of

18 2 0
                                    

    "Açım lütfen bana yemek verin lütfen allah rızası için lütfen"
Ve kapının arkasından bir ses.
"Kapa çeneni kitap okuyorum"
"Alırım o kitabı senin göt..."
"Ne dedin sen "
"Göğsüne atarım "
"Sus yoksa akşam yemek yok"
Yemin ederim şuradan bir çıktım dövelim ben bu çocuğu gerçekten döverimm hatta çıkmama ne gerek var ben gidiyim döveyim bunu veya o yemek getirdiğinde döveyim  daha rahat olur derken odaya Barış girdi ve bana yemek verdi.
"Bu ne"
"Yemek"
"Yemin et "
"Vallaha"
"Ne yemeği diyom Barışşş"
"Bamya"
"Ben bamya sevmem hem benim birçok şeye olduğu gibi bamyayada alerjim var başka yemek varmı he"
"Kızım biz burda 3 bekar erkek yaşıyoz ne yemeği olabilir hem biz genelde kettle da makarna yaparız bugün Çağatay da bir hamaratlık bir hamaratlık ne biliyim zaten az yemek varmış bende bamya istedim kuru ekmek verdi"
"Benim yerine sen ye"
"Ciddenmi kızım kurtarcam seni buradan söz"
"Tamam ama önce bana yemek getir noodle varmı"
"Sende bir garipsin  ha Çağatay diyorum bamya yapmış diyorum sen hala noodle varmı diye dolayon"
Barış tepsiyle beraber odadan gönderdikten sonra kendimi yatağa attım ve uyudum yine..
Burada günler çok sıkıcı geçiyordu ve tek eğlencem Barış ve Yiğitin akşamları gelip benimle üçlü okey atmasıydı ve ben okeyde hiç iyi değildim. Ben kara kara nasıl taş çalabileceğimi düşünürken kapıdan bir tıklatma sesi ve içeri Çağatay girdi ve bakışı gerçekten burada olanlara anlam veremediğini belli ediyordu. Yani bencede biraz garip beni kaçıran kişilerle okey oynuyorum ve üstüne taş çalmaya çalışıyorum ben olsam bende şaşırırdım ve yine garip bir şekilde Barış ve Yiğitle zaman geçirmek eğlenceliydi.Çağatay ilk başta onlara kızdı ama aradan yarım saat geçti ve şu anda oda bizimle okey oynuyor ben ve Barış takımdık Çağatay ve Yiğit ve Barışla hayatım boyunca hiç yapmadığım kadar çok hile yaptım ve bunun sonucunda her tur kazandık evet ama Çağatay hırslı gibiydi en sonunda kazanamayacağını anladı ve bizi fifa oynamaya çağırdı tabi ben veBarış durdukmu hayır tamam oynayalım dedik ama garip bir şekilde onu hileyle bile fifada yenemiyorduk hatta bir ara Barış gözünü kapattı ama çocuk çok iyi yine bizi 9-0 yendi ve bir golde uzatmalarda attı fifada uzatmalar varmıydı bilmiyoruum ama sanırım Yiğit kod yazmayı felan biliyor buda oyunu başka bir seviyeye taşımış ciddiyim bizim takımımızın ismi ÇİĞNER TÜKÜRÜRLERDİ ONLARINDA BARCELONA kesinlikle bizimki daha motive ediciydi ama maalesef çiğnenip tükürülen biz olduk artık odadan çıkmama izin vardı ve evde rahatlıkla dolaşıyordum ama bir sorunum vardı bu hafta okulumda sayısal sınav vardı ve üniversiteye girmek için yazılacak referanslarda büyük etkisi olucaktı ama sanırım dedem halleder bu arada okul dedeme ait dedemi n bir holdingi var ve kendisi gerçekten eğitime önem verir oda bir okul açmak istedi ve okula gelenleri duysanız aklınız uçar.Akşam olduğunda Barış odama pizza getirdi ve gitti pizzammı yedim ve yılan oynamaya koyuldum zaten yarım saat sonrada derin bir uykuya daldım...

AY VE GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin