Cartea Voastră

150 1 0
                                    

Cartea aceasta nu e făcută pentru vizualizări, sau voturi, este scrisă pentru a oferi informații care tind să se lase la fund în societatea noastră, vă încurajez să aveți o atitudine activă, să întrebați ce doriți voi să știți, nu mă lăsați pe mine să-mi fac numărul, cartea asta nu e despre mine și nu e pentru mine.


Am avut mai multe încercări de a scrie cartea asta, încă de pe când eram un puști de liceu, la care veneau pentru sfaturi inclusiv colegii din clase mai mari. Eu eram cel care le scriam mesaje fetelor pentru o jumătate dintre colegii mei și eram cel care le dădeam sfaturi și fetelor, care se apropiau de la celălalt capăt pentru a afla cum să se comporte cu băieții. Poate datorită acestui aspect, au avut și o rată mai mare de succes sfaturile mele din liceu. Erau sfaturi bune? Nu, în niciun caz. De ce veneau toți la mine pentru sfaturi? Nu știu, poate pentru că eram singurul care îi asculta și nu se repezea să le dea un sfat, dacă e să analizez, nici nu cred că am dat vreun sfat concret, mai mult am ascultat poveștile fiecăruia și am făcut comentarii. 

Povestea s-a prelungit și după ce am ajuns la facultate și după ce am terminat-o și după ce am început să mă informez și am observat chiar un șablon în comportamentul tuturor acestora care aveau nevoie de „sfaturi" din partea mea, chiar dacă unii erau credincioși, alții mai puțin, unii erau de la țară, alții de la oraș, unii erau bogați, alții trăiau de pe o zi pe alta, unii erau rockeri, alții maneliști, perioada aceasta în care am ascultat problemele tuturor m-a făcut să realizez unele lucruri pe care majoritatea băieților de vârsta noastră nu le știu. Pe acestea am să le prezint în următoarele capitole.

Înainte de a trece la a prezenta aceste puncte fierbinți, vreau să atrag atenția că am văzut o sumedenie de sfaturi proaste, date de persoane care se află în poziția mea și care fac de regulă cele mai multe probleme în relații. În prezent există foarte multe informații eronate pe acest subiect și sunt extrem de populare, încât au ajuns să fie privite precum niște profeții sacre, dar care numai încurcă și complică viața  tuturor.

Sunt departe de a fi o persoană avizată pentru a da sfaturi în materie de relații, dar am văzut o grămadă de sfaturi penibile, pe care un număr foarte mare de băieți le urmează și am văzut efectul pe care l-au avut aceste sfaturi asupra vieții multor oameni (inclusiv asupra vieții mele). În general, toți acei băieți răi, care sunt treji o zi din șapte, nu au muncit nicio zi din viața lor și își câștigă existența din pariuri sportive sunt cei mai mari maeștri ai iubirii, ascultați cu strictețe de toți.

Cartea mea e departe de a fi perfectă, dar garantez că va avea rezultate mai bune decât sfaturile date de acel guru pe care l-am descris mai sus. Vreau să vă pun la dispoziție niște informații pe care eu nu le-am avut la dispoziție în liceu și pe care le-am învățat mai mult din propriile erori și chiar din erorile celor de lângă mine.

Educația băieților cu privire la subiectele astea e foarte precară, în cele mai multe cazuri, în afară de băiatul care câștigă la pariuri, nimeni nu le spune nimic despre aceste subiecte tinerilor băieți. Evident se găsesc informații din abundență pe internet, dar acestea sunt propagate de același tip de maeștri. Nu e de mirare că majoritatea bărbaților sunt singuri, că e mult mai ușor să faci sex decât să ai o relație.

În cartea pe care acum o scriu voi pune informațiile pe care aș fi vrut să le am și eu la 15 ani, dar și informațiile pe care am văzut că majoritatea băieților și-ar dori să le aibă. Țin să vă spun că sunt departe de a fi un expert în acest domeniu și eu mă informez constant, dar pot să dau niște sfaturi mai bune decât marele parior, sau feminista de serviciu.

Nu în ultimul rând, vreau să ajut și fetele prin cartea aceasta, să nu se mai plângă că nu mai sunt bărbați adevărați. Cu ajutorul acestei cărți, mulți băieți pot să devină bărbații pe care îi văd bunicile lor.   

Atracția (explicată pentru tocilari)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum