Wstęp

471 31 21
                                    

DOBRY DZIEŃ, SKOCZNI FANI, OTO KSIĄŻKA O NASZYM CUDOWNYM ZOO, W KTÓRYM POZNACIE WIELE NA PEWNO NIE WIĘZIONYCH TU PRZYMUSOWO ZWIERZĄT.

Patroni naszego Zoo są bardzo mili (i głupi), a także uwielbiają się tymi zwierzętami zajmować. Przedstawiają się oni następująco:

Blisia  — patron główny, z wielką dozą humoru oraz jeden z najbardziej wyczilowanych ludzi w Zoo. najczęściej odpowiadający, lubiący zagadki i pisanie "..." oraz "XD" w każdej formie i długości.

tinylies  — patron, którego pomysłem było nazwanie żółwia żółwiem Karlem i po części to właśnie dzięki temu patronowi powstało Zoo. ostatnio rzadko widziany na tym koncie, pewnie za niedługo się to zmieni (zapraszamy na jego profil!).

oopsmyhavertz  — kolejny z patronów, dzięki którym ten twór powstał, zazwyczaj urzęduje na swoim koncie (zapraszamy tam!), a jego humor jest nie do opisania.

Leloyd  — najbardziej odpowiedzialny, a jednocześnie najbardziej głupiutki z patronów. wiele zwierząt to jego pomysł, opisy tych stworów również na początkowych rozdziałach należą do niego. cudowny człowiek, zna karate. (wejdź na profil, bo cie zaatakujemy).

_Aist_  — patron główny, będący dzieciakiem o swojej niepowtarzalnej naturze, za co osobiście mu ciągle dziękujemy. dalsze rozdziały wyszły z pod jego ręki, a humor z nich bijący to jedynie namiastka tego, co w nim jest. wchodzisz na profil i nie wychodzisz.

SPIS ZWIERZĄT OPUBLIKOWANYCH DO WIDOKU Z ZEWNĄTRZ (aktualizacja co pare dni):

— niedźwiedź markus
— koala peter
— żyrafa marius
— daniel-andre alpaka
— żółw karl
— patyczak vojtech
— rodzinka lemurów
— buldog andreas
— wielbłąd gregor
— lew kamil
— panda constysia
— pająk ryoyu
— kanczyl anders

Skoczne Zoo pod patronatem Pana BorkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz