/play the music/Mereu va exista cineva care va iubi intunericul . Acea persoana este mult mai speciala decat credeai .Ele fug de iubire si de tot ce ar putea insemna umbre ale trecutului .Pentru ei iubirea este un lucru nepretuit pe care oricat ai incerca sa nu il pierzi tot pierzi...Durerea aceea este prea mare pentru a putea fii suportata fara ajutor . Aiana are incredere ca nu se va indragostii niciodata , dar din nefericire parintii ei mor intr-un accident si ea este trimisa la bunica ei .La varsta de 17 ani , invata despre umbre citind unul din jurnalele bunicii ei de cand era tanara . Anul 1967 a marcat-o pe bunica ei . Dupa nasterea mamei sale bunicul ei murise fara a se stii vreo cauza . Crezuse ca citise tot pana ce a gasit si ultimul jurnal al bunicii ei ascuns in pod.
Fix in ziua in care se implineau 4o de ani de la moarte o noua familie se mutase langa ei . Tot ce stia despre familia aceea era ca aveau un fiu si ca fusese exmatriculat de 2 ori si facuse 2 ani la scoala de corectie. Atat stia de l bunica ei care se dusese sa intampine noii vecini.
*
Bunica iesise din curte si se ducea spre masina noi familii . O doamna trecuta de 30 de ani o intampinase foarte respectuos prezentandu-il pe sotul ei . In momentul urmator din masina coborase si baiatul familiei. Fara sa imi dau seama ma holbam la el . Era destul de dragut ..Nu parea sa fie prea rau . Incercand sa il vad mai bine vad ca ma privea fix in ochii zambind urmand sa priveasca in jos si sa isi miste buzele pentru a-i spune ceva bunicii .
*
-Bunico , cine sunt noii vecini ?
-Familia Pierce. Sunt foarte cumsecade .
-Au si un baiat ?
-Kai , Malakai. Scumpo , vreau sa fii atenta in preajma lui . A fost exmatriculat de la 2 scoli si a facut si 2 ani de corectie...
-Nu iti fa giji bunico ...nu o sa patesc nimic,iti promit . Spunand acestea o sarut grijuliu pe frunte si ma retrag in camera mea . Ma arunc in pat si imi readuc aminte momentl in care m-am holbat la el cand au venit .
*
CITEȘTI
Fugind de umbre
Teen Fiction''-De ce ai crede ca trebuie sa fugi de iubire ?''- Katherine Petrova ''-Fiindca la un moment dat ea devine o umbra a trecutului oricat ai incerca sa fugi.Iar eu sunt un psihopat.''-Kai Pierce