Capitolul 1

23 4 0
                                    

"-Unele masti nu trebuie date niciodata jos . " Kai Pierce

Bunica fetei acelea parea de treaba . Pacat ca nu imi stie trecutul . O sa fie haios . Posibil o sa o cunosc la petrecerea de venire in cartier . Am hotarat impreuna cu ai mei sa fie o tema de bal mascat si ceva actualitate .

De obiceei nu as fi de acoord cu asta dar am fost obligat sa am un comportament "adecvat" fata de ceilalti. Pacat ca nu sunt asa si nici nu voi fi .

-Kai , scumpule , te duci tu sa duci invitatiile astea vecinilor din apropiere ?
intreaba mama privindu-ma indulgent .

-Uh .. aveam treaba . Adica gandeam ...dar da . O sa le duc .

-Nu uita , ai promis ca o sa fii baiat cuminte ...

-Asa si vreau .

Sarcasm . Ultimele mele vorbe au fost spune cu sarcasm ..Niciodata nu respectam ce ziceam . Am invatat asta de la fostii mei colegi de celula . Minciuna acopera un adevar dureros . Multi vor sa nu ii raneasca pe cei din jurul lor . Asa este si cu mine si mama . Nu vreau ca ea sa aiba legatura cu ce fac eu .

Tata , om de afaceri este mai mereu plecat , asta dandu-mi sanse de a fii rau . Nu este chiar frumos .. dar viata nu a fost niciodata roz . Am invatat asta de la el atunci cand mama era cat pe ce sa ceara divortul dupa ce dadu-se in mine din cauza ca ii zgariasem masina .

Printre miile si miile cutii de pe coridor imi gasesc cutia cu haine , luand  un hanorac gri pe mine . Nu vreau sa fac impresii rele inca de la inceput . Macar sa treaca ceva timp ..Raul poate astepta cateva zile .

Katherine&Lola Petrova  . Numele fetei era Kath ... parea prietenoasa de la geam . O sa fie numai buna pentru a o transorma negativ . Pacat ca bunica ei o sa vada asta . Adica la cei 80 de ani ai sai cred ca nu ar vrea sa vada cum nepoata ei devine cea mai rea persoana din oras , bineinteles dupa mine .

Merg pe aleea casei lor si ma opresc in fata usii. Bat politicos si astept ca cineva sa deschida . Nu dureaza mai mult de 10 secunde ca usa este deschisa si pe ea iese micuta Katherine. Parul ondulat iese in evidenta dandu-i un aer  misterios si atragator . Ochii caprui ma privesc sclipind , asteptand sa spun ceva . Poarta o bluza maronie cu putin decolteu , niste pantaloni negrii de blugi si niste papuci in forma de iepuras . Daca nu as cunoaste toate tipurile de fete , as zice ca este rea , fiind contrariul . Sau cel putin asa mi se pare . O sa am timp diseara sa o cunosc .

-Invitatia voastra la balul modern din seara aceasta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Invitatia voastra la balul modern din seara aceasta . spun zambind prieteneste . Ma priveste fa fel ca si prima data , luind cu hotarare invitatia .

-Malakai , presupun , nu-i asa ?

-In persoana . Dar prefer sa mi se spuna Kai . Deci  Katherine  ai sa vii dieseara ?

-Posibil. Adica daca nu am alta treaba ....

-Cum ar fi holbatul  la noul vecin ?

Tuseste si se uita ciudat la mine . Cuvintele spuse de mine parca au lovit-o in interior . Nu pot spune ca nu sunt obisnuit cu holbatul oamenilor la mine . In fiecare liceu in care ma duceam aveam destule admiratoare ca sa le spun asa . Nu pentru ca practicam vreun  sport ci pentru ca eram misterios . Misterul mereu va atrage pe toata lumea . Toti suntem doritori de a cunoaste mai mult . Iar eu eram destul de sigur ca ea stiia mai multe decat vroia sa para . Nu parea un soarece de biblioteca dar nici o adolescenta razvratita care sa se duca prin cluburi . Avea o fire destul de prietenoasa . Daca nu erai ca mine , te-ai fi indragostit pe loc de ea . Dar din pacate raul tot la rau trage ,sau cel putin eu .

Fugind de umbreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum