/play the song/
Respiratia mi se mai calmase intre timp.Priveam drumul linistita ascultand radioul.Chase nu-mi spusese nimic de cand ne vazuseram.Il privisem de cateva ori si parea destul de concentrat pe ceea ce facea.Nu imi imaginasem deloc viata mea.Acum un an eram destul de linistita.Poate mi-am schimbat si comportamentul , pe langa aspect, cine stie?Avusesem acel glow up al fetelor de care nu puteam spune ca nu sunt incantata.Chase si Balier fusesera cei mai apropiati de mine pe parcursul verii , pana sa place amandoi in vacante .Astfel ramasesem cu bunica.
Am avut timp sa imi pun gandurile in ordine si sa decid despre cum vreau sa fie viitorul meu , doar ca acum totul parea mult prea aproape.Puteam auzi muzica inca de la cateva strazi distanta.Petrecerea era asa in fiecare an.Dezmat total,asta pana unii cad lesinati.Politia nu intervine , multi fiind fii de politisti sau persoane respectate ale orasului.
-Chase, unde sunt restul ?Credeamm ca ii luam si pe ei.
-Blair a vrut sa ne lase singuri,spune si ridica impasiv din umeri.Spunea ca avem ceva de clarificat.
-In legatura cu saruturile alea...
-Stiu stiu , suntem prieteni si bla bla.Am ami auzit povestea asta.
-Chase , haideee fi serios .Stii bine ca nu as face asta.Vreau sa ne dam o sansa , chiar vreau.
-Deci sa inteleg ca nu ma refuzi?
-Cred ca asta fac , zambesc si ma uit la el fericita.
Parcheaza masina la cateva case distanta si ma ajuta sa ies.De afara casa este luminata din toate partile si plina de tineri. Muzica rasuna in surdina fiind nevoit sa tipi pentru a te putea intelege .Pana acum nu ii vazusem pe ceilalti , care probabil erau pierduti prin mutime.Chase ma cuprinde de mana si ma trage in casa.Andrew e alaturi de altii la butoiul cu bautura.Blair este in spaetele lui si ii face galagie pentru a putea castiga nu stiu ce concurs stupid. Layla si Roth sunt pe canapea vorbind , asa ca decid a ma alatura lor nestiind unde a disparut Chase. Mana lui Roth poposeste pe piciorul ei asa ca presupun ca si ei au clarificat lucrurile.Blair si Andrew sunt total opusi pentru a putea duce la capat ceea ce simt , pe langa noi restu. Nicioata nu l-am vaut pe Andrew sa o lase singura pe Blair dar nici nu pot spune ca nu a avut prietene . Era in largul lui sa si-o puna cu orice ii facea ochi dulci.
Chase pare de negasit asa ca ma ridic si ma duc spre Blair.Oamenii duhnesc a bautura,asa ca ma feresc de ei asa cum pot.Blair imi intinde un pahar cu ceva Wiskey si rom.O privesc si imi face semn sa dau pe gat ce tocmai imi daduse.Fara alte retineri dau bautura pe gat fara vre-o alta retinere.Drew e cel care ne mai aduce inca 2 bauturi care habar nu am din ce erau facute. Blair deja daduse paharul si incepuse sa ma traga dupa ea. O urmez band paharul si pierzandu-l undeva prin multime.Se oprese undeva in mijlocul mutimii si incepe a dansa. Prefer sa o urmez si sa las muzica sa imi conduca corpul .
***Kai***
Muzica bubuie in timpane asa ca dau inca un shot de Jack pe gat , alegand sa ma uit cum danseaza lumea.Sienna e undeva cu nu stiu ce tip iar prietenele ei imi tin companie jumatate bete . Mana mea se duce catre sticla de Jack de pe masa.La cat de beti sunt ar pute sa o sparga si sa imi omoaree mica distractie.Din cate imi spusese Nik daca am nevoie de ceva camera libera am una la etajul 2 .Undeva pe acolo o vad si pe inocenta alaturi de Chase.Sau cum s-o numi el , nu prea am inteles de la Sienna.Pustiul pare complet pierdut pe langa ea. Dupa cateva secunde dispar din raza mea vizuala iar buzele imi sunt asaltate de una din colegele de clasa , Thea parca . Nu regret ca le-o trag si le las asa chiar daca nu e dorinta mea dar nu refuz nimic din ce mi se ofera. Rochiile si fustele tipelor sunt foarte mini asa ca nue deloc greu sa faci ceva dat fiind gradul de alcolemie al tuturor din sange .
CITEȘTI
Fugind de umbre
Teen Fiction''-De ce ai crede ca trebuie sa fugi de iubire ?''- Katherine Petrova ''-Fiindca la un moment dat ea devine o umbra a trecutului oricat ai incerca sa fugi.Iar eu sunt un psihopat.''-Kai Pierce