-6-

22 1 15
                                    

Multide gecenin gelinliği var!

Sabah alarmımın sesiyle gözlerimi mühteşem bir güne açtım(!)
Her ne kadar zoraki evleniyor olsamda, gelinlik her kızın hayalidir bunu biliyorum. Her kız gibi benimde hayalim bembeyaz bir gelinliğin içinde kuğu gibi süzülmek.
Bir tarafım her ne kadar evleniyorum diye üzülsede,diğer  tarafım bugün gelinlikler içinde kaybolacağı için çok mutlu.  itiraf etmek gerekirse, bugün gelinlikler içinde kaybolacak ve mutlu olacak olan tarafımla güne başlamak istiyorum.

Yatakta telefonumla biraz oyalandıktan sonra, saatin hızla ilerlediğini görünce yataktan kalktım. Neyseki bugün az da olsa, mutluydum.
Elimi yüzümü yıkayıp saçımı öylesine bir topuz yapıp - ne yazık ki evet! Benimde saçım evde öylesine yapınca muhteşem oluyor- gardolabımın karşısına geçtim. Gelinlik  deneyeceğim için kolay giyip çıkartabileceğim v yaka bir t-shirt ve kot şort giydim belimede kırmızı siyah kareli bi oduncu gömlek bağladım. Saçlarımı,at kuyruğu yapıp bugün hiç makyaj yapmamaya karar verip çıktım.
Hava diğer günlere göre bugün biraz daha sıcak olduğu için üstüme hırka vb. Alma gereği duymadım.
Tam saatin kaç olduğuna bakacaktım ki, sabahın erken saatlerinde boş sokakta yankılanan korna sesiyle kapını yanındaki pencerenin  perdesini  aralayıp baktım. Rüzgar gelmişti.
Rüzgar,'ı bekletmemek için beyaz babetlerimi giyip hızlıca evden çıktım.

Arabaya doğru ilerlerken miraya, gelinlik provası için çıktığımı yazan bir mesaj gönderip telefonumu kapattım.
Arabanın yanına gelince ön kapıyı açıp oturdum. Oturur oturmaz rüzgar beni baştan aşşağı  hiç çekinmeden bir güzel süzdü,en son bakışları şortdan dolayı açıkta kalan bacaklarımda takılı kaldı. Anında kaşları çatılıp bu sefer gözleri gözlerime çıktı. Bir süre gözlerini gözlerimden ayırmadan öylece baktı. Rahatsızca gözlerimi kaçırınca, ağzında bir şeyler geveleyip önüne döndü ve arabayı çalıstırdı.

Sessiz geçen kısa yolculuğun sonunda, büyük ve bembeyaz, çeşit çeşit gelinlikleri olan bir gelinlikçinin önünde durduk. Arabadan inip yan yana dükkana girdik. İçeri girince kendimi bembeyaz gelinliklerin içinde öyle mutlu hissettim ki  anlatamam. Karşıdan bize doğru gelen beni istemeye geldiklerinde gördüğüm suratla karşılaştım. Rüzgarın annesi.

Anında mutluluğum suratımdan silindi. Bu kadına ilk gördüğümden bu yana kanım asla ısınmadı. Kadında öyle bir hava var ki hani bu dizilerde illa bir kötü kadın vardır ya yüzünde o pis gülüşü ve gıcık bakışları olan Heh işte o kadın bu kadın.

Rüzgarla dükkanın ortasında dikilmişken,annesi yanımıza gelip sahte gülüşünü suratına kondurdu.
-a çocuklar hoşgeldiniz, bende sizi bekliyordum. Gececim siz gelene kadar sana muhteşem gelinlikler seçtim. Seçtiğim gelinlikleri görünce ağzın açık kalıcak.

Bir yandan konusurken bir yandan bizi seçtiği gelinliklerin yanına götürüyordu. Gelinliklerin yanına gelince bir birinden kötü  kendinin de asla beğenmediği gelinlikleri bana tek tek göstermeye başladı. Tabi gelinliğe kötü  demek ne kadar doğru bilmiyorum ama bu gelinlikler gerçekten 10 yaşındaki bir kız çocugunun tasarladığı gelinliklere benziyordu. Bazı gösterdikleri full dantelli, hiç bir yerinde küçücük bir detayı olmayan, bazıları ise dümdüz perde gibi gelinliklerdi. Böyle muhteşem gelinlikler tasarlanan yerde bu gelinlikleri nereden buldu, asla anlam veremiyorum.

O hala bana gelinlikleri gösterip, yalan söylediği her halinden belli şekilde gelinliklere iltifatlar ederken, bende dükkanda gözlerimi gezdirmeye başladım, gözlerim hayallerimdeki gibi kabarık omuzları
Düşük gövdesi omuzları ve eteğinin uçları dantelli göğüs dekolteli harika bir gelinlikle takılı kaldı.
mutlulukla ve güzelliğinden açılan ağzımla birlikte gelinliğe doğru ilerledim. Yanına gelince ellerimi omuzlarında ve dantelli sert gövdesinde gezdirdim. Ben hayranlıkla gelinliği süzerken arkamdan bir kadın sesi konustu
-o gelinliği  tasarladığı gelinlik modelleriyle hayran bırakan bir tasarımcımız çizdi. Biz ona Semra abla derdik bayağı bir yaşlıydı, birde kalp hastalığı vardı. Geçen sene bu gelinliği tasarlayıp kendi elleriyle hasta haliyle dikti ve bu kadar güzel bir gelinlik çıkardı ortaya. Gelinliği bitirdikten sonra  bu köşeye koydu. Ve bu gelinliği kim giyerse ve üzerinde muhteşem durursa para dahi almadan verin gitsin dedi. Bir hafta sonrada kalp krizi geçirip vefat etti. Kızına ölmeden önce gelinlik kimin üstünde güzel durursa ona ver demiş. Kızı bu zaman kadar kim giydiyse kimsenin üstünde beğenmedi gelinliği çok beğenip iki kat para vermek isteyene bile gelinliği annesini vasiyeti üzerine vermedi kimseye. Birde sen dene belki senin üzerinde güzel durur.

Rüzgarlı Gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin