Harry mi sundal tričko a začal mě líbat na podbřišku. Já jsem se hned přidal. Zanedlouho jsme před sebou stáli jen ve spodním prádle. Harry mě chytil za boky a jemně se o mě otíral. Stáhl mi trenky a sobě také. Vzal si ho do pusy. Vzal jsem ho za vlasy, a začal jsem tempo udávat já. Udělal jsem se mu do pusy, a on to všechno spolkl. Odtáhl se a začal mě líbat. Když nám došel vzduch, cukl jsem a Harryho to naštvalo. Shodil mě na postel. Naslinil si prsty a vrazil je opatrně do mě. Zasténal jsem. Začal zrychlovat, a já jsem se začal pohybovat proti němu. Po nějaké chvíli je že mě vytáhl. ,,Pojď ke mně." Poslušně jsem šel. Vzal moji hlavu a přitiskl si ji ke své chloubě začal jsem mu kouřit. Když se i on udělal olízl jsem mu žalud a usmál se na mě. Už jsem věděl co přijde. Jelikož si Harry vybral komnatu nejvyšší potřeby přál si, aby jsem měl ruce i nohy přivázané k čelu postele. Vzal svůj ztvrdlý penis a opatrně do mě vnikl. Bolelo to, ale za chvíli jsem si zvykl a začal jsem na jeho penis narážet. Už jsem to nevydržel. ,, Kurva" vzdychl jsem hlasem plný extáze. On ho že mě vyndal. A líbnul mě do vlasů. Usmál jsem se. Přitulil jsem se k němu, a v jeho náruči taky usnul.
Ráno
Otevřel jsem oči ale nebyl jsem ani v komnatě nejvyšší potřeby ani na své koleji. Rozkoukal jsem se, a v tu ránu jsem před sebou měl rudožluté
závěsy. Vedle sebe toho kluka s havraními vlasy. Opatrně jsem si vzal hábit a upravil vlasy. Nechtěl jsem ho vzbudit. Odplížil jsem se k sobě do komnaty. Měl jsem s sebou všem věc která bude mít ošklivé následky.