Capitolul 3

19 2 0
                                    


/play the music/


Chase ma privea cu un zambet prieteneste , iar Blair se uita la noi studenti veniti. Roth si Layla erau prinsi cu nebunia lui Andrew iar eu eram pur si simpla uimita de ceea ce se putea petrece in mintea mea in jurul lui Kai. Pana am revenit , Sienna deja aranjase sa fie sefa clasei , ca in fiecare an . In grupul ei il puteam zarii si pe Kai , stand linistit pe o banca in jurul lui fiind doar fete.Privirile nu ni se mai intersectasera de la incidentul cu orarul .Simt o mana calda dupa umarul meu , si un sarut parinteste deasupra capului ca si cum asta ar fi fost o metoda de supravietuire. 

Aveam de gand sa ii ofer o sansa , chiar daca riscam o prietenie de ani buni. Simteam ca era timpul sa am o relatie serioasa,asa cum aveau multe tipe de aici.

***Kai***

Mirosul parfumurilor imi intrau in nari ca un drog. Atatea fete erau interesate sa ma cunoasca datorita Siennei care imi facuse o intrare destul de misto.Nu ma asteptam ca niste pustoaice in calduri sa fie atat de lingusitoare pentru a putea ajunge in patul unui tip. Minutele treceau prea incet pentru gustul meu . Mana imi este cu totul acaparata de una din prietenele Siennei care erau impresionate de tatuajele care imi acopereau mana . Geaca mea ajunsese undeva prin gramada aia de fete disperate sa vada cum imi miroase parfumul. Nu regretam deloc faptul ca o sa am cu ce ma distra pe parcursul anului  mai ales ca nu eram o perosoana care sa isi doreasca cine stie ce relatie. Iar tipele astea erau dornice de un pat bun si o noapte fierbinte . Cel putin asa il auzisem pe Nik , vorbind cu unii baieti. 

Nu mai auzisem nimic de Kath de la micul incident , mai ales ca Sienna fusese foarte curioasa daca reusisem sa o sarut pe mica inocenta a facultatii . Nu intelesesem de ce radea de ea sau de ce ii spusese asa dar alesesem sa o ignor si sa privesc in alta parte .

-Kai , cu cine o sa stai in banca ?intrebarea Siennei ma face sa ma trezesc la realitate .

-Nu stiu,imi e complet indiferent.Nu am pretentii, mai ales ca nu cunosc pe nimeni de aici.

-Perfect!Ai sa stai cu mine, o sa fim cei mai buni colegi,spune facandu-mi cu ochiul si luandu-si micile marionete alege o banca din ultimele randuri.

Ma ridic plictisit de toata atentia pe care o primeam , si ma pun in banca scotandu-mi telefonul. Inca nu stiam ce facuse Kath pe el in dimineata asta si nici nu apucasem sa o intreb de ce era la ea.Tot ce vedeam era ca statea cu tipul care o imbratisase undeva printre primele banci.Prima ora avea sa fie una de istorie universala despre Batalia Marilor Case pentru puterile centrale .

Eram destul de bun la orele de istorie chiar daca nu eram vreun tocilar.Preferam sa pastrez pentru mine anumite delatlii ale trecutului  chiar daca poate mi-ar fi salvat pielea uneori.Ora asa zisa plictistoare pe care o descrisese Sienna .Domnul Fitz incepuse sa spuna depre Cele trei puteri care se luptau pentru a detine controlul.


-Asadar domnule Pierce ,daca tot sunteti nou , ati putea sa imi spuneti cine a fost printre primii care a scris Pactul Marilor  Case. , fiindca observ ca ora mea nu prea va intereseaza.

Recunosc ca imi pierduse undeva atentia cand incepuse a vorbii dar presupuneam ca nu ii pasa de ce fac elevii din ultimele banci. Rad silentios si ma uit la profesor care asteapta un raspuns din partea mea.

-Presupuneti gresit domnule Fitz , iar raspunsul este Marc D'nista,scriitoar care a murit la putin timp dupa scrierea pactului in conditii greu de exprimat.spun concentrandu-ma pe creionul din fata mea .

-Doreste cineva sa il corecteze pe domnul Pierce?rade sarcastic si singura mana ridicata este a inocentei Katherine care se intoarce spre mine cu un zambet de milioane.Da ,domnioara.

Fugind de umbreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum