Aptal kız!
Çocukların yanına gitmeden önce spor salonuna gidip kazağımı değiştirdim.-evet yedek kazağım var- Sonra elimdeki meyvesuyuyla -çok şükür kahvemle aynı kaderi yaşamadı- çocukların yanına gittim.
Baek'e meyvesuyunu uzatınca aldı ve kocaman gözlerle "Sen benim meyvesuyumu mu içtin?! "
Omuz silkip "Boğazım kurumuştu bir yudum içtim. " dedim. Baek sinirli bakışlarla "Bir yudum mu? BİR YUDUM MU?! Kendine alsaydın o zaman neden benim ki ha neden?!"
Ben tam cevap vercektim ki Kris "Abartma Baek" dedi soğuk ve cool tavrıyla.
Baek ise aniden ayağa kalktı "Abartma mı?! Acaba biri senin lolipopundan bir 'yudum' alsa ne yapardın?! " Kris bir anda fırladı ve "Lolipopu bu işe karıştırma bu sen ben ve meyvesuyu arasında! " dedi sinirle Baek ise omuz silkip "Banane. Lolipop senin için neyse meyvesuyuda benim için o! "
Kris derin bir nefes alıp "Tamam Baek tamam! " dedi ve sinirle yerine oturdu. Ve Baek'le kimsenin laf yarışı yapamayacağı bir kez daha kanıtlanmış oldu.
Baek bana dönüp işaret parmağını sallayarak "Bir daha..asla..meyvesuyuma....DOKUNMA! " dedi ve yerine oturdu bende D.O'nun yanına geçip Baek'i izlemeye başladım.
-3.kişi bakış açısı-
(SLOWMOTİON )
Baek hiçbir şeyden habersiz aç gözlerle meyve suyuna bakar pipeti tutup kendine çevirir ve ağzını 'o' şeklinde açarak hevesle pipeti dudaklarının arasına alır yavaşça gözlerini yumar ve meyvesuyundan bir yudum alır yudum dile temas ettiği anda gözler faltaşı gibi açılır ve tüm meyvesuyu Baek'in karşısında oturan bahtsız Lay'e doğru fışkırır herkes yana eğilirken Lay bir anda ayağa fırlar."
-LUHAN-
Ben böyle planlamamıştım ama yinede komikti Lay'e üzülsemde anın tadını çıkarmaya baktım. Baek'in ekşimiş yüzüne ve Lay'in şaşkın aynı zamanda kızgın yüzüne bakıp kahkahalarıma devam ettim. Lay sinirle Baek'in üzerine atlamaya yeltendi ama arada masa vardı bu yüzden Baek kurtulmuştu.
Baek bana sinirli bi bakış attı. Ama birden durgunlaştı. Herkes durdu.Suho "Çok yakında" dedi. D.O "Ben aramaya başlıyorum" dedi ve enerjiyi takip etmeye başladı. Bizde kalkıp D.O'yu takibe geçtik.
Tüm gözler üzerimizdeydi en çokta kızlar. E tabii ne zaman 12 tane yakışıklı çocuğu cool bir şekilde okulda gezerken göreceklerdi. E baksınlar tabiii. Düşüncelerimi kesip etrafa biraz daha baktım. Şuan önemli olan görevdi.
Etrafa bakıp enerjinin net yönünü saptamaya çalışırken sabahki kızı gördüm. Bakışlarımız kesicince sinirle kafasını çevirdi. Aptal.. Böyle yakışıklı çocuğu görmüş kafa çeviriyor ben olsam fırsattan istifade beş on dakika keserdim yanii. Ama o yapmadı. Neden? Çünkü o... Mal.
Kendi kendime konuşmayı bırakıp enerjiyi aramaya devam ettim ama-
"Gitti! "Suho iç sesimin cümlesini tamamlarken ellerimi saçlarımın arasından geçirdim. Kai ise gidip çöp kutusunu tekmeleyip "Lanet olsun o bizi buldu ama biz ondan bihaberiz!!" Dedi sinirle.
Tao gidip omuzunu sıvazladı "Sakin ol dostum onu bulacağız."
Umarım..
-------
Kwan'ı bulamamanın verdiği korku endişe ve üzüntüyle eve döndük. Suho herkesin salonda toplanmasını istedi.
Suho "Kwan'ı bulmak için bi plan yapmalıyız. Okula kaydolmak yetmez. "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13.KİŞİ
FantasíaSıradan 13 ailenin sıradan olmayan 13 çocuğu...İçlerinden birisi çemberi bozarak kendi karanlığında hapsolurken diğerlerinden intikam alacağına dair yemin etti...Peki bu intikam yemini kalan 12nin peşini bırakmazsa...