"Memories of childhood were the dreams that stayed with you after you woke."
Julian Barnes
12 Σεπτέμβρη, ώρα 22:16
Ryujin's Pov
Δεν άργησε να επέλθει μία πιο εύθυμη διάθεση. O Yoongi, φαίνεται, κατείχε την ικανότητα να μεταβάλλει συνεχώς το κλίμα γύρω του. Έτσι, σαν ένας στιγμιαίος κρότος, η ατμόσφαιρα γύρω μας μετατράπηκε αβίαστα σε λίγο πιο κωμική, λίγο πιο χαλαρή. Μπορώ να παραδεχτώ πως τα κατάφερε περίφημα, όντας, όπως μου είχε προαναφέρει, εσωστρεφής χαρακτήρας. Κάτι το οποίο δεν πίστεψα στιγμή, σκεπτόμενη το πόσο άνετα συμπεριφερόμαστε και συζητάμε κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού, ενώ είμαστε απλώς δύο άγνωστοι συνταξιδιώτες.
Δεν θυμάμαι καν πως ξεκίνησε όλο αυτό. Το μόνο που μπορώ να ανακαλέσω στη μνήμη μου είναι να γελάμε με την ψυχή μας, τόσο ο Yoongi όσο και εγώ. Ευτυχώς δεν ενοχλούσαμε κανέναν γύρω μας. Το βαγόνι στο οποίο βρισκόμασταν εξακολουθούσε να απαρτίζεται μόνο από εμάς τους δύο.
Είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που γέλασα τόσο έντονα. Και η αιτία που γέλαγα ήταν εκείνος. Μου είχε λείψει αυτό.
Στην αρχή, νομίζω, συζητάγαμε λίγα πράγματα για τις ζωές μας. Και κάποιος από εμάς αναφέρθηκε στην παιδική του ηλικία. Δεν χρειάστηκε πολύ ώρα για να αλλάξει η ροή της συζήτησης. Πλέον, αποκαλύπταμε ο ένας στον άλλον τις αμαρτίες που είχαμε διαπράξει όταν ήμασταν μικροί.
Οι οποίες αμαρτίες δεν μαθεύτηκαν ποτέ.
"Ακόμη πιστεύει η θεία σου ότι το πρώτο σου πιάνο το κέρδισες από έναν διαγωνισμό στο διαδίκτυο;" τον ρώτησα, αδυνατώντας να συγκρατήσω το γέλιο μου.
"Αυτή την εντύπωση έχω. Αν μάθαινε την αλήθεια, ότι δηλαδή χάλασα όλα τα χρήματα που είχα αποταμιεύσει για να το αγοράσω, λογικά θα έμενα στον δρόμο τώρα. Ή ακόμη χειρότερα, δεν θα ανακάλυπτα το πάθος μου για την μουσική" μου απάντησε απεγνωσμένος.
"Καλύτερα τότε που δεν ανακάλυψε η θεία σου αυτό το αθώο ψέμα" του είπα καθώς πλησίασα το χέρι μου προς το στόμα μου, ως ένδειξη ότι το μυστικό του θα παραμείνει καλά κρυμμένο.
O Yoongi, θέλοντας να με ευγνωμονήσει για αυτό, μου έδειξε ένα γλυκό του χαμόγελο. Παράλληλα, έτεινε τα χέρια του προς το μέρος μου, προτρέποντας με να μαρτυρήσω, με τη σειρά μου, μία δική μου παρανομία.
YOU ARE READING
First Love
Fanfiction"Δώδεκα ώρες. Δώδεκα ώρες αρκούν για να πει κανείς ότι γνώρισε τον πρώτο του έρωτα. Ένα βραδινό ταξίδι, με καλή συντροφιά και λίγη τρέλα, μπορεί να στιγματίσουν όλη σου την ζωή." Το "First Love" είναι ένα βιβλίο που γράφθηκε για να μας θυμίσει έναν...