Wielbłąd Gregor

184 23 39
                                    


UWAGA HOTENCJE A OTO ON
WASZ CELEBRITY CRUSH
PIĘKNY ON
MISS AUST- Przepraszam SKOCZEK Z REPREZENTACJI AUSTRII
KRÓL PODIÓW PUCHARU ŚWIATA
GREGOR SZLIRENCAŁA

ok, pokazałaś się z dobrej strony shirou, ale to ja jestem od epopei, pozwól, że to poprawie. wasza blisia, ziomale.

UWAGA HOTENCJE, TOŻ TO ON
WASZ SKOCZNY KRASZ, CO PIĘKNY MA DOM
MISS AUST- przepraszam: SKOCZEK REPREZENTACJI AUSTRII, KRÓL PODIÓW PUCHARU ŚWIATA,
CO WAMI JAK MIOTŁĄ SZYBKO POMIATA!

Zamknij d00pę ziom, przesadzasz i mnie nie poprawiaj bo jak ja cię zaraz poprawię to zobaczysz 😠
A poza tym skopiowalaś połowę ode mnie dzbanie

To się nazywa POPRAWIANIE

NAJBARDZIEJ IDIOTYCZNY ZE SWOICH PRZYJACIÓŁ Z KADRY

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

NAJBARDZIEJ IDIOTYCZNY ZE SWOICH PRZYJACIÓŁ Z KADRY.

Zacznijmy od faktu, że Gregor nie lubi przejażdżek, zwłaszcza kiedy to on tych przejażdżek udziela. Jak szybko i zwinnie byś nie usiadła, tak szybko i zwinnie wylądujesz w fatamorganie, którą wytworzyliśmy w naszym Zoo specjalnie do jego wybiegu.

Okaz ten, sprowadzony z Austrii zazwyczaj biega tam i z powrotem, z nudów lub z czystej ciekawości, czy liście po lewej stronie są tak samo smaczne, jak te z prawej. Pomijając ten drobny szczegół, tak, zjada on foki.

Często po odwiedzinach gości w naszym Zoo godzinami siedzi w wodzie, aby zrobić na was wrażenie. W odróżnieniu od Lemura Petera jest czyściochem i nienawidzi mieć nieporządku na swoim wybiegu.

Często obsługa Zoo musi go łapać na wybiegu pewnego innego zwierza, który wkrótce również się pojawi, ale nie zdradzimy wam, kto to, choć pewnie niektórzy się domyślają.

Jeśli nie macie zamiaru go chwalić i mówić jaki jest piękny to odradzamy przechadzkę koło jego wybiegu. Bez komplementów może się zezłościć i was kopnąć, więc zalecamy ostrożność.

Nie żeby coś, ale jak splumie wam na twarz śliną, to zażalenia do kącika zażaleń proszę składać. (Nie, taki kącik tutaj nie istnieje, więc nic nam nie zrobicie, ahahaha)

czytał: Borek Sedlak-Czubówny
tekst w większości napisany i zatwierdziny przez partonatów — paruwe i dzbanka

Skoczne Zoo pod patronatem Pana BorkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz