Sonunda dersimin gittiğine sevinerek okulun dışındaki kafeye doğru yürümeye başladım hava bugün çok hoştu gerçekten hafif rüzgar ve güneş tam benlik bir havaydı ,telefonumu çıkartarak Bora'ya nerde olduğuna dair bir mesaj attım Bora üniversiteden en yakın arkadaşlarımdan biriydi bölümlerimiz farklı olsada birinci sınıftan beri yakındık. Kafeye gelince boş olmasına sevindim burasının sessiz bir yer olmasını çok seviyordum ayakta içeceğimi alırken gelen mesaja baktım Bora'dandı "Gizemleyim akşam görüşürüz " istemsizce yüzüm asıldı sabah bir semineri vardı boranın mimarlık okuyordu ve bana çıkşta kahve sözü vermişti Gizem kız arkadaşıydı Bora'nın kesin yine tribi tutmuştu bazen Boranın o kıza nasıl dayandığına şaşırıyordum gerçekten. Kahvemi almış tam bir yere oturuyordum ki birinin bana seslendiğini duydum "Duru" seslenen kişiye dönünce Serkan hocayı gördüm yanında bir adamla beraberdi Serkan hoca geçen sene dersime giren çok sevdiğim bir hocaydı genç ve yakışıklıydı bu yüzden üniversitede ki çoğu Kız ona hayrandı yanlarına gittiğimde gülümseyerek bana "nasılsın Duru hiç yanıma uğramıyorsun bak" deyince gülümsedim "haklısınız hocam ama vakit olmuyor hem sizde çok dolusunuz sanırım" elini tamam der gibi sallayarak gülümsedi "otursana bak bu Doruk Durucum bugün okulda seminer veren arkadaşım", "Memnun oldum" ,"otursana Duru neden teksin ?" ,"Hiç rahatınızı bozmayayım hocam çok sağolun kahvemi içip çıkacağım zaten" derken bir yandan Doruk denen adamı inceliyordum hoş bir adamdı gerçekten 24-26 yaşlarındaydı sanırım daha büyükte olabilir tabi "Pekala Duru ama bunu kahve sözü olarak kabul ediyorum kendine dikkat et görüşürüz" ,"tabiki hocam görüşmek üzere" hafif bir şekilde Doruk beye de gülümseyerek yanlarından ayrıldım duş tarafa geçerek bir masaya oturdum. Elime kitabımı alıp okumaya başladım biraz olsun kafamı rahatlatmaya ihtiyacım vardı.
İlk bölümü kısa kesiyoruuum sevgilerle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ LİMAN
Teen Fiction-Bence ona sadece aşık olduğunuzu düşünüyorsunuz , gülerek bana döndü -Seni böyle düşündüren nedir? ,deyince bu sefer ben güldüm -Çünkü bayım aşk sizin sandığınız gibi sadece tutku değildir sizin bu zamana kadar hiç tatmadığınız bir duygu anladığ...