moje holčičí společnost. Koukl jsem na mobil. ,,Budou dvě ráno. ,,Klidně se mi opři o rameno." řekl jsem. ,,Kdyby se Katush vzbudila, vzbuď mě taky, aby nebyla vyděšená." odpověděla a lehla si na mé rameno. Uběhlo přibližně 10 minut a Nikol sjela hlava přímo do mého klína.
Pohled Sama
Vzbudil jsem se s pořádnou kocovinou. Podíval jsem se před sebe kde seděl celý vyděšený a nevyspalý Vita. Sjel jsem pohledem na jeho klín kde mu ležela nějaká bruneta. ,,Kdo to je?" Vykřikl jsem na něj až sebou cukl. ,,A jakto že jsem na pokoji, však jsme byli v klubu!?" Nechápavě jsem na něho koukal. ,,Včera si se opil a v klubu si zkolaboval. Spadl jsi na-" pokynul mi hlavou abych se podíval na postel vedle sebe. ,,Ale ticho, ještě spí."dodal. Otočil jsem hlavu a vedle mě ležela holka s hnědými vlasy. ,,Kdo jsou ty holky? Co tady dělají? ptal jsem se ho nechápavě a on mi stále neodpovídal.
Holčina vedle mě se začala probouzet. Otevřela oči a koukala přímo na mě. Její oči byly tmavě hnědé a rozespalé. Rychle se však posadila a zděsila se. ,,Kde to jsem?" vykřikla. Vita rychle probral spící brunetu na jeho klíně se slovy ,,Nikol, vstávej, Katush už je vzhůru.". ,,Takže Katush jo?" pomyslel jsem si a znovu na ní sjel pohledem. Nechápavě po nás všech koukala. Nikol vstala z gauče a objamula Katush se slovy. ,,Hnedka vám vysvětlíme co se stalo." Koukli jsme na sebe s Katush nechápavými pohledy a Nikol s Vitou spustili.
,,Když jsme si šli včera večer pro pití tak tě Samo svalil na zem." řekla pobaveně Nikol
,,Jak se sakra dozvěděla moje jméno?" problesklo mi hlavou.
,,Napadlo nás, vás odnést na pokoj, nechat jsme vás tam přece nemohli." doplnil Vita s kulišáckým úsměvem.
,,Sámoška, alkohol, koncert, už mi to všechno zapadalo do sebe. Opil jsem se a-. A vím přesný důvod proč!!! Kvůli včerejší události s Vitou. Potřebuju se mu za to nějak pomstít. Musím ho donutit žárlit. Chci aby taky cítil bolest jako já včera večer. Můj nápad směřoval jen k jedné osobě. Katush.Tahle část je taková zmatená, ale snad se vám líbí ❤️Další část čeká jen na tebe brouku 😂❤
ČTEŠ
Nudle s kečupem (Moon + Vitaa) || SMTV - FF
RomanceFakt GOLDEN fanfikce o Moonovi a Vitovi 😎 Jo a bráško, když už to čteš, tak dej hvězdu, díky! 😏 Jinak skapeš dorana a to nechceš, takže bejt tebou to raději neriskuju 🙏🏻