。☆✼★━━━━━━━━━━━★✼☆。
°°
°
°
°
Hyunjae povSelesai sarapan pagi bersama, eomma, ibu dan Sunwoo. Aku meminta izin untuk bersiap untuk ke tempat kerja aka syarikat eomma.
Selesai mandi aku berdiri di hadapan almari hampir 15 minit aku berfikir nak pakai apa, akhirnya aku mengambil sepasang kemeja merah jambu beserta seluar slack hitam.
Aku mengambil sling bag aku, segala barang keperluan aku masukkan dalam sling bag sebelum keluar dari bilik.
Sudah setahun aku bekerja di syarikat eomma sebagai ketua pengarah, pada mulanya agak sukar menggalaskan tanggungjawab sebesar itu. Tetapi dengan adanya senior yang banyak tolong aku. Kurang lah sikit beban yang perlu aku galaskan.
Mula-mula aku pelik, kenapa tiba-tiba eomma suruh aku jadi ketua pengarah sedangkan aku langsung tak de pengalaman. Rupa-rupanya eomma nak aku cepat-cepat timba pengalaman sebab tak lama lagi eomma nak pencen.
Pendek kata, aku bakal jadi CEO syarikat eommalah. Licik betul!
End Hyunjae pov
⚛⚛⚛
"Jungkook, tak nak makan sekali?" soal Puan Jeon, melihat anak lelakinya baru keluar dari bilik sudah siap untuk ke tempat kerja.
"Kook dah lambat.. Nanti Kool belilah breakfast dekat luar.. " balas lelaki itu. Ketika dia sedang memakai kasut Nara mendekatinya.
"Jungkook.. Saya ada buat bekal.. Awak makan ya?" wanita itu menghulurkan paper bag berisi bekas makanan kepada Jungkook.
"Aku tak nak.. " balas lelaki itu sarkastik.
"Jungkook, Nara buatkan bekal tu. Ambik je lah.. " pujuk Tuan Jeon. Tahu sangat bahawa anak lelaki nya memang tak suka dengan isterinya sendiri. Tapi nak buat macam mana, Nara tetap isteri Jungkook.
YOU ARE READING
{OG}eternal love ; jeon jungkook
Fanfiction[JEON JUNGKOOK FANFICTION] {re-edit from 'Crush Mangkuk Ayun'} 𝒷𝒶𝒷𝓎 𝓌𝒶𝓃𝓉 𝓉𝑜 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓈𝑜𝓂𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔? 𝒾 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓎𝑜𝓊♥ -jeonjungkook- «Crush Mangkuk Ayun?» ✖ «Eternal; Love?» ✔ ▶Start: 6/1/2020 (re-edit: 2/4/2020) ▶End: