Bella p.o.v:
Au trecut deja 5 luni, și Rex e tot așa de grijuliu cu mine , uneori prea grijuliu.
Burtica a început să iasă în evidență,dar asta mă face foarte fericită. Am vorbit si cu mama, i Am spus totul, i-am spus că o sa devina bunica. Vestea asta a bucurat-o mult. Mi-a fost dor sa vb cu mama mea. După ce se va naște copilul nostru, eu și Rex am hotarat sa organizăm și nuntă noastră.
Rex sta cu mine mult timp , acum nu se mai ocupă cu firma. Are un nou loc de munca care îi permite să aibă mai mult timp liber , care il poate petrece nu mine si micuțul. Nu stim daca o sa avem o fetiță sau un băiețel, dar eu a-si dori ca puiul meu sa semene cu tatăl său.Rex p.o.v: Abia aștept să îmi țin copilul in brațe. Am trecut prin multe împreună. Nu credeam ca e asa de greu sa fii tatic. Acesta fată, Bella, viitoarea mea soție ma schimbat mult, mă facut sa vad cum e viața cu adevărat! O iubesc asa de mult! Și cand ma gândesc sa in curând o sa fim 3 ma duce in culmea bucuriei .
Bella p.o.v:
Am fost la doctor cu Rex ,ca sa aflam sexul copilului .
O să avem un băiețel! Sper sa semene cu tatăl său! Rex își dorea sa aiba o fetiță, dar acum ca a aflat că o sa avem un băiețel se bucură. Deja am inceput sa facem cumpărături pentru micuțul nostru ingeras.
În ultima vreme am avut dureri destul de mari, dar am trecut peste ele cu ajutorul și susținerea lui Rex. Are mare grija de mine! Il iubesc atât de mult!
Mai sunt doar câteva luni , mai exact 2 până micuțul o sa vina pe lume ! Avem mari emoții în legătură cu asta! Dar o sa fie o senzatie asa de plăcută sa imi tin pruncul în brațe, să îl alint , știind că el este rodul iubirii noastre adevarate.* Într-o dimineață *
Rex p.o.v:
Am din ce in ce mai multe emoții știind că în cel mai scurt timp , pe lume o sa apara copilul meu! Da copilul meu! Mult așteptatul meu băiețel! Vreau să semene cu mama lui ! Vreau să fie blând ca ea, să aibă acea strălucire in ochi, asa ca mama lui!
Astăzi o sa merg cu iubita mea să facem niște pregătiri pt cand cel mic se va naște.Bella p.o.v: Eu si Rex ne-am îmbrăcat și am plecat către mall , să facem câteva cumpărături pt cel mic.
Am mers prin mai multe magazine, am cumpărat hainute,jucării, și tot ce ar mai avea nevoie bebele.
Tot ce mai trebuia sa facem era doar sa asteptam ca micul prinț sa se nască.
Eu cu Rex am hotărât să îl numim Dominic. Mi se pare un nume asa de drăguț!* cu 3 zile inainte de nastere*
Rex p.o.v: Burtica Bellei, este deja mare , chiar foarte mare, doar câteva zile ne despart de clipă mult asteptata! Clipă în care o să îmi țin copilul in brațe!
Bella este in cameră noastră, sta si pe uita la tv!
Urc scările, intru in cameră, dar o văd pe Bella ținându-se de burtă, cu ochii aproape in lacrimi.Eu: Draga mea , te simți bine ? * nu apuc evident, să mai spun nimic , căci ma uit la Bella , și observ că este uda, apoi mă apropii de ea , dar ea spune cu un glas parca plin de durere *
Bella: Rexxx.... Mi sa rupt apa! Repede ! Trebuie să mergem la spital! Vine bebele !
Eu: O să chem imediat băieții sa aduca bagajele și să pregătească mașinile draga , nu iti face griji rezista , o sa ajungem cat de repede ! Rezista!
* La spital*:
Bella p.o.v:
Mă doare atât de tare! Nu mai rezist acestei dureri!simt cum corpul meu este tăiat în mii de bucăți!
Am ajuns la spital , apoi am intrat direct într-o sală mare de operații.Rex p.o.v:
Este in acea sală de mult timp ! Sper ca totul e bine! Nu vreau ca iubita mea sau copilul meu sa pățească ceva!După aproape 1 oră, cineva iese din sala de operații.. este doctorul :
Eu: Domnule doctor , ce se întâmplă? Cum este iubita si copilul meu?
D: Nu va faceti griji ! Iubita dumneavoastra este bine, acum se odihnește! La fel si copilul ! Sa va trăiască! In scurt timp o sa puteti sa îi vedeți. * spune doctorul apoi pleacă *
După încă 30 de minute sunt chemat de către o asistentă înăuntru.
Dau sa intru, intru, si privesc către iubita mea! In bratele sale se află un înger de copil! Era așa de frumos! Avea niște ochi căprui, și un pat creț și brunet, semăna cu mama lui!
Ma apropii, imi sărut iubita, apoi îl iau in brate pe micul prinț, micul Dominic , care imi zâmbește ușor cu fata sa curată de înger!
Este asa de frumos! O sa am grija ca voi doi , să nu pățiti nimic ! Va promit asta!* După câteva luni*
Bella p.o.v:
Micuțul nostru este așa de drăguț! Are deja 4 luni. 4 luni in care am invatat multe de la viață! In acest timp am invatat sa am grija de familia mea! Imi iubesc atât de mult micuța mea familie.
Deja noi am facut botezul micutului.
Cand Dominic o sa creasca putin mai mare o sa facem si nuntă!
Deja am inceput sa facem pregătirile!( Am sa va las aici o poza cu micuțul Dominic)
Da, stiu seamănă atât de mult cu tatăl său! Si doarme la fel de mult ca el, dar cu toate astea ii iubesc pe amândoi nespus de mult! Ei sunt toata viata mea!
CITEȘTI
Đaddy ❤🔞
RomanceEa, o fată cuminte, cu planuri mari de viitor, el genul "bad guy" mafiotul cu inimă de piatră. Întâmplarea face că cei doi să se întâlnească, viața lor schimbându-se radical🗝❤ Citește mai departe pentru a afla ce urmează ...