1/3"przyjaciele" (hunpol)

147 3 2
                                    

Prolog

Polska jest piękną silną i niezależną kobietą dużo osób do niej zarywa ale nikomu się nie udało. Jej nalepszymi przyjaciółmi są oczywiście kraje słowańskie i Węgry. Jeden z jej przyjaciół jest w niej skrycie zakochany.
Czy uda mu się zdobyć Polske? I kim jest?

P~Siedziałam na drzewie i się relaksowałam jak to mam w zwyczaju.
-siema!-
P~Prawie spadłam z drzewa ale złapałam się w ostatnie chwili, ah! Ten refleks!
-kurwa Węgry!-
-haha dobrze ci tak po ostatnim-
-a co takigo niby zrobiłam, co?
P~Zszedłam z drzewa i stanełam przed dziewczyną. Jest ode mnie o wiele niższa co z tym idzie troche słabszy ale to mi nie przeszkadza.
-Dużo-odpowiedziała drobna dziewczyna-czyli?- spytała polska-do wymieniania-dodała-O-oh nieważne-

W~poszliśmy do baru do którego często chodzimy, nie było dużo osób bo wieczór będzie dopiero za 30-40 minut,że i zamówiłyśmy alkochol. Wypiłyśmy jedną szklanke więc nie byłyśmy pijane. Po tem poszłyśmy do polski oglądać film.

Dziewczyny były w połowie filmu, była to komedia romantyczna, jednakże zaczeły sie sceny 18+. Dziewczyny zamurowało i były całe czerwone. W końcu sięgneły po pilota i wyłaczyły telewizor. -kurwa nigdy więcej!- powiedziała wyższa -*szept* chciałabym żybyśmy to my tam były...-

W~ P~zaraz co?! Ja to powiedziałam na głos?!/Zaraz co?! Ona to powiedziała na głos?!


-j-ja...- niższa dziewczyna próbowała się tłumaczyć ale nie miała dobrego argumentu -u-um j- nie zdążyła powiedzieć bo wyższa zatkała jej usta -ciii~- powiedziała polka do ucha węgierki która spaliła buraka. Polska musneła usta niższej, a potem coraz bardziej namiętnie. Dziewczyna przewaliła drugą, dalej ją całując i robiąc malinke złapała za zapięcie stanika już chciała go zdjąć lecz stało się coś czego żadna się nie spodziewała. Do salonu wtargnął brat polki Litwa -o kur- wiecie, nie! jeśli macie to robić tutaj to cicho! Jeśli macie być głośno to idźcie gdzie indziej, ja chce odpocząć!- powiedział litwa po czym poszedł na góre,a dziewczyny spaliły buraka. -p-przepraszam...- odezwała sie polka -j-ja- przez chwile trwała cisza, nie wiedziały co powiedzieć. -to może cie odprowadze...?- spytała.-okej- odpowiedziała niższa i poszły pod dom węgier i austri. -Więc pa!- powiedziała niższa z entuzjazmem w głosie- zaczekaj- było ciemno więc nikogo nie było. -huh?- wyższa pocałowała niższą w usta co niższa odwzajemniła.

A~patrzyłam przez okno na ulice. Zobaczyłam, że pod dom przyszła dziewczyna, to pewnie moja siostra. Jest z kimś, z jakąś dziewczyną pewnie z polską, bo były dzisiaj umuwione. Zaraz one sie pocałowały?! Co do ch*ja?! Dziewczyna odeszła od drugiej, a niższa pokierowała się w strone drzwi, otworzyła je i weszła. -więc co mi masz do powiedzenia?-

Dziewczyna nie wiedziała co odpowiedzieć, szukała wymuwki ale żadna sensu nie miała. Nagle dziewczyna zauważyła coś na szyi młodszej. -czy to jest malinka?- spytała starsza dziewczyna-kto ci ją zrobił? Masz ją dobrowolnie?- spytała ponownie starsza.-polska...- to jedyna rzecz którą potrafiła wydusić z siebie młodsza.-no w końcu coś osiągnełaś!-zaczeła droczyć się starsza -w przeciwieństwie do ciebie...- odpowiedziała młodsza -hej!- zaczeły się gonić aż w końcu się zmęczyły.

÷÷następnego dnia÷÷

Kraje zaczeły się szykować do spotkania, chcieli razem w paczce spędzić ten dzień.

P~Spotkaliśmy się tam gdzie zwykle, pod drzewem obok urwiska, otoczone drzewami.-więc co tam u was?- spytała mnie i węgry austria. -na naszych twarzach pojawił się letki widoczny rumieniec.-a tym co?- spytała macedonia w tem odezwał się mój kochany braciszek -no bo węgry i polska są lezbi- nie dokończył bo walnełam go w miejsce pod kolanem -ał! Hej!- krzyknął -uuuuuu- powiedzieli wszyscy oprócz rosji, mnie, litwy i węgier.

R~ -uuuuuu- powiedzieli wszyscy oprócz mnie, polski, litwy i węgier. Dziewczyny spaliły buraka, cieszyłem się że są razem i szczęśliwe gdyby nie przypomniało mi się to...

================================

Umieram jeszcze muszę zrobić ASK&DARE swoją drogą pytanka zadawajcie tutaj------->

Okładkę do książek tej i ASK&DARE no i jeszcze jednej ale to nie teraz, no i fanarcik. Ehhhhh...

UwU pozdrawiam senia

Data opublikowania:27/05/2020
Godzina opublikowania:16:00

620 słow
Z moim żaleniem 666

,, Historia Lubi Się Powtarzać" [contryhumans] [Hunpol] [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz