DZIEŃ DOBEREK, NASI SKOCZNI ODWIEDZAJĄCY. WRACAMY PO KRÓTKIEJ, NIEUZASADNIONEJ PRZERWIE!!!
NA PIERWSZY RZUT PRZEDSTAWIAM WAM RODZINĘ LEMURÓW — PREVCÓW! Przywitajmy ich wszystkich brawami głośnymi tak bardzo, jak głośne są hotki, kiedy któryś z nich skacze ;)))
(Pomińmy fakt że Cene jest stworzony aby być lemurem i przejdźmy dalej)
Oto rodzina przedstawicieli z gatunku Lemurowatych. Ich paluszki są tak słodko malutkie, że przypominają rączki niemowlaków, z którymi się ostatnio bawiłam. Mała Ania ma słodkie rączki... Dobra, wracajmy.
Opisując Cene, broń Boże cene w sklepie na produkcie, dostrzeżesz jego nietęgą minę. W naszym Zoo specjalnie dla niego, w ich wspólnym wybiegu zamontowaliśmy ostatnio ekran, na którym wyświetlają się pojedyncze słowa, oczywiście po polsku, które stara się przeczytać. Jest to element programu nauczania polskich podstaw, aby lepiej się ze zwierzętami porozumiewać.
Taka forma nauki pobudza także zanikające w pewnych momentach szare komórki. Które dość często zanikają, przykładem tego jest dzień wczorajszy.
Cene jest raczej spokojnym lemurem, ale jak wiadomo — cicha woda brzegi rwie: zwierz czasami ma dziwne odpały, rzuca krzesłami i raz rozwalił jednemu z naszych pracowników auto. Nadal próbujemy się dowiedzieć, jak to zrobił...
Przechodząc teraz do pozostałych braci, którzy z zachwytem zawsze podchodzą pod skocznie w Wiśle, kiedy ich tam zabieramy, Peter uwielbia jeść orzeszki, jednak jedynie obrane ze skorupki. Nie wiemy, co jest przyczyną tak wymagających kupek smakowych, jednak trwają nad tym badania.
Wraz z Domenem czasami unikają towarzystwa Cene, zwłaszcza w dni nieparzyste, aby przypadkiem nie wywołać burzy. Uważamy to za oznakę małej samodzielności i cieszymy się, że takowa występuje.
Wypowiadając jeszcze pare słów na temat tego ciekawego tria:
¬ bracia zazwyczaj lubią sobie pospać. Wyjątkowo cenią sobie swoje łóżka, co tydzień dostają od fanów misie, które zaraz potem znajdują się na ich ulubionych meblach
¬ Domen wieczorami uwielbia hałasować, skakać i rwać gałązki z ich wspólnego, wielkiego baobabu. (Obserwując go, można zaobserwować, że bawi się nimi niczym lalkami)
¬ Peter nienawidzi się myć. Co prawda, kąpiele tych zwierząt odbywają się zawzyczaj co tydzień w piątki, jednak gdy zbliża się odpowiednia do tego godzina, Peter nagle "znika". Pomińmy to, że zawsze chowa się w tym samym miejscu...
Klatka wybiegowa znajduje się po lewej stronie od wybiegu Daniela-Andre alpaki, natomiast naprzeciw wybiegu zwierzaka, którego opiszemy w następnej części.
Za wspólną przygodę dzisiaj dziękują patroni Sedlakowego Zoo,
wpis wykonała blisia i Shirou (niby tylko 17 słów ale jednak)
CZYTASZ
Skoczne Zoo pod patronatem Pana Borka
HumorŻYŁA ODDAJ TEN OPIS Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, jak to jest być w Zoo, gdzie wszyscy skoczkowie są zwierzętami? Pewnie, że nie zastanawialiście się. Kwestia w tym, że autorki są tak pokręcone, że same to wymyśliły, zanim ktokolwiek o ty...