ARAYIŞ

18 4 6
                                    

Bütün herşey hayal ürünüdür.

Evden çıktığım an annem "biz bir yere gideceğiz, anahtarını almayı unutma" demişti. Kapıyı çoktan kapatmıştım, hemen kapıyı çalıp annemden anahtarımı istedim. Anahtarı verirken "ah benim salak kızım" diye söyleniyordu. Benim iş bulmam gerekiyordu. Üniversiteden hukuk bölümünden, avukat olarak mezun olmuştum. Kendime bir büro açacaktım, Avukat Zeynep Korkmaz Hukuk Bürosu, büro açmak için öncelikle bir yer bulmam lâzımdı. Otobüs gelmişti, bindim ve Fatih'e doğru gitmeye başladım. Bu arada ben Eminönü'nde ailemle beraber yaşıyordum. Kendime bir ev tutmam gerekiyordu artık bu yüzden işe başlayacaktım. Fatih'e geldim ve hemen kendime büro açacak bir yer aramaya başladım. Yaklaşık 2 saat aradım fakat Fatih'te bir yer bulamadım. Ne yapacağıma karar verecektim. Fatih'te bir yer Bulamadığıma göre nereye gidebilirdim. Aklıma Karaköy'e gitmek geldi. Hemen otobüse atladım ve Karaköy'e ulaştım. Burada da büro açacak yer aramaya başladım. Yaklaşık 1 saat arayıştan sonra buldum sonunda, buna çok sevinmiştim. Hemen annemi ve babamı aradım, fakat ikisine de ulaşılamıyordu. Acaba birşey mi oldu diye aklından geçirmeden duramadım. Sonra aklıma annemin kapıdan çıkarken bir yere gideceğiz dediği geldi. Kendimi rahatlattım ve hukuk bürosu açacağım için seviniyordum.

HEDEFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin