Epilog - Konec

206 12 0
                                    

Uběhlo asi pět let od těch narozenin, co Verča dostala štěně. Chodí s Matějem a štěně jménem Lucy vyrostla do statné fena, která teď čeká další přírůstek.

Kromě toho, že já a Klárka jsme ukončili youtube, s čímž byli fanoušci zklamaní, ale na druhou stranu dobře ví, že náš život taky netrvá věčně.

"Tak společná fotka Tomků i těch budoucích" řekla Verča a vyfotila si nás na fotku. Verča jinak už pracuje jako fotografka a musím uznat, že jako otec můžu být hodně pyšný, protože jí to focení jde, je to její koníček a splnila si svůj sen, za kterým si šla od doby, co vytáhla voje fotky, když byla ještě batole.

Konec konců, já jsem ten nejšťastnější otec na světě a moje děti a Klárka mě milují a mí přátelé, jakožto i tátové svých dětí mě moc dobře chápou, jak mohu být šťastný.

Tak moc se omlouvám, že to tak trvalo s Epilogem. Psala jsem, že v této knize budu nějak pokračovat. Myslela jsem tím asi 2-3 kapitoly a nakonec Epilog, který tu už můžete číst v celé své kráse. Je neuvěřitelné, jaké jsou tu vote, přečtení a komentáře. Je strašně kouzelné, když mi jedna slečna na začátku knihy psala dost vtipné komenty, ale bylo to z toho důvodu, že ten začátek nepochopila. Jo to asi většina, ale když se do toho čtení zažerete, tak pochopíte, co to asi bude. Jinak, kdo píše nějaké knihy a chce mít krásné obaly na ně, tak jsem já taanonymniKatka k dispozici. Sice mi musíte přesně napsat, jaký název a bla bla bla, ale vím určitě, že to budu nějak zvládat, i když je teď škola a já už jsem dostala jednu 5. To mi prosím říkají šprt, jenomm kvůli tomu, že nosím brýle. Popravdě se nijak na testy neučím.

Je to prostě jedno a mooooc mooooc mooooc vás žeru za všechno, co jste do téhle knihy vydali za úsilí to všechno přečíst. Děkuju moc💖 

- Vaše Katka💖

Něco víc než kamarádi [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat