Mayıs biz çıkıyoruz! Diye bir ses geldi içerden. İlk başta annemin bu çağrısına kulak asmadım ama anemin ben cevap verene kadar konuşacağını da biliyordum. Düşündüğüm gibi annemin cevabı da gecikmedi ve içerden bir ses daha geldi.
"Cevap ver bana Mayıs"
"Tamam görüşürüz"
"Kimseye kapıyı açma, çok fazla dondurma yeme,eve erkek sokma"
Sanki erkek arkadaşım varda. Hayır anlamıyorum çocuk muyum bende beni tembihliyor , ama cevap vermezsemde gideceğini hiç sanmıyorum.
"Tamam anne hadi gidin artık uçağınızı kaçıracaksınız"
"Kendine iyi bak"
"Sizde kendinize iyi bakın bu arada babamı İtalyada mutlaka en iyi pizzacılara götür"
Sonunda gitmişlerdi ve ev bana kalmıştı yani korku filmi izlemek için ideal bir ortam. Korku filmimi açtım ve izlemeye koyuldum. Tam iyi kalpli zencinin öldüğü yerde birisi kapıyı yumruklamaya başladı ama nasıl bir yumruklama. Hemen mutfağa gittim ve kocaman bir bıçak aldım kapıyı açtım ve bıçağı delilercesine savurdum. Ama birde ne göreyim kapıcı Hüsnü çöpleri almaya gelmiş. Yazık adamcağızın ödü koptu. Hüsnü Amcaya çöpleri ve kimseye söylememesi için rüşvetini verdikten sonra filme devam ettim. Ama kapı bir kez daha yumruklanıyordu. Acaba Hüsnü Amca neyi unuttu bu sefer hiç kasmadım kapıyı direk açtım ama bu sefer Hüsnü değildi. Kapıda maskeli benim yaşlarımda bir oğlan vardı. Ben daha ne olup bittiğini anlamadan kendimi bu mendeburun sırtında buldum. Ne kadar bağırmak için uğraşsamda ağzımı kapatmıştı. Sanırım üçüncü bir eli var. Beni sıkı bir şekilde tutuyordu ama onun kaslı kolları varsa benimde yapışkan bir dilim ve keskin dişlerim var. İlk önce elini iyice yaladım rahatsız olduğu belli oluyordu sonrada elini ısırdım. Ve pat diye yere düştüm ama hızlıca kalkıp koşmaya başladım ki kendimi yine bu memdeburun sırtında buldum. Burak beni diye ne kadar bağırsamda ses yok. En sonun da siyah bir minibüse bindik. Bir kaç saat sonra dayanamadım ve nereye gidiyoruz diye bağırdım. Şişkonun biride bana sana ne diyince yüzüne tükürdüm. Beni ittirdi ama ben durur muyum tokadı bir geçirdim. Bilgehan Demir İle boks gecesinde böyle tokat görülmedi. Şişko bana tam vuracaktı ki maskeli mendebur şişkonun elini tuttu ve bana zarar verirse kötü olucağını söyledi. Ve kulaklarımı bir müzik sesi doldurdu Son Feci Bisikletin Elektrot şarkısıydı ve ben bu şarkı eşliğinde derin bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem bu nedenle yanlışlarımı affedin.Yazım ve noktalama kurallarına pek dikkat edemiyorum.Umarım severek okursunuz. iyi eğlenceler