"Maty vzbuď se" slyšel jsem známý hlas a pak jsem se konečně probudil. Honza a Niki na mě zírali, jak na mrtvolu a já jsem jenom nechápavě koukal.
"Dneska se budeš konečně ženit chlapáku" prohlásil Honza a Nikolas mi sebral peřinu.
Já jsem vstal a podíval jsem se do mobilu. Bylo 10:53!? rychle jsem se rozeběhl do koupelny a tam si udělal ranní hygienu a učesal se. Svatba byla ve 12 a já měl jen hodinu.
"Maty to stihneš neboj" řekl mi Honza a podal mi moje oblečení
Já jsem se následně oblékl a ono už bylo 11:22. Docela jsem i stíhal protože jsme měli svatbu v parku, který byl od nás asi pět minut jízdy. Myslel jsem na Klárku, na to, jak asi vypadá, na to, jak se na mě těší. Prostě jsem se na ni těšil byl jsem bez ní asi jenom 8 hodin a už šílím, jak nějaký psychopat.
"Matyáši jedem" slyšel jsem Nikiho a nastoupil do auta. Jeli jsme v černé limuzíně. Nevím proč zrovna černou, ale ladilo mi to k saku, které jsem měl na sobě.
Přijeli jsme na místo kde se to všechno mělo stát. Poté, co jsem vystoupil, přijela další limuzína, ale tentokrát bílá. Já jsem stál u oltáře a ještě jsem Klárku neviděl ale viděl jsem jejího otce.
"Konečně" řekl jsem si pro sebe když jsem viděl Klárku v bílých šatech a krajkovanými rukávy. Byla nádherná celá a já jsem málem zakopnul, jak jsem přešlapoval na místě.
"Pane Matyáši Tomko" začal říkat oddávající a já jsem se musel kousnout do jazyka, abych nic neřekl
"Berete si zde přítomnou paní Kláru Miščíkovou?" zeptal se mě a já jsem už měl na jazyku to úžasné slovo
"Ano, beru"
"A vy paní Kláro Miščíková, berete si zde přítomného pana Matyáše Tomku?" zeptal se jí a já jsem zatajil dech
"Áno" řekla a já si jen oddychl
"Nyní vás považuji za muže a ženu. Nyní polibte nevěstu" Jak řekl tak jsem i udělal a pak jsme byli oba dva šťastní
VEČER
Už byla tma a já a Klárka jsme byli svoji. Upřímně nechce se mi popisovat, jak jsme svojí svatební noc prožili (15+ někdo si to umí domyslet sám)
ČTEŠ
Něco víc než kamarádi [DOKONČENO]
FanfictionJeden kluk jménem Matyáš chodí do školy se svojí nejlepší kamarádkou která se jmenuje Klára. Co bude dál to si pěkně počkej