NAKİL

Uçağın kalkmasına çok az kalmıştı ardarda anonslar vardı sonunda 3.çıkış kapisini bulabilmistim. Uçağa doğru ilerlerken son kez arkami döndüm ve pistin tellerinin arkasinda babam bana bakiyordu yine o mavi gözleriyle kendini belli ediyordu uzak olmasina rağmen gözleriyle anlatmak istediklerini anlamıştım. Uçağa girmiştim yerim olan cam kenarına geçtim değişık kılıklı bir adam uçağın ortasina gecmiş birseyler anlatiyordu. Derken kalkisa geçtik bu yolculuğumun keyifli geçeceğine inaniyordum ilk defa tek başıma uçak yolculuğu yapacaktim onun için birazda heyecanlıydım tabi. Hostes geldi ve küçük ekmek kullanilan bir kahvalti tabağı getirdi afiyetle yemiştim. Yolculuk 1 saat 30 dakika sürmüştü belkide daha kisa bilmiyorum. Sabiha Gökçen de bavullarımı aldıktan sonra bir taksi buldum ve bindim şimdi hedefte İDO vardı ilk defa feribota binicektim ama çokta uykum vardı çünku uyumaya vakit bulamamıştım derken abi geldiğimizi soyledi bavulları taşımakta zorlanıyordum 3 bavuluda zor da olsa feribota çikarabildim ve çıktım koltuğu aramaya, gerçekten çok buyuktu belkide bana öyle gelmişti bilmiyorum, sonunda koltuğu buldum ve sırt çantamı koydum kahve almaya gidicektim gözlerimi açamiyordum bile derken ne göreyim ? Derginin kapağında SUPERNATURAL yaziyordu fiyatina bile bakmadan aldim ve koltuğuma doğru ilerledim yavas yavas kahveyi yudumlarken dergiye göz atiyordum telefonumunda sarji az kalmiştı yine de şarkı dinlememe engel olmadı. Gözlerimi usulca kapattim ve kendimi Dumanın beni kendimden alan sözlerini tekrar ettim "kendisi bir garip melek ahaaağaaa farkına varmanız gerek"diye söylenirken geldiğimizi belirten anonsu duydum uzun bir yolculuktan sonra Balıkesirdeydim bir taksi çevirip eve gittim anneannem beni kapıda karşıladı sarılmalar falan sonra bavulları odama koyduğum gibi yatağa uzandım o kadar yorulmuştum ki öylece uyuya kalmışım. Akşam uyandığımda telefonumu sarja taktim ve açtım nakilim açıklanmıştı. Yeni okulum Balıkesirde bir  Anadolu Lisesiydi yarın okulda ilk günüm olucaktı yeni ortam yeni arkadaşlar heyecanla günün geçmesini bekledim.