پارت بعدی پارت آخره :) میشه نظرتونو بگید؟
*****************************************************************
چانیول وارد کلاس شد و به این فکر کرد که چقدر عجیبه که وارد کلاس میشه و بکهیون رو نمیبینه که داره کتاب میخونه.
- بکهیون سرگرمی جدیدی پیدا کرده؟ کتاباش اینجا تنها موندن...
این رو کیونگ سو با تعجب گفت و کیفش رو روی میز گذاشت. جونگین مک محکمی به لالی پاپ سبز رنگش زد که باعث شد کیونگ با چهره جمع شده و اخم بهش نگاه کنه و بعد با شیطنت گفت: در واقع اون شدیدا درگیر وقت گذروندن با سهون و بوسیدن دخترای کلاس C2 شده ...
- کِی؟...
کیونگ سو با بلندترین صدای ممکن پرسید.
جونگین حالت مظلومی به صورتش داد و بالا رو نگاه کرد و گفت: شبی که بازارچه خیریه بود
- اینو از کجا آوردی؟
- هی... یو... نا ؟
کیونگ سو با ناباوری به جونگین نگاه میکرد، علاقه دوست عزیزش به شایعات دخترونه همیشه زیاد بود اما اینکه الان یه بخشی از انتشار اینجور شایعه ها شده بود یه لول جدایی از تباهی بود.
چانیول پوزخندی زد. واقعا پیش خودش چه فکری کرده بود؟ که بکهیون یه فرشته بی باله؟ اصلا چرا براش اهمیت داشت؟ اون یک شب لعنتی بی خوابی چی به سر مغزش آورده بود؟ به هرحال بکهیون وقتی میتونه توی 3روز با سهون اونجوری صمیمی بشه پس حتما میتونه دخترها رو هم ببوسه.
جونگین متوجه حالت کلافه چانیول شد و به خودش یاداوری کرد حتما با سو صحبت کنه. اصلا دلش نمیخواست سال آخر دبیرستان با یه چانیول افسرده تمام بشه.
- آاا... خب، برای کریسمس برنامه چیه؟ ما باید یه جشن خفن بگیریم که سال اولیا تا فارغ التحصیلیشون درموردش حرف بزنن
- بابانوئل مخفی؟
صدایی از پشت سرشون با لحن مشتاقی حرف کیونگ سو رو تایید کرد: عالیه!
چانیول سرش رو بالا آورد و لب هاش رو خیلی محکم روی فشار داد تا جمله:" خب بوسیدن دخترای ساختمون کناری چه مزه ایه؟" از بینشون بیرون نپره.
سهون همونجور که دستش رو دور گردن بکهیون مینداخت گفت: کل مدرسه؟
- نه کل مدرسه یکم ناجوره... هر کلاس؟ با یه رنگ کاغذ متفاوت؟
- کلاسی خوبه... با مراسم رقص؟
- نه خیلی رسمی میشه... ولی کلا موسیقی باشه و نوشیدنی و خوراکی
- با مسابقه؟
- کاراکوئه؟
- نور کم...
YOU ARE READING
Myosotis
Fanfictionبکهیون یک پسر درونگراست که روزگارش رو با کتاب ها و فکرکردن به چانیول میگذرونه، اون واقعا هیچ دوستی تو مدرسه نداره و نقطه مقابلش چانیول، اون یه پسر برونگرای پرسروصداست که یه اکیپ دوستی کوچیک داره اما دلیل نمیشه با بقیه رابطه دوستانه نداشته باشه این...