Yanlış Kişiyi Kaçırmak Nedir Ya!

29 4 0
                                    

   Gözlerimi açtığımda oldukça lüks bir odadayım ve açıkçası bir depoda olmayı bekliyordum. Ama şu anda önünde kocaman bir göl olan muhteşem bir odada hine kocaman olan bir yatakta yatıyorum. Nasıl bir şeydi bu. Aslında birkaç gün daha kalabilirim. Ama neredeydim,kiminleydin ve neden buradaydım. Ben oturmuş bunları düşünürken içeri beni kaçıran çocuk girdi. İtiraf etmek gerekirse oldukça yakışıklıydı. Girer girmez konuşmaya başladı.
"Mavi yakut nerede"
"Sherlock Holmes romanındamıyız ne yakutu?"
"Palavra yapma baban yakutu nereye götürdü?"
"Ne dediğini bilmiyorum tamam mı ama bildiğim bir şey varsa oda buradan en kısa zaman da kaçacağım."
"Defne benimle oynama. Cevap ver gönderelim seni."
"Ne Defnesi gerizekalı Mayıs benim adım."
"Buna inanıcağımımı sandın kardeşin kaybolduğundan beri köşeye sıkıştığında kendini Mayıs diye tanıtıyordun."
"Ben ne senin söylediğin Mayısım ne de senin bildiğin Defne'im anladın mı. Yanlış kişiyi kaçırdınız anlamıyor musun?
"Nasıl yani"
Bu mendebur inkar etmeye devam ederken içeri iki tane yine bizim yaşlarımızda çocuk girdi.
"Abi biz kapıyı dinledik te bir bakalım kapı delğinden kızın tipine dedik bunun Defneyle uzaktan yakından ilişkisi yok hem evinden çantasını aldım kimlikte Mayıs Cömert yazıyor."
"Barış,Yiğit eminmisiniz olum?"
"Eminiz Çato"
"S*ktir;
"Oha küfretmesene senin yaninda bir hanımefendi  var öküz"
"Kusura bakma ama cinsiyetinin kadın olması hanımefendi olmaya yetmiyor"
"İyi geçin benimle yoksa sizi polise şikayet ederim hadi evime bırakın       beni"
"Kusura bakma ama olmaz işimiz n bitene kadar buradasın."
İşte şimdi şıçmıştım...

AY VE GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin