-Hayırr, olamaz!
-Size dikkatli olmanızı söylemiştim.Böyle bir hatayı nasıl yaparsınız!
-Efendim,inanın elimde değildi. Özür dilerim.
-Kuru bir özürle yaptığın hatanın etkileri azalacak mı zannediyorsun?
Michael ellerini başına dayayarak söylenmeye başladı :
-Bir yolu olmalı,bir yolu olmalı, elimizden hiçbir şey gelmemesi akıl alır gibi değil.
-Efendim,elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız.İnanın.
-Bu saatten sonra sana inansam ne yazar!Ayrıca elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışmayacaksın Eric,yapacaksın!Anladın mı?
-Haklısınız.
-Çık dışarı yalnız kalıp düşünmeliyim.
-........
-Ne bekliyorsun?Çıksana!
-Michael ,diğerlerine ne diyeceğiz?
-Aaaa çıldırmak üzereyim.Bay Eric'in dikkatsizliği yüzünden bütün iş bana kalsın bir de diğerlerine yapacağım açıklamayı düşüneyim!Bir süre açıklama yapmayacağız.
O esnada kapı aralanır.
-..........
-Milly , ne diyeceksen gerçekten sırası değil tatlım sonra konuşalım.
Michael ne kadar kızgın olursa olsun yeğenini görünce bütün öfkesi durulurdu.Herkesin bir zaafı vardır ya , Michael'in zaafı da Milly'di.
-Teyze önemli.
-Milly!
-Teyze lütfen.
Michael kısık sesle "Şu kıza bir şey diyemememe çok şaşırıyorum doğrusu."
-Söyle.
-Özel teyze.Yalnız konuşmalıyız.
-Off tamam. Eric dışarı.
-..........
Oda da sadece Michael ve Milly kalınca Milly aceleyle konuya girdi.
-Teyze virüs Dünya 'ya doğru hızla yol almakta . Öyle hızlı yayılıyor ki. Eğer Dünya'ya varmadan onu engelleyemezsek bizim için ve Dünyalılar için hiç iyi olmaz..
-Bu virüs ortaya çıkarılırken düşünülmeliydi bunların hepsi aah ah...Her şeyi benim düşünmemi bekliyorlar.Tamam Milly sen gözlemodasına geri dön.Ben çalışmalara başlayacağım.
-...........................................
-BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDEMİ
Teen FictionVarlığı bilinmeyen bir gezegendeki bilim insanlarının yaptığı bir takım çalışmalar kontrolden çıkarak Dünya'daki insanların hayatlarını değiştirir...