Klárka mezitím vyšla z vany a vlasy měla mokré a rozpuštěné
________________________________________________________________________________
Nejvíc jsem reagoval na její postavu, protože jsem jí takhle ještě neviděl. Měla na sobě pyžamo ve stylu kraťasy a tričko s krátkým rukávem. Mám pocit, že jsem i slintal, protože vypadala fakt krásně. Klárka si ke mě sedla a já jsem ji začal hladit. Klárka se ke mě začala přibližovat a já věděl, co chce udělat.
Naše rty se setkali a mi se začali líbat. Cítil jsem vůni jejích vlasů a všechno se mi zdálo, jako by to byl sen, ale nebyl. Začal jsem ji vášnivě líbal a ona po chvilce spolupracovala. Klárka se obmotala nohama okolo mých boků a já jsem ji chytl jemně za zadek a odnesl si jí do ložnice. Položil jsem jí na postel a sundala si tričko a já jsem udělal totéž, ale se svým a když viděla můj hrudník, tak mě začala líbat ještě víc než předtím a já jsem cítil, co chce a myslela na to samé, jako já. Potom jsme se začali slíkat, až jsme oba dva zůstali nazí a já jsem pomalu vnikl do Klárky, pak jsem zrychloval. Potom jsem si vedle ní lehnul a ona se ke mě přitulila a pak jsme už jen mazlili.
RÁNO
Ráno jsem se vzbudil jako první a šel jsem si dát jogurt a pak jsem se šel převléknout. Byl jsem v obýváku a přemýšlel, co se za včerejší noc stalo. Nepřehrával jsem si deaily, protože jsem neměl, co dělat. Z mého přemýšlení mě vytrhla Klárka , která stála mezi dveřma a měla na sobě moje černé triko.
"Maty pomožeš mi nájsť moje triko. Včera som ho niekam dala a teraz neviem kde je" řekla káravým tónem a mě teda nezbývalo nic jinýho než jí pomoct.
Došli jsme do mojí ložnice, kde se to triko nejspíš vytratilo. Když jsem se šel podívat na postel, tak zezadu se na mě vrhla Klárka a já jsem spadl do postele. (Co se asi tak stalo?😂)
Po hodině jsem se zvednul z postele a šel se OPĚT převléct do normálního oblečení. Měl jsem rád Klárku, ale jen když byla v klidu. Když zlobila, tak byla fakt někdy na zabití.
Měl jsem domluvené video s Morvesáky. Video se mělo jmenovat GIRLFRIEND TAG nebo tak nějak tak jsem naštěstí přemluvil Klárku, aby se mnou šla točit. Dostalo mě nejvíc když jssem zjistil, že Morry s Vetusem mají holku.
15 HODIN
"Takže čau lidi a já vás vítám u dalšího videa a dnes to bude speciální, protože to bude Girlfriend Tag a jsem tu společně s Morvesáky a Klarisou"
"Čaute luďia ja som Klarisa" řekla Klarisa nervózně
"Enobe já jsem Mory"
"A čus já jsem Vetus" řekli kluci a Morry představil svojí holku a Vetus měl jenom svojí sesru Nelu
Ve videu holky odpovídali na pár otázek a taky i my jsme odpovídali na nějaké ty otázky
Po půl hodině natáčení jsme video ukončili a pak jsem všechno hodil za hlavu. Stříhání nechám asi až na zítra, protože jsem dneska byl znuděný ani nevím z čeho. Po chvilce za mnou přišla Klárka a začala mě líbat. Nevěděl jsem, co budu dělat, ale nakonec jsem začal spolupracovat. Skončili jsme u toho, co v noci OPĚT.
Bylo asi sedm hodin večer a já a Klárka jsme koukali na horror. Nenávidím horrory a ještě k tomu jsme koukali na Anabelle 2. Nemám z toho dobrý pocit, ale koukal jsem se částečně kvůli Klárce. Ona se trošku bála, ale já jsem byl po..... až za ušima, ale zkusil jsem to vydržet.
ČTEŠ
Něco víc než kamarádi [DOKONČENO]
FanfictionJeden kluk jménem Matyáš chodí do školy se svojí nejlepší kamarádkou která se jmenuje Klára. Co bude dál to si pěkně počkej