Csak saját felelősségre ajánlott!
*az előző fejezet tartalmából*
-Jó estét hercegnőM.
-Macska te meg mit keresel itt?-csodálkoztam, majd beengedtem nehogy megfázzon. Szemeiben kissebb félelmet láttam de annál nagyobb vágyakozást. Viszont nem tudtam mit akar ilyen későn.-Én csak..-kezdett volna bele, de egy hirtelen mozgulattal ajkaimra tapadt. Bár jó érzés volt rögtön kapcsoltam és ellöktem magamtól.
-Macska én..sajnálom, de nekem van már..valakim.-a végét egyre halkabban mondtam, mivel még nincs senkim, de Adrienel alakulóba vagyunk ha úgy vesszük szóval inkább korrigáltam magam.-Vagyis nem vagyunk még együtt, de szerintem alakulóban vagyunk.-néztem félre, mert nem mertem a szemébe nézni és átélni, hogy mégegy ember csalódik bennem. Sokáig néztem jobbra-balra aztán nagynehezen a szemeibe néztem, amik mosolyogva néztek rám. Jó, mostmár tényleg nem értek semmit!
-Ezt sajnálattal hallom tőled Marinette,-mondta és kicsit ő is elfordította a fejét, aztán folytatta.-De ezen szerintem tudok segíteni-mondta és újra visszafordult felém. Szemei az én szemeimmel harcoltak,miközben válaszára vártam. Minden másodperc egy órának tűnt, de Macska halálian lazán kuncogott, majd kicsit megkomolyult. Megszorította a kezem, majd pislogott egyet és megszólalt.
-Csak a tiéd vagyok. Karmokat be!-mondta és zöld fény járta át a testét. Mivel szuperhős voltam, amiről ő nyilván nem tudott, becsuktam a szemem nehogy meglássam ki van az álarc mögött. De amikor megéreztem puha ápolt tenyerét amit szorítottam, akaratom ellenére is kinyitottam a szemem. De hisz ez.. Adrien.
-A-Adrien?-mondtam, de ahelyett hogy válaszolt volna újra megcsókolt. Mostmár én is visszacsókoltam, mivel egyszerűen annyira boldog lettem hirtelen, bár eddig is az voltam hiszem megcsókoltam Adrient! És most eljött értem és felfedte magát az a személy, aki éveken át Katica után koslatott. Várjunk tudja hogy én vagyok Katica? Mindegy is, már nem számít mert most annyira boldog vagyok, hogy semmi mással nemtudok foglalkozni csak vele.
Csókjainkat csak levegővétel miatt szakítottuk meg, de utána újra visszatapadtunk egymásra. Kezeivel a combomtól a mellkasomig simogatott fel-le, amíg én a hátával és hajával tettem ezt. Adrien elindult a nyakam felé apró csókokat hintett rá majd több helyen beleszívott, ami miatt felsóhajtottam ő pedig belemosolygott a csókba. A pólóm alá nyúlt és ott is cirógatni kezdett én meg közben levettem a pólóját és így már a félpucér Adrien kibaszott dögös Agreste volt felettem.
Adrien se habozott tovább, úgy lekapta rólam a pólót, mintha fájna neki hogy rajtam van, aztán elhagyta a nyakamat és így már hol a hasamat, hol a mellkasomat csókolgatta. Én eközben kigomboltam a gatyáját és láttam, hogy szinte alig fér már el benne, szóval lehúzni segített ő is, majd újra visszatértünk a szánkra. Adrien is lekapta rólam a gatyát és így már fehérneműbe voltunk egymás előtt. Adrien abbahagyott mindent, hogy megnézhessen engem, amire kicsit elpirultam, mivel lehet felnőttem de attól függetlenül szégyenlős voltam.
-Ne aggódj, gyönyörű vagy.-mondta majd megint megcsókolt közbe megszabadult a melltartómtól is. Levette majd fogdozni kezdte és arra is csókokat lehelt. Mikor a bugyimhoz ért, hogy szépen lassan levegye, de még gyors odatettem a kezem.
-Én..még szűz vagyok. Nem baj?-mondtam szagatott szavakkal, mert hát igen lassan 20 éves vagyok és olyan szűz, mint Mária.
-Még én is az vagyok, de ha akarod nem sokáig.-húzta egy nagy mosolyra a száját, majd lehúzta rólam a kis fekete anyagot, így elé tárulva a nőiességem. Adrien kicsit megijedt, mert tudom hogy még sose csinált ilyet, én is biztos nagyon megijedtem volna a helyébe, de biztosra akartam menni, ezért megkérdeztem tőle.
-Tudod..hogy kell?-kérdeztem félénken. Ő megint csak egy mosolyra húzta a száját, majd széttárta a lábaimat és egyszercsak annyira jó érzés fogadott, mint még soha.-Ighen, azthiszem-m tudod-nyögtem ki nehezen ő pedig csak folytatta, amit eddig csinált. Már majdnem elmentem, amikor abbahagyta, és levette az alsóját. Az ágyon elszórt gatyájából kivette a védekezést, várjunk ő mindvégig tudta, hogy ez fog történni? Hát ez már tényleg valami hihetetlen! Adrien Agrestenek egész végig az volt a terve, hogy velem legyen együtt egy ágyban? Ez komolyan történelmi pillanat! Én Marinette Dupain-Cheng, aki 9.-es kora óta arra vár, hogy Adrien bele essen erre most, egy ilyen hirtelen találkozás után ez történik.
Nagy elkalandozásaimból visszatérve, annyit vettem észre, hogy Adrien teljesen pucéran elöttem ül és azt kérdezi,-Akkot mehet?-én pedig rábólintottam és akkor megtörtént. Fájdalmasan nyögtem fel, amire Adrien megijedt.
-Abbahagyjam?-ijedt meg-Nagyon fáj?-aggodalmaskodott, amire csak legyintettem, hogy nyugodtam folytassa tovább. Lasabban kezdte és hirtelen már nem is fájt, sőt kifejezetten jó érzéssel töltött el. Ezt Adrien is látta, ezért egyre gyorsabbra vette fel a tempót, amire vagy szuszogással vagy nyögéssel reagáltam. Majd egy kis idő után mind a ketten elékeztünk az úgynevezett ,,gyönyörhöz" ami valami fantasztikus volt. Ez szinte egyszerre volt köztem és Adrien között, ami gondolom jó. Eddig csak a neten olvastam róla, mivel hát nem voltam valami tapasztalt, de ez nagyon tetszett.
Adrien a mellkasomra borult majd kifújtük a levegőt és piros arcunkat elengedtük. Adrien mellém feküdt majd elég hamar álomba merültünk.
~~~
Reggel komásan keltem, de amikor magam mellé pillantottam és láttam, hogy bizony Adrienek nyoma veszett, rögtön kiugrottak a szemeim. Gyors lemásztam az ágyról, majd egy nagyobb pólót magamra kapva, mivel eddig nem volt rajtam semmi, lefutottam a konyhába ahol Adrien már megterítve várt az asztalnál. Annyira meglepődtem, mivel nem is tudtam, hogy tud egyátalán sütni, meg egyéb dolgokat tenni a nyelvével. Odamentem és leültem az asztalhoz
-Bon Appetit!-mondta majd hozzálátott a reggelihez. Annyira édesen tömte magába a palacsintát, hogy élvezet volt nézni, aztán én is éhes lettem ezért elkezdtem falatozni.
Miután megettük Adrien kivitte a tányérokat, kiemelem hogy egész végig egy szál alsógatyába volt és lehet hogy kicsit sokáig is néztem, de szerintem nem tűnt fel neki.-Mit kukkolsz, megint akarsz huncutkodni?-kérdezte én meg fülig vörösödve elnéztem onnan. Jó lehet, hogy mégis lebuktam. Én is felálltam az asztaltól, majd odamentem és hátulról öleltem át Szerelmemet. Igen, visszatért a láng és végre úgy érzem vagyok valaki. Nem csak akkor amikor Katica vagyok, hanem akkor is amikor Marinette vagyok. Utána Adrien szájára nyomtam egy puszit majd rácsapott a fenekemre.
-Adrien!Sziasztok! Hamar itt az új rész, remélem tetszik nektek. Kinek hogy megy az Online Oktatás?
YOU ARE READING
Válassz Engem
FanfictionVálasztani nehéz. Főleg ha csak a te válaszodra vár valaki. Könnyen indult de, hogy fejeződik be? Neked kell döntened. Szóval, kit választasz? #1 novella © krxebug | 2020