Hey, numele meu este Bella am 17 ani, si nu am frați sau surori. Stau împreună cu mama mea deoarece tatăl meu a murit când aveam 3 ani într-un accident. Nu am apucat să îl cunosc, dar mama spune că a fost un om foarte bun,și că mă iubea foarte mult.
Pe viitor vreau să devin un om mare, poate avocat sau procuror .
Acum 1 lună eu și mama ne-am mutat într-un nou oraș deoarece mama a avut câteva probleme la servici.
Încă nu cunosc atât de bine orașul, nu cunosc aproape pe nimeni.
Îmi este destul de dor de vechia mea casă, și de prietenii mei .
Bella p.o.v:Mă trezesc din cauza luminii care pătrunde ușor prin perdea, mă ridic din pat apoi îmi încep rutina de dimineață.
După ce îmi termin rutina, mă duc să o ajut pe mama să pregătească micul dejun,apoi luăm masa împreună după care ea pleacă la servici.
Mă hotărăsc să plec să cunosc mai bine orașul, așa că mă îmbrac să plec.Mă îmbrac așa,iar când mă pregătesc să ies din casă, imi sună telefonul:
Convorbire telefonică:
Eu: Alo, da Leea? ( Leea este prietena mea cea mai bună)
Leea: Hei ce mai faci ? Am să îți dau o veste super !
Eu: Ce veste?
Leea: O să mă mut si eu împreună cu părinții mei în Wolton!!( nume inventat)*Acesta este orașul în care s-a mutat și Bella*
Eu:Woow , ce veste minunată mă bucur abia aștept să ne vedem!!
Leea: Și eu pa!
Eu: pa!
Convorbire telefonică încheiatăAm ieșit din casă și apoi o să merg să mă plimb prin parc să mai cunosc împrejurimile. M-am plimbat și nu am observat că deja se făcuse târziu.
Mă îndrept spre casă,dar dintr-o dată mă simt urmărită.
Mă uit în jurul meu dar nu vad pe nimeni. * cred ca de la oboseala încep să văd și să aud chestii*
Încă am senzația că cineva e pe urmele mele,apoi dintr-o dată simt cum pe umărul meu se așează o mână puternică, încerc să mă întorc să văd ce se întâmplă dar cad într-un somn de nedescris.Mă trezesc într-o mașină, nu înțeleg ce se întâmplă, doar aud niște tipi cum vorbesc:
- Cred că șefu' o să fie mândru când o să îi dăm noua jucărie!
- Da, este a 2 a pradă pe această săptămână, o să fie mândru.Eu: Nu înțeleg ce se întâmplă. Unde mă aflu, despre ce jucărie este vorba , ce pradă?!
* Incep să mă zbat ca să mă dezleg, dar unul dintre cei 2 tipi ( erau 2 ) îmi spune pe un glas răgușit:- Măi,măi,măi se pare că s-a trezit păpușa
Eu: Nu imi mai spune așa! Cine sunteți? Ce vreți de la mine ? Și unde mă duceți?!
- O să vezi imiediat păpușă, doar ai răbdare și ai să afli!
*după o jumătate de oră *
Eu: Mașina s-a oprit . Cred ca am ajuns.
*nici nu apuc să fac sau să zic nimic , căci o matahală mare , o gorilă deschide ușa mașinii și mă târăște afară din mașină.
Ridic privirea și văd o casă mare, de fapt pare a fii mai mult o vilă, nu înțeleg nimic din ceea ce se petrece.
CITEȘTI
Đaddy ❤🔞
RomanceEa, o fată cuminte, cu planuri mari de viitor, el genul "bad guy" mafiotul cu inimă de piatră. Întâmplarea face că cei doi să se întâlnească, viața lor schimbându-se radical🗝❤ Citește mai departe pentru a afla ce urmează ...