-Luhan-
"Aman tanrım!AMAN TANRIM! Bbunu bben yaptım gördünüz dimi ?GÖRDÜNÜZ MÜ?!?"
"Evet Chanyeol diğer zilyonlarca seferde gördüğümüz gibi bu seferde gördük." Kai kollarını göğsünde kavuşturmuş duvara yaslanırken mırıldanır gibi söylemişti bunu.
"Kai istediğin kadar bunu söyle dostum Chanyeol'un 0-6 yaş standartlarındaki beyni hala özel gücünün ateş olduğunu kavrayamadı çün-"ben daha lafımı tamamlayamadan,
"Ooh az öncekini gördünüz mü aman t-"
"Yah Chanyeol-ah kapatır mısın artık çeneni! "sonunda Suho gelmişti -herzaman ki gibi Chanyeol'un çenesini o kapatmıştı-bizi buraya çağırmasının sebebini deli gibi merak ediyordum.
Chanyeol çenesini kapatmış Baek'in yanına geçmişti başını eğmiş işaret parmağından küçük kıvılcımlar çıkarıyordu. Başımı Suho'ya çevirdim "Sorun ne? "
Suho sesli bir nefes verdi "O.. dönmüş" bir an neye uğradığımı şaşırdım bakışlarımı diğerlerine çevirdiğimde herkeste şok olmuş bir ifade vardı bir kişi hariç...Baek
"Suho-ya kim dönmüş?"
D.O "Ah Baek"dedi kimsenin duymayacağını sandığı sesiyle.Baek bir an delici bakışlarını
D.O'ya çevirdi ama birşey demeden tekrar soru soran bakışlarla Suho'ya döndü. Suho bakışlarını halı desenlerinden çekerek
"Kwan.."
-----4 YIL ÖNCE------
"Neredeyim ben?"
"Luhaan"
Sanki rüzgar ismimi fısıldamıştı
"Luhaan"
Sesin geldiğini düşündüğüm tarafa döndüm. Aaaman TANRIM bbuda ne böyle?!
Karşımda bembeyaz saçları rüzgarda uçuşan masmavi gözleri olan-cidden masmavi gözlerinin beyazı yok- devasa bir kadın vardı güzel bir yüzü vardı ama yinede KORKUNÇTU.
Nereden geldim buraya diye düşünürken kadın konuşmaya başladı " Seni tamamlayan 12 kişiyi bul...Çember oluşturacak ve sonsuza dek bağlanacaksınız 12 kişi senin tamamlayıcın olacak. O gün... 13 yaşına bastığınız gün 13 kişi buluşacak ve sonsuza dek ayrılmayacaklar.. "
Neden ben diye düşünürken
"Çünkü sende Heralous'un kurtarıcısı olmak için seçilen 13 kişiden birisin..Çemberi oluşturduktan sonra Heralous'un kim olduğunu da anlayacaksınız...Herşey sizin elinizde.."
"A-ama..."
"Luhaaaaaaan."
Yine mi rüzgar ama bu ses....Anne
"ANNE!"
Kanter içinde yataktan fırladığımda rüya gördüğümü yeni idrak etmiştim ve her yıl doğum günümde gördüğüm bu rüya bu yıl daha farklı olacaktı. Çünkü bu yıl 13 olmuştum. Ve tarifi olmayan farklı bişey hissediyordum birşey beni çekiyordu.
"Yine mi o rüya?" annem her yıl sorduğu soruyu yinelerken evet demek yerine hızlıca yataktan kalktım.
"Anne benim gitmem gerek belki bir daha dönmeyeceğim bilmiyorum ama tek bildiğim ve emin olduğum şey... gitmeliyim. "
Hızlıca üzerimi değiştirirken annem dolu dolu gözlerle "Ne saçmalıyorsun oğlum ne gitmesi? "
Cevap vermedim çünkü şuan ben bile neden gittiğimi nereye gideceğimi bilmiyordum ama gitmeliydim. Çantama elime geleni doldurmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13.KİŞİ
FantasiSıradan 13 ailenin sıradan olmayan 13 çocuğu...İçlerinden birisi çemberi bozarak kendi karanlığında hapsolurken diğerlerinden intikam alacağına dair yemin etti...Peki bu intikam yemini kalan 12nin peşini bırakmazsa...