Příprava

365 14 0
                                    

Už je to rok, co já a Klárka jsme spolu a víme, že jsem ji před měsícem požádal o ruku a teď se vše připravuje na svatbu. Nevim jestli by se dalo říct, že se na to "těším" ale vím že je to až za týden a stejně jsem nervózní už teď. Klárka je na tom stejně, má taky nervozity až za hlavu, ale pořád se statečně drží, aby mi rady jednou nezkolabovala.

"Dobré ráno" řekl jsem, když jsem uviděl Klárku, jak dělá voňavé palačinky, začal jsem se oblizoval až za ušima.

"Tiež Dobre" odpověděla mi Klárka a já jsem jí okolo pasu objal a nepustil jsem ji.

"Zlato a jak se těšíš na tu naší svatbu?" zeptal jsem se protože mi přišla divná a věděl jsem že je nervózní.

"Ako těším sa ale zároveň sa bojím" odpověděla mi a já jsem ji dal pusu do vlasů

Za Klárkou dneska přijela její kamarádka Verča, aby jí pomohla s přípravami a za mnou zase přijeli kluci, kteří mi taky dodali toho sebevědomí. Myslím, že Verča a Nikolas si padli do oka, protože jsem je pozoroval asi pšt minut a pořád na sebe koukali. Můj pohled byl stejný, jako Honzovo, který se na ně taky díval pět minut. Potom jsem drknul do Honzy a obajsme odešli z tohodle místa.

"Maty myslíš si, že si Niki a Verča padli do oka?" zeptal se mě Honza a ukázal na ty dvě hrdličky, co a sebe čuměli už dvacet minut.

"No asi ano, koukají na sebe asi 20 minut a mě to docela rozčiluje."

"Hele aspoň nejsi sám, mě už to taky leze na nervy, jak pořád na sebe koukají"

V tom nás přerušila Klárka, která potřebovala Verču aby si doladila svatební šaty. Verča se hned odtáhla od pohledu Nikolase a šla za Klářiný dveře, kde se spolu bavili o Nikim.

"Tak a je klid, konečně" řekl jsem a oddechl jsem si

"Čus hoši" řekl Niki a z jeho hlasu bylo poznat, že se zamiloval

"Ale, ale, jedna hrdlička se k nám taky konečně přidala" řekl provokativním tónem Honza

"Drž pusu Morryjáku" řekl Nikolas a já se začal smát

"Jak si mě to nazval?!" řekl Honza a začal se smát na celé kolo

"Hej kluci ci kdybychom mezitím natočili video?" navrhnul jsem a kluci souhlasili

po chvilce jsem konečně našel kameru a začal jsem nahrávat

"Takže čau lidi, vítám vás u dalšího videa a mám tu u sebe Vetuse a Morryho

"Enobe já jsem Morry a čus já jsem Vetus" řekli kluci a pak odpovídali jsme na otázky, co nám lidi psali.

Když jsme video asi po půl hodině vypli, tak za námi přišla Verča s Klárkou a hráli jsme flašku. To nás omrzelo asi po 2 hodinách a pak jsme se koukali na filmy

Něco víc než kamarádi [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat