Știu că e wattpad și că e 2024, deci prin urmare cele mai de interes subiecte sunt cele legate de LGBT, iar majoritatea cititorilor de orice tip sunt femeile. Atunci ce rost are să scrii o carte pentru bărbații normali, care par să nu citească și să nu reprezinte în niciun caz un grup de interes?
Răspunsul este unul simplu: nu mă interesează deloc aspectele acestea, pur și simplu doresc să împărtășesc cu voi niște informații care s-ar putea să vă ajute pe toți. Cartea nu este destinată numai băieților (evident), chiar m-aș bucura dacă și fetele ar citi, măcar puțin din această carte, pentru a vedea ce este și în capul adversarilor de clasă. Unele capitole vor fi la fel de valabile oricum, atât pentru băieți, cât și pentru fete.
Acum ar fi momentul să fac un cuprins al cărții... Dar nu o fac, vreau să păstrez puțin suspans, totuși vă spun că nu este o carte de fizică, nu e tipul acela de atracție, este vorba despre niște mici trucuri (le putem spune și așa) sociale, pe care ar trebui să le învățăm cu toții, indiferent de sex.
Totuși, principalul destinatar al acestei cărți este bărbatul, în special tocilarul, care se întreabă mereu cum funcționează societatea și de ce nu are succes în relațiile cu fetele. Vor fi câteva capitole destinate în special acestor probleme.
În afara acestor capitole, pe care le puteți gestiona cum doriți, cartea poate fi citită de către oricine, poate chiar doar pentru amuzament. Poate pentru a învăța anumite abilități sociale, de care ai nevoie din varii motive, sau doar pentru a vedea o perspectivă diferită asupra unor lucruri.
Poate cândva, dacă această carte o să aibă succes, voi scrie și una destinată fetelor, dar până atunci asta este singura carte de sfaturi universale pe care o veți vedea de la mine.
Înainte de a trece la capitolele mai suculente, țin să menționez din nou, că, deși este o carte adresată băieților, nu mă supăr deloc dacă am și cititoare de sex feminin și cred că ar avea de câștigat oricine ar citi puțin din această carte.
CITEȘTI
Atracția (explicată pentru tocilari)
No FicciónO carte despre cum să ieși din mediocritate și să utilizezi oportunitățile pe care le ai înainte. Cartea aceasta te poate ajuta să ieși din faza de proiect și să îți tratezi viața cu mai multă seriozitate.