Sarutarile fierbinti pe care le plasa deasupra ma facea sa ma simt usurat. Icnetele de incantare pe care le scotea ma faceau sa o doresc si mai mult. Degetele ei imi apucara umerii ,strangand.Buzele lui Kath se intredeschisera si tot ce reusi sa mai spuna fusese un oftat si rasuflarea ei taiata in momentul in care am patrunso. Scoase un icnet de uimire , sarutandu-ma apasat . Cumva reusesc sa o aud cum isi da si ultima suflare in momentul in care ajunge sa fie dominata. Mainile ei strangeau parul meu , buzele ei adancind sarutul mistuitor.
Corpul ei emana caldura si dorinta cand simtea miscarile de dute-vino. Niciunul din noi nu regreta ce se intampla. Adoram cum mirosul pielii ei se combina cu al meu . O privesc atent plimbandu-mi mana pe orazul ei pana la buze. Aceasta ma privea pierduta , avand parul rasfirat pe perna. Obosita inchide usor ochii si ma strange in brate. Prefer sa ma ridic lasand micuta inocenta sa adoarma usor .
Imi iau hainele si imi scot din geaca pachetul de tigari.
Trebuia sa o iau pe Kath de aici si sa plecam. Motocicleta mea era parcata undeva la coltul strazii pline de adolescenti bauti si drogati.
Aveam nevoie de o iesire departe de prieteni lui Katherine . Tot ce voiam e sa evit o scena si probabil o bataie .Stiu ca Sienna si prietenii ei i-ar fi facut viata un calvar daca ar fi aflat ce s-a intamplat.
Ies pe terasa pentru a-mi aprinde tigara si o las pe Katherine dormind in siguranta. Muzica inca se aude destul de tare si cu cat se aproprie dimineata or sa cada mai multi lesinati probabil de beti.***Katherine***
Incerc sa imi deschid ochii, dar o durere ingrozitoare de cap nu ma lasa sa fac nici o miscare. Bomban o injuratura , nu prea frumoasa si ma chinui sa deschid ochii . Reusesc. Ma ridic in sezut , privind in jurul meu in timp ce imi masez tamplele.Incerc sa imi tin capul sus , dar la naiba daca pot. Desi durerea se intensifica cu fiecare miscare pe care o fac , dintr-o singura privire imspectez camera in care ma aflu. Nu sunt in camera mea. Nu sunt nici la Blair sau Layla. Atunci unde naiba sunt?
Imi intorc capul spre partea stanga, unde se afla hainele mele .Mici fragmente de noaptea trecuta imi invadeaza capul , dar nenorocitul ma doare prea tare ca sa imi pot da seama ce s-a intamplat . Poate ca nu imi amintesc prea bine ce s-a intamplat dar pot sa ghicesc ce am facut. Avand in vedere ca sunt dezbracata iar singurul material care imi acopera goliciunea este un cearsaf , sunt pe deplin sigura ca tocmai m-am culcat cu cineva.
Si clar nu este Chase, fiindca nu m-ar fi lasat singura. Ma fatai putin ca sa ma pot intoarce si sa ma uit la ceasul telefonului meu . 5:00 AM . Super , nici macar nu stiu unde sunt si mai e si tarziu pentru a suna pe cineva sa vina sa ma ia. Ma ridic incet , infasurand cearsaful in jurul meu . O silueta se vede la balconul camerei fumand .
Imi iau hainele de pe jos si ma duc spre baie . Nu puteam regreta asta , dar totusi voiam sa stiu cine era acolo. Imi inchid sutienul si imi trag rochia. Pantofii ramasesera undeva prin camera aruncati.
Capul meu era pe punctul de a face o revolta ca ma ridicasem din pat. Deschid usa si o mana sta intinsa cu o pastila.
CITEȘTI
Fugind de umbre
Teen Fiction''-De ce ai crede ca trebuie sa fugi de iubire ?''- Katherine Petrova ''-Fiindca la un moment dat ea devine o umbra a trecutului oricat ai incerca sa fugi.Iar eu sunt un psihopat.''-Kai Pierce