YARDIM

9 2 0
                                    

Resim Duru :) iyi okumalaar

Sabah bir baş ağrısıyla uyandım ama ne ağrı öff çok kötüydü sanki dün gece aşırı içimiş gibiydim hemen soğuk bir suyla duş alıp hazırlandım biraz geç kalmıştım  bir taksiye atlayarak okula geçtim dersime zar zor yetişmiştim hemen Eda ve Enes'in yanına oturdum ve derse odaklanmaya çalıştım. Aklıma aniden dünkü adam geldi Doruk yakışıklı bir adamdı işinde de baya iyiydi sanırım şirketi olduğuna göre diye düşünürken birden gözümün önünde bir çift el gördüm Enes bana "Nerelere daldın öyle" deyince omuz silkip derse verdim kendimi...
Dersten çıkmış hep beraber yürüyorduk çıkışa doğru "Hadi yemek yemeye gidelim ya -Melis "
"Kızım seni bir doyuramadık daha demin tost yedin ya -Bora"
"Ya ben sizi düşünüyorum ayrıca Duru aç sabah bir şey yemedi dimi Duru" hepimiz gülmüştük Melis'e yemeği cidden çok seviyordu ama kilolu değildi "Tabiki ya evet ben açım -Duru"
"Tamam tamam inandık sana -Enes"
"Ya bırakın şamatayı da nereye gidicez Şelaleye gidelimmi hem sevgilimi görürüm orda çalışıyor biliyorsunuz" onaylayarak dediği kafeye doğru ilerlemeye başladık.

Doruk'tan
Birinin dokunuşları vardı tenimde Merve dokunuyor öpüyor üzerime çıkmaya çalışıyordu onu çevirerek üstüne geldim "Güzelim ne yapıyorsun sabah sabah yaramazlık mi istiyorsun" derken sırıtıyordum "Ahahah Evet Doruk ama kalkmamız lazım hadi" bana cilveli cilveli bakarken zorla kalkıp duşa girdim çıktığımda Merve hazırlanmış gitmek üzereydi "Ben seni bırakırdım"
"Ah hiç gerek yok tatlım zaten işim var" işinin ne olduğunu biliyordum kendini kullandırmaya gidiyordu yine canım sıkıldı bu duruma tekrardan "Merve bak o pis işi yapmak zorunda değilsin sana istediğin para desteğini sağlayabilirim" şaşırmıştı
"Doruk ne oluyor sen hiç böyle yapmazdın biliyorsun bu işi yapmam gerekiyor senden para istemiyorum hem unutma diğerleri sadece iş benim için önemli olan bir tek senin dokunuşların" dudağıma bir öpücük kondurup gitmişti bu kadına aşıktım sanırım. Saate baktığımda kahvaltı yapmaya vaktimin olmadığını görünce kardeşime bakarak hemen şirkete geçtim. Dün gece aklıma geldi biran da o kuzu hatırlamıştım Duru'ydu sanırım ne güzel olmuştu dün gece Serkan'ın dediği kadar vardı güzelliği ve adı gibi duru bir güzellikti bu makyaj güzelliği değil Yiğit'in bana seslenmesiyle düşüncelerden çıktım gelmiştik bile şirkete odama geçip asistanım Leyla'ya bana Burak Beyi çağırmasını söyledim Burak şirketin en önemli çalışanlarından biriydi ben çizimi yapar o müşterilerle ilgilenirdi ancak son müşterinin benden tam olarak nasıl bir iş istediğini konuşmamıştık.
Burak'la toplantımız bittiğinde bende çizimlerimin başına geçtim.
İşim bittiğinde 3 civarlarıydı Nihal'in doktorunun aradığını gördüm hemen dönüş yaptım
"Buyurun Atilla Bey beni aramışsınız?"
"Merhaba Doruk bey Nihal için aramıştım "
"Bir sorun mu var?"
"Hayır hayır herşey gayet güzel ama Nihal hanımın bit psikoloğa görünmesinin iyi geleceğini düşünüyorum yaşadığı şeyler hiç kolay değil malum "
"Tamam merak etmeyin hallederim birde size sormak istediğim birşey vardı Ben nihale evde bir fizyoterapist ayarlamayı düşünüyorum nasıl olur sizce?"
"Çok güzel olur ama bence kendi yaşıtlarıyla olması daha iyi olur yani bir üniversite stajyeri uygundur bu iş için "
"Tamam sağolun iyi günler"
"İyi günler Doruk Bey" telefonu kapatınca kim olabilir diye düşündüm aklıma Serkan geldi zaten iyi bir fizyoterapistdi sadece üniversitede ders vermeyi tercih etmişti. Bulultuğumzda bir kafeye geçip oturduk "Ee kardeşim çok mu özledin beni?"
"Serkan benim Nihal için bir fizyoterapiste ihtiyacım var evde ona egzersiz yaptıracak biri Buda senden başkası olmamalı bence" Serkan düşünür bir hal aldı "Doruk bence bu ben olamam benimle rahat etmeyebilir ve olmaz işte" farklı bir düşüncesi vardı ama söylemiyordu sanki "Ben sana bir stajyer öğrenci önereyim merak etme işinde çok iyidir" "tamam öyle olsun bakalım" herşeyı ayarlayacağını ve kızı yarın eve yollayacağını söyleyince rahatladım Serkan'a güveniyordum ordan çıktıktan sonra eve geçiyordumki gelen aramayla durakladım "Alo abi sizin Nihalin kaza yapma sebebi şöförle alakalı değilmiş biri bilerek frenleri bozmuş" "Kim yapmış lan bunu hangi it çabuk bulun bana" tamam diyerek kapattı karşımdaki adam kim lan kim benim kardeşime böyle bir pusu kurar hangi şerefsiz?

Sinirden deli olucaktım bana biran önce bulmaları lazımdı o adamı iki gün geçmişti ve hala haber yoktu elimi saçlarıma götürerek çekiştirdim aşağı Nihale bakmaya indim ve gelen kızı gördüm kız beni görünce hayran bakışlarını saklayamadı nerdeyse ağzının suyu akıyordu Nihale baktığımda kıza kötü kötü baktığını gördüm sevmemişti galiba kızı akşam bunu konuşucaktım onunla yukarı odama çıktığımda üzerimi giyinmek üzereydim ki odaya kızın girdiğini gördüm "Selam"
"Bişey mi oldu" kız bana yaklaşmış ellerini omuzlarıma koymuştu kaşlarımı çatarak ona baktım "Şeyy doruk bey" "Ne" tam dudaklarıma yaklaşırken ittirdim onu "Senin işin kardeşime yardım etmekti ama başka işlere mi kalkışıyorsun defol" şaşırmış Kalmıştı kız böyle bir tepki beklemiyordu sanırım onu gönderdikten sonra şirkete geçerken Serkan'ı arayıp bana daha düzgün birini yollamasını RİCA ettim. Zaten kafamda şu arabayı bozan biri dolaşırken birde aptal insanlarla uğraşamazdım.

MAVİ LİMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin